Złomnik testuje: Mercedes CLA
Od dawna chodziła mi po głowie myśl, żeby przetestować najnowsze, czterodrzwiowe coupe Mercedesa. W końcu to samochód, który zasadniczo nie ma konkurentów. Poza tym nie tylko podoba mi się jego kształt, nawiązujący do większego CLS-a, ale też to, że ma przedni napęd – to dobrze, trzeba iść do przodu z nowoczesnością, nie trzymać się kurczowo rozwiązań znanych od przed wojny. Myślę, że Mercedes z CLA rzeczywiście wyznacza trendy dla swojego segmentu. Ze wszystkich samochodów jakimi jeździłem w życiu, CLA ma najbardziej…
lorem ipsum dolobore utpatlorem ipsum dolobore utpatlorem ipsum dolobore utpatlorem ipsum dolobore utpatlorem ipsum dolobore utpatlorem ipsum dolobore utpatlorem ipsum dolobore utpatlorem ipsum dolobore utpatlorem ipsum dolobore utpatlorem ipsum dolobore utpatlorem ipsum dolobore utpatlorem ipsum dolobore utpatlorem ipsum dolobore utpatlorem ipsum dolobore utpatlorem ipsum dolobore utpatlorem ipsum dolobore utpatlorem ipsum dolobore utpatlorem ipsum dolobore utpatlorem ipsum dolobore utpatlorem ipsum dolobore utpatlorem ipsum dolobore utpatlorem ipsum dolobore utpatlorem ipsum dolobore utpatlorem ipsum dolobore utpatlorem ipsum dolobore utpatlorem ipsum dolobore utpatlorem ipsum dolobore utpatlorem ipsum dolobore utpatlorem ipsum dolobore utpatlorem ipsum dolobore utpatlorem ipsum dolobore utpatlorem ipsum dolobore utpatlorem ipsum dolobore utpatlorem ipsum dolobore utpatlorem ipsum dolobore utpatlorem ipsum dolobore utpatlorem ipsum dolobore utpatlorem ipsum dolobore utpatlorem ipsum dolobore utpatlorem ipsum dolobore utpatlorem ipsum dolobore utpatlorem ipsum dolobore utpatlorem ipsum dolobore utpatlorem ipsum dolobore utpatlorem ipsum dolobore utpatlorem ipsum dolobore utpatlorem ipsum dolobore utpatlorem ipsum dolobore utpatlorem ipsum dolobore utpatlorem ipsum dolobore utpatlorem ipsum dolobore utpatlorem ipsum dolobore utpatlorem ipsum dolobore utpatlorem ipsum dolobore utpatlorem ipsum dolobore utpatlorem ipsum dolobore utpatlorem ipsum dolobore utpatlorem ipsum dolobore utpatlorem ipsum dolobore utpatlorem ipsum dolobore utpatlorem ipsum dolobore utpatlorem ipsum dolobore utpatlorem ipsum dolobore utpatlorem ipsum dolobore utpatlorem ipsum dolobore utpatlorem ipsum dolobore utpatlorem ipsum dolobore utpatlorem ipsum dolobore utpatlorem ipsum dolobore utpatlorem ipsum dolobore utpatlorem ipsum dolobore utpatlorem ipsum dolobore utpatlorem ipsum dolobore utpatlorem ipsum dolobore utpatlorem ipsum dolobore utpatlorem ipsum dolobore utpatlorem ipsum dolobore utpatlorem ipsum dolobore utpatlorem ipsum dolobore utpatlorem ipsum dolobore utpatlorem ipsum dolobore utpatlorem ipsum dolobore utpatlorem ipsum dolobore utpatlorem ipsum dolobore utpatlorem ipsum dolobore utpatlorem ipsum dolobore utpatlorem ipsum dolobore utpatlorem ipsum dolobore utpatlorem ipsum dolobore utpatlorem ipsum dolobore utpatlorem ipsum dolobore utpatlorem ipsum dolobore utpatlorem ipsum dolobore utpatlorem ipsum dolobore utpatlorem ipsum dolobore utpatlorem ipsum dolobore utpatlorem ipsum dolobore utpatlorem ipsum dolobore utpatlorem ipsum dolobore utpatlorem ipsum dolobore utpatlorem ipsum dolobore utpatlorem ipsum dolobore utpatlorem ipsum dolobore utpatlorem ipsum dolobore utpatlorem ipsum dolobore utpatlorem ipsum dolobore utpatlorem ipsum dolobore utpatlorem ipsum dolobore utpatlorem ipsum dolobore utpatlorem ipsum dolobore utpatlorem ipsum dolobore utpatlorem ipsum dolobore utpatlorem ipsum dolobore utpatlorem ipsum dolobore utpatlorem ipsum dolobore utpatlorem ipsum dolobore utpatlorem ipsum dolobore utpatlorem ipsum dolobore utpatlorem ipsum