Miks: pan to jest chyba kosmopolitą!
Kiedyś, dawno temu – nie wiem czy jeszcze istnieje, pewnie nie, zrobili bank – istniała sobie przy rogu ul. Świętokrzyskiej i Mazowieckiej w Warszawie księgarnia narodowa. Były tam wszystkiego dzieła w rodzaju “Żydowski rozbiór Polski”, “Poznaj Żyda”, “Oni rozgrabili Polskę” i w tym klimacie. Wiecie o co chodzi. Za ladą pani w wieku 50+ mierzy złym wzrokiem wszystkich wchodzących, bo niedaj Panie Borze jaki Żyd albo inny mason. No i tam weszliśmy z ojcem. Ojciec ogląda te książki, lekko zdziwiony, w końcu pyta panią – a nie ma pani czegoś takiego bardziej lekkiego do czytania? Bo to strasznie ciężkie i smutne tematy. A pani na to – ale PRAWDZIWE! PRAWDĘ trzeba głosić i ją poznawać! “No tak, wie pani” – mówi ojciec – “ale mnie na przykład Żydzi nie przeszkadzają, chciałem coś historycznego, ale bez tych wszystkich antyżydowskich treści” – “AHA! BO PAN JEST KOSMOPOLITĄ!”, powiedziała pani i obraziła się.
I dziś będzie miks kosmopolityczny, w którym będzie wszystko – Żydzi, masoni, Azory, Anglicy, grzyby, laminaty, duety, kombosy, wszystko podlane klasycznym sosem z rdzy i szpachli. Nie będę Was dłużej trzymał w napięciu. Oto miks.
30 lat minęło. I komu to przeszkadzało?
Chorwacja. Auto jeździ na co dzień i ma dwa światła cofania.
Angielski, laminatowy kit car Ranger miał uterenowione nadwozie i układ jezdny BMC 1100/1300.
Nie wiadomo co to jest.
Ktoś po prostu trzyma takie rzeczy na posesji. Dzień jak co dzień!
GODDAMN DJ DROP THAT BEAT (Honda Beat)
I dzięki temu mchu Polonez Caro Plus oficjalnie staje się jaktajmerem.
Nie no, będę go robił, naprawdę!
To jest ogromne jak tata, jak mówi moje dziecko
Tata wolałby jednak tego 505 Dangel.
SC400 na czarnych. Autor zdjęcia elegancko wozi blachę za szybą.
Narodowe Archiwum Citroenów
Jakoś tak bez sensu zaparkowana.
Czy to Transit 1 z nałożoną budą od 2?
Pozdrawiam pana z Mega Tjaffera. Doskonały wybór.
Polski Tuk-Tuk
Ile czasu dekomponuje się laminat?
Chyba bardzo długo. Ciekawy pojazd – nie ma lamp z przodu.
Tam, za tym Volvem! Tam cóś leży!
On patrzy i krzyczy “ratuj, ratuj!”
Może coś jeszcze z niego będzie.
Ciekawe miejsce. Mógłbym tam mieszkać.
Sądzę, że to Murena, aczkolwiek mogę się mylić.
170 tys. km, od Niemca, zadbany, ZOBACZ.
Januuuusz, chodź na zupę i zostaw te auto! Nagotowałam cały GAR!
Tego zawsze próbuję złapać i zawsze mi ucieka.
WAM – tablice z 1991 r., Wola.
Kup sobie Kię Rio w Iraku, przyjedź nią do Polski. Normalna rzecz!
Fantazyjny. I to gdzieś w Niemczech.
Gość poszedł do okulisty, bo ma wrażenie, że źle widzi i wydaje mu się, że jego samochód jest w różnych odcieniach niebieskiego.
Ile tego jeszcze jest! Jakie to musi być niezniszczalne!
Stylówa na każdy rajd zabytków. Oczywiście jedziemy go takim zestawem, ale zgłaszamy się Isettą.