dolobore utpatlorem ipsum dolobore utpatlorem ipsum dolobore utpatlorem ipsum dolobore utpatlorem ipsum dolobore utpatlorem ipsum dolobore utpatlorem ipsum dolobore utpatlorem ipsum dolobore utpatlorem ipsum dolobore utpatlorem ipsum dolobore utpatlorem ipsum dolobore utpatlorem ipsum dolobore utpatlorem ipsum dolobore utpatlorem ipsum dolobore utpatlorem ipsum dolobore utpatlorem ipsum dolobore utpatlorem ipsum dolobore utpatlorem ipsum dolobore utpatlorem ipsum dolobore utpatlorem ipsum dolobore utpatlorem ipsum dolobore utpatlorem ipsum dolobore utpatlorem ipsum dolobore utpatlorem ipsum dolobore utpatlorem ipsum dolobore utpatlorem ipsum dolobore utpatlorem ipsum dolobore utpatlorem ipsum dolobore utpatlorem ipsum dolobore utpatlorem ipsum dolobore utpatlorem ipsum dolobore utpatlorem ipsum dolobore utpatlorem ipsum dolobore utpatlorem ipsum dolobore utpatlorem ipsum dolobore utpatlorem ipsum dolobore utpatlorem ipsum dolobore utpatlorem ipsum dolobore utpatlorem ipsum dolbore utpatlorem ipsum dolobore utpatlorem ipsum dolobore utpatlorem ipsum dolobore utpatlorem ipsum dolobore utpatlorem ipsum dolobore utpatlorem ipsum dolobore utpatlorem ipsum dolobore utpatlorem ipsum dolobore utpatlorem ipsum dolobore utpatlorem ipsum dolobore utpatlorem ipsum dolobore utpatlorem ipsum dolobore utpatlorem ipsum dolobore utpatlorem ipsum dolobore utpatlorem ipsum dolobore utpatlorem ipsum dolobore utpatlorem ipsum dolobore utpatlorem ipsum dolobore utpatlorem ipsum dolobore utpatlorem ipsum dolobore utpatlorem ipsum dolobore utpatlorem ipsum dolobore utpatlorem ipsum dolobore utpatlorem ipsum dolobore utpatlorem ipsum dolobore utpatlorem ipsum dolobore utpatlorem ipsum dolobore utpatlorem ipsum dolobore utpatlorem ipsum dolobore utpatlorem ipsum dolobore utpatlorem ipsum dolobore utpatlorem ipsum dolobore utpatlorem ipsum dolobore utpatlorem ipsum dolobore utpatlorem ipsum dolobore utpatlorem ipsum dolobore utpatlorem ipsum dolobore utpatlorem ipsum dolobore utpatlorem ipsum dolobore utpatlorem ipsum dolobore utpatlorem ipsum dolobore utpatlorem ipsum dolobore utpatlorem ipsum dolobore utpatlorem ipsum dolobore utpatlorem ipsum dolobore utpatlorem ipsum dolobore utpatlorem ipsum dolobore utpatlorem ipsum dolobore utpatlorem ipsum dolobore utpatlorem ipsum dolobore utpatlorem ipsum dolobore utpatlorem ipsum dolobore utpatlorem ipsum dolobore utpatlorem ipsum dolobore utpatlorem ipsum dolobore utpatlorem ipsum dolobore utpatlorem ipsum dolobore utpatlorem ipsum dolobore utpatlorem ipsum dolobore utpatlorem ipsum dolobore utpatlorem ipsum dolobore utpatlorem ipsum dolobore utpatlorem ipsum dolobore utpatlorem ipsum dolobore utpatlorem ipsum dolobore utpatlorem ipsum dolobore utpatlorem ipsum dolobore utpatlorem ipsum dolobore utpatlorem ipsum dolobore utpatlorem ipsum dolobore utpatlorem ipsum dolobore utpatlorem ipsum dolobore utpatlorem ipsum dolobore utpatlorem ipsum dolobore utpatlorem ipsum dolobore utpatlorem ipsum dolobore utpatlorem ipsum dolobore utpatlorem ipsum dolobore utpatlorem ipsum dolobore utpatlorem ipsum dolobore utpatlorem ipsum dolobore utpatlorem ipsum dolobore utpatlorem ipsum dolobore utpatlorem ipsum dolobore utpatlorem ipsum dolobore utpatlorem ipsum dolobore utpatlorem ipsum dolobore utpatlorem ipsum dolobore utpatlorem ipsum dolobore utpatlorem ipsum dolobore utpatlorem ipsum dolobore utpatlorem ipsum dolobore utpatlorem ipsum dolobore utpatlorem ipsum dolobore utpatlorem ipsum dolobore utpatlorem ipsum dolobore utpatlorem ipsum dolobore utpatlorem ipsum dolobore utpatlorem ipsum dolobore utpatlorem ipsum dolobore utpatlorem ipsum dolobore utpatlorem ipsum dolobore