JUZEEEEK! WEŹŻE TE KUBŁY Z MALUCHA! TY NIE WIESZ NIC! TO JEST ZABYTEK!!! DOSTANIEMY 20 TYS. ZŁ!!!!
Na przykładzie Skód Octavii i Felicii przedstawiono różnicę między sedanem 2-drzwiowym a coupe.
Mech na Azorach.
Tam samochody zmienia się rzadko. Muszą posłużyć ze 40 lat.
Wskutek tego jakiś tam Dodge LUB CHEVROLET z lat 60. jest oferowany jako “prawie nowy”.
Wiecie co to jest? To jest pickup, którym Amerykanin dojeżdża do swojego pickupa, potem pakuje go na pakę, jedzie do pracy i znów dojeżdża z parkingu do biurka tymże pojazdem.
No ledwo dawał radę, dobrze że przyczepka była pusta.
M.A.D. masz inspirację!
Tata w Anglii, Mama w Polsce, Tata przysyła pieniądze, ale nie widzi dzieci, w Anglii poznaje młodszą… historia jakich wiele.
Barnfind, trochę słaby…
Jakie taksówki? Ktoś taki kolor zamówił, naprawdę!
Bedford Dizzy Rascal. Dizzy, w sensie że niezbyt zdrowy.
Fajne blachy – Wołomin na czarno.
Lublin Laminatowa Nadstawka Furgonowa. Jeśli kupować Lublina, to tylko takiego. Dziękuję za wszystkie zdjęcia tej wersji nadwoziowej.
Nisko opadający bagażnik Dacii 1310 to problem dla wielu właścicieli, którzy borykają się z małą funkcjonalnością swoich samochodów. Na szczęście pan Romuald Maślak ze Zgierza poradził sobie z tym problemem, zmieniając kąt ustawienia klapy bagażnika i tym sposobem powiększając jego objętość.
Wtem! Renault Juva’, czy co?
Skide Godt! Jaki piękny! Tym to by się człowiek wybrał na Nity…
Autorzy zdjęć:
Maciej_DM, Jacek Sawa, Łukasz Wyżgowski, HF_integrale, Adam Żyszkowski, Adrian Zabrocki, Rafał Roch, Mateusz Sowiński, Martin Groeger, Pan Rossa, Naroznicky, Jan Bogacki, Timon, Adam Łyczek, józek, Antoni Kaźmierczak, Mateusz Preis, Marcin Poznań, Gniewomir Sikora, Andziasss, rzuraf, Marek Badziejczyk.
AAA i są 2 Skody 105/120 – jedna nawet z 2-ma światłami przeciwmgłowymi bo dwa cofania są w standardzie … a przy okazji potrzebuje pomocnika do wymiany wody na płyn w 105-ce bo idzie zima ,,,a samemu bardzo trudno to uczynić – chętni z okolic Legnicy i okolicy pisać !
Lublin z Laminatową Nadstawką Furgonową ma nawet rejestrację CyTRyn.
WWL to na bialych blachach wolomin – na czarnych to bylo WSN i WFN,
WWL na czrnych to dawne wroclawskie
nie murena tylko baghera
bez światel, duże pODobieństwo do 530stki
”zdekomponawany” laminat to renault RODEO
Kia Rio wygrywa internety jak dla mnie? why? Po pierwsze dlatego, że ktoś tam jeździ ze znakiem Polski Walczącej – brakuje jeszcze chrześcijańskiej rybki i mamy mega road trolla (ciekawe jak długo by pożył). Poza tym sam mam taką Rio, i to po prostu fajny wóz.
Maluch, ten brązowy, pierwszy od góry – też zacny, nawet ma przyeczepkę pod kolor – mam nadzieję, że hak jednak posiada, i razem z ową przyczepką tworzy incredible duo!.
Na skrzynce Złomnika jest jeszcze jeden taki Lexus na czarnych wygrywają dzis Francuzy, ale ale Kia z misji z naklejka Polski Walczącej pięknie się komponuje…
Te 340-ki to chyba faktycznie są niezniszczalne. Ale nie ma się co czarować – coraz mniej ich widać na ulicach. A szkoda, bo “kartony” to jednak były fajne auta, choć holenderskie
Hehe ten CX Brejk stoi w tym miejscu caaały czas. Karlovo Namesti ,Praga . Obowiązkowy punkt podczas zwiedzania. Będę go teraz mijał codziennie w drodze do pracy .
Z tego co kojarzę to 4 zdjęcie przedstawia silniki IFA ADK 125 😉
Jeśli mech jest wyznacznikiem jaktajmerowstwa to podeślę Escorta Mk VII który od roku gnije obok mojego osiedla na Woli ….
Zapragnąłem crossovera 505dangel !!!!
A wiecie że jak się w gogle wpisze skoda rapid to już nie pokazuje się żadne foto prawdziwego rapida tylko ten foldzfwagen?!?
GODDAMN DJ WHAT A DOPE MIX. Tymczasem w Arkadii: “Właściciel samochodu KIA RIO o numerach rejestracyjnych… Hmm… Eeee… arabskich proszony jest o przeparkowanie samochodu”
w takim Rascalu to by u mnie leciał tylko Dizzee:
http://www.youtube.com/watch?v=ISy0Hl0SBfg
i wjechałbym tym do Pendragona na całą noc 😉
—
CX Break! Mega! Bardzo dobrze wygląda ta Dacia. Jeszcze jakby tak, zapewne kosztem sztywności nadwozia, puścić tę klapę chociaż do górnej linii świateł (do zderzaka nie, bo tam jest wlew).
Jeszcze to piękne Volvo na koniec.
A irackie blachy w Polsce to już naprawdę wielki WTF. I jeszcze ta kotwica PW na tylnej klapie tej Kii…
—
w ogóle kiedyś Świętokrzyska była uznawana za ulicę księgarń, a dziś ile ich tam zostało? a taka “narodowa” księgarenka była też na tyłach kościoła przy Pl.Grzybowskim. jako student poszedłem tam “na przeszpiegi” – można się było nasłuchać “ciekawych” rzeczy. fakt, że było tam też sporo książek o sprawach, o których dopiero dziś jest głośniej, np. rzeż wołyńska. ale jednak były przegięcia, do tego mieściło się to w budynku kościelnym i 10 lat temu narobiliśmy takiego szumu, że w końcu ją tam zamknęli. no, ale prowadzący interes mogą mieć gorzką satysfakcję po latach, bo kumpela – spiritus movens tego “szumu”, mieszka dziś w Izraelu, a i mnie się zdarzyło trochę tam pobyć.
Złomnik się nie zna! To nie jest żaden Dodż, tylko Chevy Nova 66′ albo 67′! Wypraszam sobie!
A kto to grasuje po Bełchatowiu i Wawrzkowiźnie? …Chyba się musze spieszyć z miksem, który zbieram, żeby się foty nie powtarzały
Mina cóśa zza Volva w istocie chwyta za serce.
Skąd wiadomo, kiedy dana blacha była wydana?