utpatlorem ipsum dolobore utpatlorem ipsum dolobore utpatlorem ipsum dolobore utpatlorem ipsum dolobore utpatlorem ipsum dolobore utpatlorem ipsum dolobore utpatlorem ipsum dolobore utpatlorem ipsum dolobore utpatlorem ipsum dolobore utpatlorem ipsum dolobore utpatlorem ipsum dolobore utpatlorem ipsum dolobore utpatlorem ipsum dolobore utpatlorem ipsum dolobore utpatlorem ipsum dolobore utpatlorem ipsum dolobore utpatlorem ipsum dolobore utpatlorem ipsum dolobore utpatlorem ipsum dolobore utpatlorem ipsum dolobore utpatlorem ipsum dolobore utpatlorem ipsum dolobore utpatlorem ipsum dolobore utpatlorem ipsum dolobore utpatlorem ipsum dolobore utpatlorem ipsum dolobore utpatlorem ipsum dolobore utpatlorem ipsum dolobore utpatlorem ipsum dolobore utpatlorem ipsum dolobore utpatlorem ipsum dolobore utpatlorem ipsum dolobore utpatlorem ipsum dolobore utpatlorem ipsum dolobore utpatlorem ipsum dolobore utpatlorem ipsum dolobore utpatlorem ipsum dolobore utpatlorem ipsum dolobore utpatlorem ipsum dolobore utpatlorem ipsum dolobore utpatlorem ipsum dolobore utpat
YOU’VE BEEN TROLLED
Kupiłem sobie, a raczej zostałem zmuszony do kupienia sobie nowego telefonu i w nim jest aparat fotograficzny (łałałiła!). Z tego tytułu będzie miks autorski mojego własnego autorstwa, czyli coś, czego dawno nie było. To też była idealna okazja, żeby Was wkręcić, że naprawdę będę testował Mercedesa CLA. Oczywiście nie będę. A miks – proszę, oto i on. Sama śmietanka, to co złomnik wyszukał samodzielnie, to jest miks premium, takie trochę czterodrzwiowe coupe wśród miksów. Niech ohydne żelazo w nim przedstawione da Wam inspirację czego szukać po miastach i wsiach. Tak naprawdę, jest zupełnie przeciętny.
No ale jest w nim np. Samara po grubaśnym tuningu. Będę rozczarowany jeśli 7. część F&F nie będzie dziać się na Wschodzie.
Jest embesto w kamperze
To też jest embesto. Za kiero jeździ facet a z prawej siedzi babka.
Wprawdzie jest rozbity, ale za to ma lampy z ledami.
Warto odwiedzać sklepy “Świat Dziecka”. GRUBY JDM AS FUCK
A najlepsze jest to, że właściciel, który naprawiał coś na pace, wyglądał jak ten gość z szyldu piekarni, tylko że bez czapki.
Japoński klasyk.
Złomnik vs Stado Baranów
Założenie dekla od balerona do 147 powoduje, że staje się niezawodna, a zawieszenie wytrzymuje setki tysięcy km. TAK SŁYSZAŁEM
Passacik B5 w dizlu.
EEEEEK!
No jakby miałoby nie być Maluchów w moim miksie.
JAA FELICIA PRZED LIFTEM NA CZARNYCH! JAKTAJMER!
Pan Lucjan już go nie przygarnie.
Przyjechał do ASO MB “Owczarek”
Multicar bez bliźniaków
Exambulans
Marian? To TY?
Benzynowy Lublin.
Potem przyszło mi do głowy, że ten żółty Transit w tle był ciekawszy.
Połączenie dwojga moich znajomych w jeden grzybowóz.
Z historią tego Malucha wkrótce się zapoznamy.
A historii tego nie znam, ale ma mocną stylówę.
Ten też. Wygląda jakby miał ze 40 lat.
No to WIO!
I jeszcze 205, w sumie bez sensu, ale lubię 205
Gnije 3. rok na Stegnach.
Postała trochę na Klarysewskiej i wysTARtowała w dalszą podróż.
Previa UAE-SPEC na Gocławiu. Polskie blachy.
Ten Grand Markiz chyba przyjeżdża na spoty jaktajmerów.
Dostarczamy jak odpaly, jak nie odpaly to pan se przyjdzie.
Urok Ritmo po liftingu = 0
Urzekło mnie to połączenie BMW i Renault Mercedesa
Ktoś postanowił zgnić XJ40 w Arkadii. Ciekawe dlaczego? Może tylny nivomat dał mu popalić? Albo HGF, jak to w angielskim aucie?
Płomienie są. Gdzie chrom?
Felunek jest na dziko nie powiem. Jaktajmer jak się paczy.
Pękło.
Mistrzyni parkowania.
ŁOO JEST ISUZU I TO JAKIE PIĘKNE! A nie, to zwykłe Geo
Istne kombo.
Remonty!
Wyrwało mu kawałek tak jakby
Aerostar “Junkers”. I’m pretty sure they’re all junkers.