4 zdjęcie i następne to czyjeś zakupy . Po zjednoczeniu Niemiec można było sie zaopatrzyć w takie rzeczy całkiem nowe ,za symboliczną markę. Najbardziej korzystali Polacy . Kto wie ile jeszcze Nrdowskich dóbr deficytowych gnije na polskich podwórkach
ten tranzit bardzo często stoi na al. pokoju w krk i jest do sprzedania
Wołomin na czarno mnie rozwalił :-D!! Też bym się wybrał na Nity takim rasowym kombi. 740ką też bym nie pogardził, miała by już siostrę 940 do kompletu. Skoro jesteśmy przy tematyce kombi:
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/1979-Chrysler-Town-Country-Wagon-Fresh-340-Engine-/290990497117?pt=US_Cars_Trucks&hash=item43c0629d5d
Nie wiedziałem że taka wersja istnieje 😀
Łeee, ten tekst już był:
http://www.zlomnik.pl/index.php/2010/09/26/fura-na-niedziele-ty-kosmopolito/
Złomnik sprzedał się autokratom za obrotomierz do Carry
😛
To zardzewiale “ratuj ratuj”, matra baghera i pare innych zlomow to chyba zdjecia zrobione “naokolo” gdynskiego muzeum motoryzacji, takie sobie prywatne muzeum, nie ma za bardzo po co wchodzic do srodka, szczegolnie jak sie tam wogole trafi, bo dojazd i oznakowanie gorzej niz tragiczne, ja sie narzucalem kyrwami strasznie jak tam w koncu dojechalem, muzeum mnie zawiodlo, ale podworko i skladzik zlomow jest idealny !
Kią zapewme wrócił sobie żolnierz z kontraktu. Znam wojskowego z Bolesławca który w 2000 r przywlekł z Libii nową Skode Felicię. Do dziś tablice wiszą w garażu. Strasznie tanio mu to wtedy wyszło.
Dla mnie to nie DS czy XM ale właśnie CX jest najpiękniejszym dużym Citroenem
Szkoda, że nie wypuścili C6 break.
@Zyga- Po Bełchatowiu i Wawrzkowiźnie grasuję ja i moje zdjęcia (soł macz fejm^^) są w tym miksie, ale kudy im do pozostałych, zwłaszcza irackiego Rio…
Toyota Land Cruiser FJ40 też niczego sobie :-D, oj jak bym nią pojeździł po lasach, łąkach, pustyniach i kij wie co jeszcze………
Ojaaaa pierdziu , do tej czerwonej Daćki montowałem LPGie jakieś 10 lat temu jak pracowałem w najsłynniejszej łódzkiej gazowni , szok że to jeździ do dziś
Zdekomponowany Renault Juva, Mega Tjaffera (którego nie znałem dotychczas) i “Nie wiadomo co to jest”.
Dla samych tych trzech zdjęć warto zasłużyć na miano kosmity i polity. 😀
@RP
zatem nie jestem sam z wysyłaniem na skrzynkę złomnika lexusów na czarnych i nie doczekiwaniu się publikacji…
Matko Bosko Kochano, ależ bym jeździł tymi Cytrynami na zmianę – raz CX Break, raz BX i na abarot! I Volvem 340 też. Rzeczywiście, jest ich jeszcze mnogość. Znaczy – solidne. I chyba właśnie takie Volvo oraz Skoda 105/120 siedzą sobie ex aequo na pierwszym miejscu w rankingu kandydatów na mojego pierwszego jaktajmera. Skodillaki są taniutkie (nawet ładne egzemplarze) a ceny części – wręcz śmieszne, za to “czysetki” są chyba rzeczywiście bardzo trwałe, sądząc po tym, ile ich jeszcze jest, i to w ładnym stanie. No i też nie kosztują za dużo. Zobaczymy, co się finalnie trafi 😉
Biały malacz widzę z Bisa cięty, a swoją drogą odważne te niemiaszki nawet pałąka nie dali, ciekawe czy się drzwi w ogóle otwierają…
Iracka kijanka robi robote … w ogole moznaby sie pokusic o konkurs albo jakis TOP10 najbardziej egzotycznych blach widzianych w PL, oczywiscie z dokumentacja zdjeciowa. – notlauf co ty na to?
@Leniwiec:
Jeśli chodzi o Skodę, to setka duża ładniejsza według mnie :-D. Mają też chłodzenie lepiej rozwiązane, bo chłodnica jest również z tyłu z silnikiem, a nie taki misz-masz jak w 105/120.
Trzeba by ogłosić youngtimer alert dla Merola W202, podobnie jak z tym Poldonem Plus.