Bylibyście zdziwieni, ale to jest jeżdżące auto. Zapraszam na Pragę Południe jak kto nie wierzy – Sulejkowska, Karczewska, Omulewska, Mlądzka to jego rewir.
Idealny deflektor
Patrzcie jaki spot Youngtimer Praga Płd. Escort na czarnych! Geo Metro! Aerostar!
No i już prawie kończymy. To Wawer. Niezwykłe miejsce. “Konie sportowe”. Wszystko wygląda jak opuszczone 20 lat temu.
Miałem kiedyś taką – powiedziałem do dozorcy terenu, na którym zalega to auto.
Nie masz pan pojęcia o czym pan mówisz, odpowiedział wąsaty stróż. “To jest A E osiem sześć, do dryfu. Kultowe auto. Pan to mogłeś mieć zwykłom Corolle E osiem a nie to”.
ZŁOM ZŁOM
Mustang śliczny. Bym jeszcze to E24 poprosił, skoro gnije. Cyrtyn i Gumiak lawetom podjado i mi podrzuco.
szkoda tej E24 na Głębockiej gnije kolejna i to CS, stoi nieruszana z 5 lat albo i lepiej…
No nieee, test CLA ale jest MB100 Kamper, którym bym jeździł do pracy i zamieszkał na parkingu pod zakładem <3 btw, czy Tempra 1.6 z gazem to już jaktajmer? Nie ma połowy podłogi.
Tę niebieską Skodę z rejestracją SMOŁA złapałem przedwczoraj na Ursynowie, zresztą wysłałem Ci już. Ritmo spod Iluzjonu też Ci już wysyłałem (mieszka tam od lat, czasem nawet się przemieszcza), tak samo, jak Libero (a w zasadzie Domingo) – upolowałem je onegdaj na Targowej 😉 A dwieściepiątek to się coś ostatnio dużo zrobiło, co jest miłe, gdyż są fajne. Natomiast najobfitszy wysyp odnotowałem w kwestii Clio I – zdaje się ich jeździć za 2 razy więcej, niż w zeszłym roku. W samej mojej okolicy jest 5 czy 6 regularnie jeżdżonych, z czego ze 2 w stanie złomnik. Aż mi się łezka kręci tu i ówdzie – moje pierwsze auto to było właśnie Clio I na czarnych blachach (WXX!), rocznik ’92, stan złomnik plus.
A, no i płomienny Trabant z Wiśniowej. Też go upolowałĘ. I to nawet tego samego dnia, gdyż wtedy też stał za tym zielonym Punto. Chyba mam konkurencyjnego łowcę złomnika na dzielni.
AAAA! Nie doczytałem! Co ślepemu po oczach… To Twój miks autorski – znaczy, że się niemalże minęliśmy przy Trabim!
Tak w ogóle – pomarańczowy Malczan na cytrynkach jest śliczny, a ten pod nim ma fajne kołpaki. Ostatnio też widziałem ze dwa z takimi. Gdzie można takie dekle teraz dostać???
Złomnik jednak się sprzedał. Zamiast dzielnie walczyć z systemem obnażając jego słabości – znowu wdał się w korozyjną nekrofilię (czytaj: zajął wygodny niszowy grajdół koncesjonowany przez system). Szkoda.
Tyle mam uwag, ze chyba zaczne punktowac moje wypowiedzi. Po 1. Jaki obeznany stróż 😮 2. Zlomnik 2.0 we wstepnej fazie rozwojowej w Citanie? 😀 3. ŻÓŁTE VANEO? KTO TO KUPIŁ?! 4. Aerostary juz byly, te zdjęcia dokladnie 5. Gratuluję pomyslu z kolpakiem od balerona, wyglada iscie szykownie 6. Naklejka Auto Sukces na Scierce :O pamiętam jak jeszcze to sprzedawali, chociaż to nawet nie tak dawno bylo 7. Kto normalny produkuje takie reflektory do t4? O____o 8. Naprawdę to byl miks premium, poczulem jego multiinterfejsowowsc
ja chce E24 i A E osiem sześć do dryftu którą bym nie dryftował
notlauf – kolejny miks fajnych zardzewiałych starych kryp to typowy temat zastępczy w porównaniu z miażdżącą krytyką nowego wspaniałego plastikowego meśka jaką mogłeś popełnić……
O, dużo zdjęć ze Stegien i Sadyby, moje rewiry.
Swego czasu na parkingu gdzie gnije E24 stały dwie Skody Rapid.