Kilka miesięcy temu wysyłałem Ci fotkę hyundaia i10 na katarskich tablicach stojącego na bemowie to jakoś nie podchwyciłeś ;P
Lord – setka jest sporo droższa, więc nidyrydy, choć mój skrzypek z WZM by się wzruszył, gdyż albowiem miał onegdaj takie dwie.
@Qropatwa:
Dokładnie, nauka nie poszła w las :-D. Zauważyłem że 1000MB też miała chłodnicę z tyłu, nie wiem po jaką cholerę postanowili w modelach 105/120 dać ją z przodu.
@Leniwiec: Myślę że budżet wyjdzie mniej więcej podobny. Setkę wydaje mi się że za 3-4 tysiaki dobrą kupisz, 105/120 się trafiają co prawda za 1500-2000, ale myślę że trzeba na start i tak liczyć że drugie tyle kasy pójdzie. Ja przynajmniej tak uważam, a decyzja należy do ciebie :-D.
Jeśli już mówimy o 105/120 to według mnie ładniejsze są te z pionowymi lampami z tyłu (1976-82).
Jeszcze z zupełnie innej beczki- kojarzy ktoś polską edycję “Pimp My Ride”? Jeden “zwycięzca” się na Otototo znalazł: http://otomoto.pl/volkswagen-transporter-vimeo-com-68088653-C30481902.html
takie publikacje o których pisze notlauf można było dostać kiedyś w kiosku na targu węglowym w gdańsku (wiem ze nie ma się co chwalić).
mimo że po 206 obraziłem się na peugeota, w moich oczach miks wygrywa zdecydowanie 505 Dangel
widać kiedyś crossovery robiło się na odwrót – brało się normalne nadwozie i podnosiło podwozie. teraz na normalnym podwoziu podnosi się budę (patrz chevrolet trax, tym bałbym się podjechać pod krawężnik…)
@lordessex – może spisek producentów cieczy chłodzących 😉
@Jay jay:
Hehe, dobre :-D, ale się uśmiałem. Pewnie żeby więcej go kupować i dolewać.
Hehe.No tak, Skoda 1000 Małych Braków nie ma tego problemu…
A dlaczego chłodnica z przodu? Zdaje sie, że jest to usilna próba choć trochę dociążenia zbyt lekkiego przodu (w stosunku do ciężkiego tyłu).
Ale można tez wozić dwa worki piachu. 😉
bardziej chodziło mi o 12l pojemności układu chłodzenia 😉 ale to też prawda, że czym dłuższe przewody, to większe prawdopodobieństwo przecieków 😉
co do balansu mas to najlepszym wyjściem byłoby przeniesienie skrzyni biegów na przód (jak w alfa romeo) i potem z powrotem drugim wałem do tyłu. “simply clever” 😉
Zamiast tak kombinować jak koń pod góre powinno się przeniesc silnik na przód w skodzie 105/120 i już ale i o tym myśleli uczeni z Mladej Boleslav ale takie rozwiązanie podrożyło by produkt finalny o jakieś 20 % więc wybrano kompromis … jak zwykle kompromis nie zadowala nikogo – a tym bardziej mnie i perspektywa zimy z moim stadem 105 tek
http://www.autokrata.pl/artykul/Zlomnik-Porsche-nie-powazam-a-BMW-to-taki-lepszy-Opel_a17715
Wywiady, autografy Jeszcze się Panu znudzi
Panie brodacz, w GT-R się sprawdza. Pytam, dlaczego miałby nie sprawdzić się w 105? 😉
@Leniwiec Gniewomir i Lordessex
Oj tam sporo droższa. Setę idzie jeszcze kupić tanio. Ja swoją w niemal idealnym stanie kupiłem za mniej niż realna średnia krajowa kilka lat temu. Poza tym zauważcie, że ceny które widnieją w necie są wyjściowe, jeśli trafi się na racjonalnego człowieka to można z nich sporo zbić, gdyż ludzi pożądających czechosłowackich tylnosilnikowców jest jak na lekarstwo. Nie jest to DF, który jak z doświadczenia wiem sprzedaje się w jeden, dwa dni i to za wygórowaną cenę bo jest na nie moda ergo jest duży popyt. Taka Skoda to towar trudno zbywalny i sprzedający zazwyczaj mają tego świadomość. Jeśli widzą, że ktoś jest napalony to zejdą z ceny.