@Leniwiec:
Widzę że z tym Ritmo kremowym mnie wyprzedziłeś :-D, też mu cyknałem fotę, był zresztą na trasie ostatniego E-Rally po Starym Mokotowie, tak samo jak niebiesko-szary Mercedes W115, żółty Trabant, i Mercury Grand Marquis.
ae86 przypadkiem nie ta ktora stoi na terenie jakiejs firmy przy ulicy błękitnej na wawrze na przeciwko wiaduktu i stacji kontroli pojazdów? codziennie tamtędy przejezdzam i ja widze pod szarą ściana stoi 😀
w sumie o CLA złomnik sporo się wypowiadał, więc lekko zdziwiony, aczkolwiek nie totalnie zaskoczony kliknąłem link do nowego wpisu. pomyślałem tylko “dlaczego? po co? co nam to da?”. ufff! fajne wejśćie
podoba mi się T4 z LEDami, bo jest bardziej interfejsowy. również Vaneo w kolorze bananowym. Bublewicz bez Marlboro, ale podobny – jak ja lubiłem te Sierry po lifcie w sedanie (mam gdzieś nawet niemiecki magazyn sportowy Kicker z 1990 roku, gdzie jest reklama Sierry Cosworth sedan z robotem artiditi z “Gwiezdnych Wojen”). na pewno zyskuje też Lublin – silnik 2.2 z Holdena i skrzynia Kia, a nie z Tczewa (ale dlaczego akurat Holden i akurat ten silnik?). jak byłem mały bardzo rajcowały mnie te kołpaki czarno-srebrne do maluchów. na jednym ze zdjęć pod dachem stoi jakby uterenowiona wersja Citroena C3 – ciekawe, czy było coś takiego oficjalnie, czy ktoś zaszalał?
no i Polonez Cargo sanitarka. mnie w nim frapuje jedno: dlaczego niektóre Poldki (po MR’91) miały przednie kierunki przezroczyste, a niektóre pomarańczowe (jak na tym zdjęciu). to było do wyboru, czy szło, jak szło? w ogóle dlaczego były dwie wersje?
@ lordessex – poliftowe Ritmo mieszka pod Iluzjonem od lat i do niedawna ewidentnie było jeżdżone. Po raz pierwszy obfociłem je wracając ze startu zeszłorocznego Rajdu po Ursynowie im. S. Karwowskiego. Trabant chyba pełni funkcję nieruchomości – widuję go na Wiśniowej od dawna w tym samym miejscu. A Grand Marquisem to bym się pobujał…
aha, musiałem pojechać krajową dwójką na wschód, by zrozumieć, co to jest cult style (chyba dobrze to do pasowałem? bo wcześniej widziałem to tylko na złomniku). wczoraj minął mnie w okolicach Zbuczyna na sporej prędkości srebrny Golf Mk1 Cabrio na wielkich i grubych, srebrnych felgach, zglebiony. właśnie wjeżdżał w wielki deszcz, z którego ja wyjeżdżałem (mam nadzieję, że składany dach miał sprawny) 😉
Ja bym tam w sumie poczytał o Meśku. Niby jest sporo testów tego gdzie indziej ale oczami złomnika mogłoby to być interesujące, czy coś tam. A co do tego miksu – jest Libero, jest Impreza. W sumie to nie ma tam Imprezy ale wiadomo o co chodzi.
Bylo C3 XTR, w Polsce chyba nie sprzedawali, ale kilka sztuk się kręci po Warszawie i okolicach
Ten Grand Marquis bardzo dobrze jest mi znany, mialem okazję byc w posiadaniu tego dupozowu, dobry zlomnik:D Pozdrawiam!
będąc w piątek w wulkanizacji w Grodzisku otrzymałem na chwilę punto WXX celem podjechania na targowice po nowe wentyle, wlasciciel twierdzi że od 1995 r. leje tylko paliwo i dolewa olej
czułem się w nim jak prawdziwy hipster
Biały LUBLYN – dlaczego benzynowy skoro nałapał kurzu przy wlewie jak rasowy dysel?
Jak dla mnie dziś królem jest bluebird. Zawsze okrutnie podobały mi się te wloty przy tylnej lampie. 30 lat na kołach i mimo, że wszystko zgniło, jeździ i nie klęka.
Biały golf/polo pickup z moich okolic ma tablice ale nigdy go nie widziałem za żywo
@Leniwiec: W każdym razie to Ritmo trzeba dla potomnych zachować 😀
Czy tankujesz czasem na Orlenie na ul. Wysockiego?
Słyszałem, że w CLA wypad podłogi jest przewidziany po 10 latach, czyli mniej niż np. w takiej esce: http://fr.autoscout24.be/Details.aspx?id=232990065&cd=635051240160000000&asrc=st%7Cfs
@ lordessex – nie, ale zajechałem tam niedawno w poszukiwaniu bankomatu. Niedaleko stamtąd mam salę prób.
Dziś widziałem Vectrę B z początku produkcji na czarnych szyldach. Za bardzo jechałem, on (grzyb to be) za bardzo stał, zdjęcia brak.
Subaru Libero z piłą na dachu remontowało coś przy mojej ulicy
@Leniwiec:
Nieźle :-D, mogliśmy zatem się wyminąć przy wyjeździe jakoś tuż przed weekendem majowym, może nie zwróciłeś uwagi, jechałem granatowym Volvo 940. Masz białą Mazdę 323 3d z rejestracją WH? Czasami zajeżdżam na ten Orlen, bo niedaleko mieszkam.
Piękny hachi-roku Tylne opony i przednie z kapciem, mniam! A tak co do Wawra, na terenie warsztatu na przeciw PKP Wawer stoi coś co wygląda jak karoseria samochodowa. Spojrzałem na street view i piękna fota tego tam jest
http://imageshack.us/a/img191/2703/krypa.png
Skoro stoi od lipca 2011 (data zdjecia) do teraz (stan na wczoraj) to znaczy że zaraz zacznie obrastać MCHEM! Czujecie to panowie? Taki futurystyczny zlomnik
@miwo Citroeny XTR to sprowadzane egzemplarze, u nas tego nie oferowano. Co do Polonezow, to nie bylo reguły co do stosowania kolorów kierunkowskazów. Polonezy szly z tasmy i zbialymi, i pomarabczowymi kierunkami bez zadnej zaleznosci. Przy czym pomarancze występują częściej od rocznika 1993 czyli od wprowadzenia drugiej fazy modernizacji Caro.
Chrom w trampku jest, tylko sprytnie ukryty przed rudą pod warstwa zabezpieczającą.
Ojczulek posiadał onegdaj Syrenault 104, zderzaki fabrycznie były pomazane jakimś brązowym żurem coby się nie zużyli.
AE osiem sześć piękna, ale bez wysuwanych reflektorów jakaś taka smutna 😉
Czekam aż Złomnik zrobi miks autorski ze stegien, bo jest tam jeszcze parę ton złomu porastającego mchem do sfocenia…
@Leniwiec:
Dobrze mi się zdawało w takim razie. Chciałem się zawrócić i cię złapać, ale zanim się zorientowałem to już było za późno 😀
To hejtowanie Mercedesów co mix jest żałosne, tym bardziej, że złomnik jeździ japońską jednorazówką.
Mam od początku roku Mercedesa i ZERO RDZY!!! W202 220D z NIEMIEC, przebieg 189 000 kilometrów(potwierdzony książką) zrobiłem 2700 km i ZERO AWARII!!!, to wspaniałe auto które nie zasługuje na to by patrzeć na nie przez pryzmat krajowych złomów bo takie rdzewiają, dlatego, że auta na NIEMCY i na polskę schodzą z innych linii produkcyjnych i mają bardziej wyśrubowane normy jakości, polecam najpierw doczytać na w202.pl a później hejtować.
@ lordessex – w większość wtorkowych i czwartkowych wieczorów można mnie spotkać w rejonie Staniewicka/Pożarowa 😉
O mało co nienabrałem sie na tego testa cla.Świetny miks,no i gratulejszyn nowego felefona,robi zdjęcia że fiufiu-to teraz może przy okazji cyklu “Złomnik testuje” da sie nakręcić filmik z rozruchu:) testowanego cacka?pliz.P.S.Mam do oddania za friko(tylko należy to sobie samemu osobiście odebrać) jeśli ktoś chce pierdoły do Audi 100 c2 i Zastavy 1100p,części są w Tczewie woj.pom.
TYLE CZARNYCH BLACH, w końcu jakiś miks od dłuższego czasu który mi się wybitnie bardzo podoba.
@Leniwiec:
Nieźle, ja tamtędy jeżdżę tramwajem codziennie jak wracam z pracy :-D. A te próby są otwarte dla publiczności?
ZROBIŁEŚ 2700 KM MERCEDESEM I ZERO AWARII?????
TO NIESAMOWITE!!!!!!!!! JESTEŚ KRULEM WSZECHŚFIATA!!!!!
http://www.carandclassic.co.uk/car/C255175
Ktoś z Polski pojechał do UK 20 lat temu i zapomniał o nim
Doczytałem na w202.pl, więc chyba teraz mogę hejtować, co nie?
Bardzo trafna ta opinia, że “auta na NIEMCY i na polskę schodzą z innych linii produkcyjnych i mają bardziej wyśrubowane normy jakości”.
Zwłaszcza że większość mietków najpierw odjeździła swoje u NIEMCA aż Herr Zitrone und Gummischuh ujęci ich niebywałą trwałością sprowadzili je do polski.