105tki na chromach to fajna rzecz – true
@Cham w Audi : za to na francuskie.pl trzecia wojna złomnikowa w pełni
@Nat
Być może faktycznie chodziło im o polepszenie balansu masy. Z tym, że mogli to zrobić na jeszcze kilka innych sposobów. Do dziś zastanawiam się jaki był sens montowania akumulatora w Setce z tyłu, skoro mogli go przenieść na przód. Z tego co pamiętam to 105/120 maja go już bardziej z przodu (ale nie jestem pewny – jak jest Brodaczu?) i tak powinno być już wcześniej. Trzeba się niesamowicie nagimnastykować, żeby wyciągnąć akumulator z Setki. Tyle dobrze, że jest mały i stosunkowo lekki. Co do dociążenia przody to te piaski i cementy to były trochę bez sensu. Ja stosuję bardziej praktyczne rozwiązanie – wożę po prostu 2 zapasy z przodu i masę części, które na pewno mi się nie przydadzą typu: zapasowe nowe amortyzatory, uszczelki przedniej i tylnej szyby i takie tam.
Skoda jest fajna (mój tata mial kiedys 105 z kwadratowymi reflektorami z przodu i waska lampa z tylu, mój ulubiony model.
Ale dziś zobaczylem na leboncoin cos, co mnie powalilo. Prawdziwy jedyny na allegro. Cos, co powinno sprawic, że Leniwiec sprzeda nerke i wszystkie swoje basy.
http://mobile.leboncoin.fr/vi/547548208.htm?ca=22_s&w=3&f=a&re=1993&q=gsa&cg=2&th=2
Citroen M35, jeden z niewielu ocalalych egzemplarzy maloseryjnego testowego modelu citroena, ktory mail sluzyc do testowania nowych rozwiazan, przede wszystkim silnika wankla, w realnej eksploatacji. Citroen zrobil cos takiego i sprzedal wybranym klientom, ktorzy mieli go uzywac na codzien i raportowac, jak się sprawdza. Plus zapasowy silnik. Incroyable. 12000 eur i koszt przywrocenia go do zycia. Alez bym tym jezdzil po bagietki do Szarloty.
Dacie linka do tej “wojny”? Bo nie mogę znaleźć na francuskie.pl, za duzo tego tam jest.
@cubino
O kurde dobre znalezisko! Francuskie M35 to jest naprawdę spora rzadkość, wolałbym to niż M3, M5 i M6 razem wzięte.
MOJO NERKIE??? Nie dam!!!
A z Ami to najbardziej uważam ósemkie kombiaka. Bardzo bym jeździł, oj bardzo. Ten M35 to rodzyn nad rodzyny, ale jakoś mnie nie łechce. Poza tym basów nie sprzedam – tym bardziej, że dziś rano, po 18 latach grania, po raz pierwszy nagrywałem ZA PINIONDZE (tzn.mi płacą, a nie na odwrót). Jeszcze z 40-50 takich sesji i kupię sobie GS-a!
@cubino
twoje znalezisko wygrywa internety dziś. a teraz je na francuskie.pl dawajcie i zobaczymy co tam wymyślą, to najlepszy kabaret jest.
@Leniwiec
Oczywiście, każdemu według potrzeb i gustu, ale gdybym kupował pierwszego swojego jaktajmera i to jeszcze z demoluda, to zastanowiłbym się poważnie nad Żyguli bądź nad dowolnym modelem Zastavki. Fajne i niedrogie w utrzymaniu jaktajmery, a przy okazji jak najbardziej ewrydejkary.