@grzsol5275
W202 to jeszcze było dość solidne żelazo. 2700 i “z e r o a w a r i i”, którym się chwalisz? A czym jeździłeś wcześniej? Poza tym moim zdaniem “wersję na Polskę” były lepsze. Wujek ma taką, przedlifta W202 180, rocznik 94, z fabrycznym hakiem, lpg, i ze specjalnie wydłużonymi w fabryce okresami wymiany płynów eksploatacyjnych (olej jak dotąd raz wymieniał!). Akurat był wczoraj u nas to sam widziałem. Ma nakręcone 537 000 (wujek prowadzi firmę typu import-eksport to trochę jeździ) i nawet zawias oryginalny (bo był mocniejszy w “wersji na Polskę”). Także wtopiłeś, kupując GDM. Wujek Marian będzie sprzedawał, bo chce kupić nową C klasę (też w “wersji na Polskę” oczywiście, wujek nie jest frajerem), także, jeśli chcesz, to Ci mogę dać namiar. Licznik się przekręci na 137 000, to będziesz miał nawet mniejszy przebieg niż w Twoim obecnym. Cena pięć i pół koła, na czarnych, pierwszy, z instrukcją obsługi – w wersji na Polskę.
to ten telefon chyba kupiłeś z dwa miesiące temu chyba, że w Warszawie jeszcze zalega śnieg ; )
@ lordessex – nieee, próby to próby, generalnie nuda i wrzód nieśmiertelny na dupsku wszechświata…
Z innej beczki: co prawda nikt kto chocby pobieżnie czyta forum w202 nie kupiłby francuskiego samochodu, ale może ktoś kupi wreszcie tego BXa za cenę nieprzekraczającą wartości oleju zlanego z malucha za milion:
http://tablica.pl/oferta/citroen-bx-stan-bdb-CID5-ID20leW.html#551d88bf5a;promoted;promoted
Gadałem ze sprzedającym, wydaje się ogarnięty, a auto dobrze utrzymane, m.in. z instalacją hydro zmienioną na miedziane rurki. Sam bym kupił gdyby nie to, że (a) to strasznie daleko i (b) obiecałem sobie że się nie rozpraszam i zbieram na GSA.
@asdfasdfasdf – SPIESZMY SIĘ! Auto wartości 60 mln zł czeka na tego kto tam pierwszy dojedzie z lawetą!!
@Leniwiec:
Aha, rozumiem. A jakaś znana ta kapela w której grasz?
W istnym kombie najbardziej podoba mi się C3 w durnej wersji, które jest prawie tak samo fajne jak Stilo w analogicznie durnej wersji.
Złomnik, zrób coś z kolorem czcionki w polu do wpisywania komentarzy, bo na ciemnym, stareńkim ekranie klasycznie złomnikowego thinkpada prawie nic nie widzę.
Byłem dziś na złomowisku i smutłem, lancer mk 2 raczej od grzyba jakby ze stodoły wyciągnięty (cały od słomy i kurzu) niestety nie do ruszenia papiery ze złomowania poszły już do urzędu…
Wartburg ’81? Ktoś pojechał nowym autem do Lądka w grudniu?
@grzsol5275 :
Taa, wszystkie merole jeżdżące po drogach bez rdzy są po lakierowaniu. Znam dwa takie przypadki, a na pewno takich są tysiące, bo te lakiery to za ładnie się świcą Panie kolego……
@ lordessex – wleźże na bloga, jest info przecież 😉
@ cubino – dżezu, jak ja go chcę! Tyle, że GS-a chciałbym bardziej… zresztą i tak pozwoliłem sobie na wydatek, który się właśnie dla mnie struga so no BX for me this time.
@ Jonasz – a nie dałoby się go na żółte? To podobno jakaś tam droga do uratowania fajnego starego żelaza.
@Leniwiec:
No tak, racja :-D. Parę postów już przejrzałem, najbardziej mnie zainteresował ten o Mercedesie Baleronie. a odnośnie Clio jedynki, to dwie takie gniją w mojej okolicy, jedna na Rembielińskiej, druga na Wyszogrodzkiej.
To Cuore, które robi za dostawcę żarcia sfotografowałem jakoś w lutym/marcu na żelaznej, niestety padł był mi telefon, więc nie udało mi się wzbogacić kolekcji złomnika. To co jest w nim urzekające to fakt, że auto robiące za żarciowóz zamiast tylnej wycieraczki ma wetkniętą paprykę…. ^^
CX niezły, nie powiem. Tylko jak dla mnie za duży. Ale BTW dlaczego nie robią już tapicerek w jodełkę, pepitkę, czy np śliczną kratę tak to było w GSA Cottage?…. w ogóle, byłem ostatnio w salonie fiata (z obrzydzeniem, kolejne auta na F), i parę ich produktów mi się nawet dosyć podobało, ale żadnego bym nie kupił ze względu na tę obrzydliwą tapicerkę. Tecnosilk to się nazywa, ale wygląda jak jakiś badziewny nylon, od którego dostaje się odparzeń doopy po 100 km jazdy. Gdzie jest normalny, uczciwy gruby welur???
@Leniwiec – nie chciałbyś GS, bas by Ci się nie zmieścił. Wbrew pozorom to nie jest hatchback. GSA i owszem.
najpiekniejsza francuska tapicerka to była w Peugeotach Roland Garros
Pewnie by dało, tylko nie chcą go sprzedać skubańce jutro znowu tam pójdę
areostary byly, lublinek na pewno ropniak, jak by byl benzynowy to by byl czysty wlew bo by mial LPG, a wogole to jak mogles Zlomniku… telefon z aparatem… tosz on kulorowy musi jest, nic nie widac w sloncu. ja tam sie nie daje, mam ciagle Nokie 3310 i co wiecej mam jeszcze z 5 na zapas 😀 (dotychczas jedna umarla mi na amen ze nawet mycie w ipie w myjce ultradzwiekowej i przefleszowywanie nie pomoglo)
swoja droga aparat czasem by sie przydal, zrobil bym zdjecia np moskwicza 402 regularnie przyjezdzacego po czesci agd do artexu ktory jest toz kolo firmy w ktorej pracuje (lublin) zreszta tu czesto widac fajne klasyki z UA, a w samej ukrainie to jest raj klasykowy, tyle tylko ze tam te samochody kosztuja mniejwiecej tyle co u nas tyle ze w dolarach…
ale nabrales mnie juz 2 raz.. (juz raz cos takiego bylo 😉 ) juz mialem nie otwierac tego artykolu o nowym mercedesie ale z nudow otworzylem i na cale szczescie nie byl o nowym mercedesie 😀
A ja pamietam jak 3310 wchodzily na rynek i to byl prawie symbol produktow nietrwalych, awaryjnych i niegodnych swojego poprzednika – w tym wypadku 3210.
Możecie się naśmiewać z przebiegu ale na 100 % jest oryginalny, mam wszystkie wpisy z “Mercedes-Benz Niederlassung München” i patrząc na stan wnętrza sądze, że prawdziwy, poza tym Niemiec to nie polak, nie oszukuje bo może iść do więzienia.
Możecie się śmiać ale ja jak mi się zachce jechać w srodku nocy na ekspresso do Mediolanu to mogę to zrobić bez problemu, ten samochód przejeździ wiele nowych aut a konkurencje z tamtych lat juz dawno przejeździł.
Podniecacie się tymi francuzami a zastanawialiście się po co wam samochód? mi do jazdy, wam widocznie jako ozdoba ogrodowa.
Wymienie wam zmiany na rynek Niemiecki:
-pełny ocynk nadwozia
– podwójne uszczelki drzwiowe
– grubsza tapicerka
– silnik przystosowany do lepszego paliwa, z większym stopniem sprężenia i lepszymi osiągami
itp. itd.
Juz się zgubilem czy to trolling, czy nie, w kazdym razie fascynuje mnie wizja produkcji Mercedesow, ktore mialyby byc kierowane na rynek niemiecki oraz takich sprzedawanych co prawda w Niemczech, ale z planem odsprzedaży do Polski w pozniejszym czasie, to iście szatanska idea. No i myslalem, ze do dobrego paliwa to nie trzeba specjalnie silnika przystosowywac :c
proszę o usunięcie podtytułu profanacja motoryzacji. Profanacją motoryzacji i rodzaju ludzkiego jest tworzenie produktów, które z założenia mają się popsuć.
a może jest tak, że każdy Niemiec kupujący MB dostaje specjalny czip, który przykłada do jakiegoś modułu w aucie raz na miesiąc. i ma wyraźnie przykazane w tajnym załączniku do umowy gwarancji, że w wypadku odsprzedaży auta polakowi (piszą z małej litery), czip ma zostać zwrócony listem poleconym do Sindelfingen za pokwitowaniem odbioru. polak kupuje MB, nie przykłada czipa i auto zaczyna rdzewieć, uszczelki parcieją, wszystko się psuje.
w ten sposób pogodziłem sprzeczności: bezawaryjne auto wyprodukowane dla Niemca i awaryjne auto wyprodukowane dla polaka (są też podobno wersje dla turka, jugola i ruskiego) są oczywiście możliwe, ale moja teoria pozwala wykazać, że nawet jeśli kupisz auto bezawaryjne wyprodukowane dla Niemca, to ono (wiadomo, ordnung muss sein! Niemiec będzie płakał, ale czip odda dla MB) rozpozna, że to polak i się zacznie psuć. pan grzsol5275 albo kupił nowe auto podając się za Niemca, albo ten 102-letni oberleutnant i wojskowy chirurg mózgu sprzedający mu W202 zapomniał zabrać czip 😉
dziękuję za uwagę.
proste i genialne zarazem, w wersji dla turka zaczyna śmierdzieć kebabem, a u polaków pojawiają się łupiny po cebuli
@miwo: nie mógł nie oddać czipa. Niemcy nie oszukują bo mogą pójść do więzienia. Jak podpisał kwit to na pewno oddał.
Tego W115 na WUF często widuję na Ochocie, zawsze przejeżdża jak parkuję i nigdy nie mogę go dogonić
Już parę razy widziałem tę “rajdową” Sierrę w miejscu złomnikowej przyczajki, czyli na Czarnomorskiej. Najbardziej rzuciło mi się w oczy logo “Auto Sukces”, przecież to coś nie istnieje już (chyba?) co najmniej dekadę, więc sama okleina samochodu również przetrwała tyleż samo lat :>