No chyba, że to nieistotne, a liczy się hardcore i czad, to wtedy nosorożec z kieszeniami i widlastą czwórką z wiatrakiem daje radę.
Mój socjalistyczny samochód marzeń to Warczypróg 311/312. Może kiedyś, ale boję się jak dyabli problemów z rudą i mechaniką.
Zastavka też jest brana pod uwagę, bardzo mi się podoba a ceny pojawiających się egzemplarzy zachęcają, ale boje się, że z częściami (i blachą) może być gorzej niż w przypadku Skodziny. A Łady? Nooo, taką 2104 (kĄbi) nie wzgardziłbym. Wartburgi zaś bardzo uważam – rama, dwusuw, wajcha przy kierze, do tego lepsza jakość niż w przypadku Syreny – ale mam podobne obawy, co Ty.
A jako, że mój poprzedni komentarz wpadł w łapy filtra, powtarzam niniejszym: nerki nie oddam, basów nie sprzedam, M35 zaiste unikatowym jest, ale z rodziny Ami wolałbym 8 Break, dziękuję.
@Qropatwa:
Ciekawa sprawa z tą negocjacją cen w Skodach :-D.
A co do Zastavki, to się zgodzę jak najbardziej z kolegą Leniwcem, kawał porządnego żelaza, mieliśmy jedną 1100 w rodzinie jakieś 30 lat temu. 750 to akurat mnie zupełnie nie rajcuje.
Zastava 1100 – 3 trasy do Bułgarii zrobiłem z bratem na tylnej kanapie przyklejając się do tej czarnej ceraty
Teraz to pewnie kurator by nas starym odebrał za brak klimy i fotelików
DAF! DAF 66 z Multitronikiem Idealne auto na zime! Wygrałem internet?
Hmm. Ten model Kiły Ryjoz tablicami z IRQ widziałem nie dalej jak miesiąc temu w Piastowie pod Tesco. Tyle, że była biała. Przeszedłem nad tym do porządku dziennego. Teraz po zobaczeniu tej z miksu, ze znakiem PW, zaczynam podejrzewać, że to jakiś sołdacki wymysł…
“Czy to Transit 1 z nałożoną budą od 2” to auto mojego mechanika 😀
Ta czerwona 205-ka na czarnych blachach wygląda jak nówka sztuka nie śmigana z salonu, Ładnie ktoś dba.
Na tych moich fotach z muzeum przy cisowej (nie załapałem się do stopki) to bez lamp jest ulepione na bazie daci 1310. Laminat miejscami dochodzi do 15mm grubości i wydaje się że nawet regipsy ktoś tam stosował. Pianki montażowej również nie brakuje. Ewidentnie (nigdy)niedokończony projekt
Czerwona dacia z lampami do góry nogami ma powiększony bagażnik.
w skodach 105/120 akumulator jest położony głupio … bo za plecami pasażera – za kanapą jest taki schowek i w centralnej częsci tego schowka, a własciwie to w centralnej czesci prawej – za kierowcA CZYLI 😉 jest akumulator do tego w takim plastikowym hełmie 😉 jest z tyłu czyli żle ale przed osią tylną czyli ciut lepiej le i tak głupio bo mógłby by być z przodu …
Czy śnieg przy tuktuku oznacza, że fotki u notlaufa potrafią się przeleżeć prawie rok? 😎
Spieszę doinformować, że Felicja obok Octavii była cabrio z metalowym hardtopem dopinanym zawodowo na klamki jak w oknie, albo jak w Pagodzie. Na pierwszy rzut oka tego nie było widać, tak bardzo, że trzeba było zaglądać do wnętrza.
Z IRQ przywożą wojskowi na mienie przesiedlenia. Nakombinować się muszą żeby wyjechać przed swoją zmianą i wrócić później żeby minimalny czas pobytu poza RP się zgadzał. Znam jednego, któremu kilku dni zabrakło 😉
dangel i dacia zrobiły mój dzień, a jakby ktoś reflektował to mam więcej zdjęć rapida.
@LoCo: ten malacz to nie jest obrzyn-samoróbka, identyczny (tylko czarny) był w katalogu “samochody świata 1990”
w skodach 105/120 akumulator jest położony niezbyt fortunnie … bo za plecami pasażera – za kanapą jest taki schowek i w centralnej częsci tego schowka, a własciwie to w centralnej czesci prawej – za kierowcA CZYLI 😉 jest akumulator do tego w takim plastikowym hełmie 😉 jest z tyłu czyli żle ale przed osią tylną czyli ciut lepiej ale i tak żle bo mógłby by być z przodu
Cx Break to coś niesamowitego – na zdjęciu widać, że pomimo “aktywnych” trzech rzędów siedzeń (“Familiale”) da się wygospodarować jeszcze miejsce na bagaż
A taki zgrabny delfinek to leży w obszarze zainteresowań złomnika?
http://allegro.pl/renault-dauphine-i3585732223.html
Wadą położenia akumulatora w kabinie w 105 jest tez to, ze jak sie przeladowuje (a w egzemplarzu, ktorym jeździłem w dzieciństwie działo się to non stop), to śmierdzi w środku.
Dobre, tanie żelazo:
http://tablica.pl/oferta/nissan-sentra-1986-CID5-ID3QziP.html#b5cf676af3
http://tablica.pl/oferta/nissan-sunny-CID5-ID3Qpx1.html#b5cf676af3
http://tablica.pl/oferta/nissan-vanette-7-miejsc-1992-CID5-ID3QrfL.html#b5cf676af3
http://tablica.pl/oferta/nissan-bluebird-2-0-diesel-CID5-ID3F7Vw.html#b5cf676af3
http://tablica.pl/oferta/czolg-2-0d-75km-1991r-oryginal-kombi-nissan-sunny-CID5-ID3PQvh.html#b5cf676af3
http://tablica.pl/oferta/nissan-sunny-n13-CID5-ID3PJDd.html#f2df137962
http://tablica.pl/oferta/tanie-auto-po-dziadku-CID5-ID3Pcs3.html#f2df137962
Dobre, lecz drogie żelazo:
http://tablica.pl/oferta/nissan-bluebird-unikat-prawdziwa-perelka-CID5-ID3P2Kx.html#f2df137962
O kurka! Ta KIA RIO to kocioł jak na Bałkanach!
Kotwica polski walczącej
Pod znaczkiem Kii flaga Kurdystanu
Tablice i naklejka IRAK
Rio jest w ameryce południowej..
… genialne!
@garwanko
Ten bluebird diesel kombi wyglada na auto, ktorym mozna by sie wybrać na wyprawę do Afryki, sprzedać ma miejscu drożej niz sie kupiło, a potem występować w wywiadach w magazynie Podróże i odpowiadać na pytania “czy nie bal sie pan pojechać tam takim starym samochodem?”
Z kolei z białym bluebirdem heczbekiem jest cos nie tak, cos mi świta ze czytałem na fejsbuku jakoby był po poważnym dzwonie i jeździł krzywo. Ale moze sie mylę.
swietny laminatory Ranger, on jest 4×4? czy tylko udaje?
Kia jest na blachach z Erbilu – to stolica Irackiego Kurdystanu. Dla wielu Kurdów dzieje Polski są inspracją, wiecie: wybijanie się na niepodległość, straceńcze powstania i wieczna partyzantka pokrywają się z ich upodobaniami.
@tajemniczybrodacz,
jest tylko jedna skoda 105/120 a może to i 130 ,bo druga to 130-136 RAPID,
co do Caro+ 1997 w kolorze 86E to ładna blacha jak na taka porcje mchu,wiec chętnie bym przygarnął
Lex SC to juz jakajmer czy jeszcze nie czy tylko na czarnej blasze?