zlomnik.pl

Home |

Złomnik na Forza Italia 2012: entuzjastyczna relacja

Published by on September 09, 2012

Dzień dobry,
ok. 21.00 zakończę głosowanie na najlepszy miks tygodnia, ale i tak wynik już wszyscy znają.

Podobnie ja dziś znałem wynik planu pt. “odwiedzić z rodziną zlot Forza Italia 2012”. Wiedziałem, że wszyscy będą się świetnie bawić i że ten zlot nie zawiedzie naszych oczekiwań. I nie zawiódł. Od ciastek na stoisku z ciastkami do samochodów, które odwiedziły ten zlot, wszystko było ekstra. Na początek wykonałem oczywiście wjazd życia dzięki mojemu nowemu samochodowi marki Lancia Lamperia.

Lancia Lamperia to unikatowy prototyp z 1983 r., który nie trafił do produkcji, zamiast niego produkowano model Y10. Respekt dla komandora zlotu, że szybko podłapał konwencję i pozwolił mi zareklamować po włosku moją Lancię. Za to właśnie lubię Forza Italia: świetna organizacja, poczucie humoru, dystans do własnego hobby.

Potem wybraliśmy się na krótki tour de zlot. Oto najciekawsze pojazdy.

Fiat Marea Weekend z silnikiem z Fiata Coupe 2.0 Turbo 20V i naklejką “ITALY AS FXXK”. CO JA PACZE

Mam jego zdjęcie z dawnych czasów, zawsze wyglądał tak ładnie

Fajne było Maserati Quattroporte, z przodu miało dekielki, a z tyłu nie.

Miało też piękne wnętrze

Ale cudowny 5-mile-bumper!

W ogóle klub X1/9 prezentował się godnie.

W sumie fajny pomysł. Jestem za.

Był też Biznes Center Club

i Vespa z koszem

Gdzieniegdzie czaiły się Fiaty Jeepy i Dodge

I Lancie-Chryslery, zabrakło mi tylko Flavii

Na takim Moto Guziku mógłbym jeździć.

<3

Wyścigowy Alfasud

I kolejny pięciomilowy zderzak

Ten był podobno do oddania w dobre ręce. A potem się okazało, że jest po prostu na sprzedaż.

Jedyne Iveco na zlocie, trochę brakowało mi reprezentacji tej marki

Fiat Freemont EXTREM 4×4? YOU_ARE_DOING_IT_WRONG

Niezwykle podobała mi się reprezentacja klubu Vespy, fajne było też stoisko Ducati (z nazwy Ducati ułożyliśmy anagram: AUDI TC), brakowało mi tylko motoroweru Piaggio Ciao.

Na koniec zasiadłem w żyri konkursu elegancji. Przez konkurs przewinęło się ponad 30 pojazdów. Nie mogłem się zdecydować, czy wolałem Fiata Pandę Van:

czy Piaggio Porter LPG

a z jednośladów nagrodziłem piękną Lambrettę z gumową kaczką z przodu. Przy okazji chciałem podziękować pani Julii, że dała full punktów Piaggio Porter, podobnie jak ja. To rozumiem! Włoska motoryzacja rulez! Forza Italia de best, il megliore nel mondo! W przyszłym roku znów przyjadę, czymś jeszcze gorszym!

zdjęcia: Oskar Klein (Lancia Lamperia), złomnik




Comments
MC Said:

Muszę przybyć tam za rok! Gdzie on jest organizowany?


Upal Wrotki Said:

gdyby nie ta odstraszająca azja za oknem w piątek, to było by ciało.


Płackartnyj Said:

Ciekawe, czy ten snorkel jest nalepiany na błotnik, czy jednak go gdziekolwiek podłączyli.


Qropatwa Said:

Qropatwa Said:

O jednak, nie. Smutek


c5tourer Said:

@MC: To jest w Konstancinie Jeziorna, w Pałacu na ul. Literatów 2.
Oglądam te zdjęcia i myślę sobie: przecież na złomnik wysłałem tylko pierwsze 2. 60% zdjęć powyżej mam takich samych, zrobione z tego samego miejsca. 😀


tsss Said:

Piaggio Porter z mojego ulubionego salonu w Krakowie. Nic tak nie umila przejazdu przez miasto jak widok Ape’a na polskich blachach.


2k2 Said:

Z takiego Piaggio trójkołowca sprzedają kawę (chyba) koło Arkad Wrocławskich, podobno jest jakiś dealer tychże we Wrocławiu.


premek Said:

Mmmmm. Alfasud…


mql Said:

Takie X1/9 (najchętniej jak 1 z prawej ze zdjęcia) będzie moje, na przekór kpinom niedowiarków.
A propos – widziałem ogłoszenie X1/9 z hakiem!? Ma ktoś pomysł na sens instalowania takiego dodatku?


brazer Said:

Z Piaggio trójkołowca sprzedają też kawę w Poznaniu (piłem – smaczna), w Gdańsku (piłem – smaczna), w Bremie (piłem – smaczna), w Leogang (piłem – smaczna), itd….

😉


premek Said:

@mql – jasne, że jest sens. Niewiadówka i w drogę! Albo na budowę. Też super pomysł.


macaroni Said:

co to za auto na pierwszej fotce?


premek Said:

Przecież masz numery rejestracyjne. Zgłoś na policję, że Cię drapnął to się dowiesz.


_krrl Said:

i love classic cars.. Said:

@macaroni.. no jak to co? To kolega nie słyszał o lancii lamperii ? 😀


Lancia Lamperia… popłakałem się


notlauf Said:

Tak myślałem, wystarczyło zasłonić dwa napisy i NIKT nie wie co to jest za samochód, a jeśli już ktoś wie, to pewnie mam jego maila i dawno zlajkował mój fąpaż na fejsie.


miwo Said:

zadawac szyku Lancią Voyager… eeeeee, cos tu nie tak, chociaż mogli zostawic lanciową nazwę vanow: Zeta czy Phedra… no, ale jest nadzieja – czekam tylko na to, co VM Motori przygotowało dla Chryslerolancii :)
Czy ta Panda Van była oferowana oficjalnie, czy to przerobka? Wspaniała, genialne te otwierane zaslepki bocznych okienek.


notlauf Said:

Była oficjalnie oferowana w Polsce i sprzedały się 3 sztuki.


TaTo Said:

Ja tam nic na srejsie nie lajkowałem, a wiem, że to Syrena 110.
Hak w X1/9 jest niezbędny do holowania miksokreta lub agregatu do tynków maszynowych.


ra-ra-rasputin Said:

@mql: bagażnik na rower – bo relingi tam jeszcze ciezej byloby zamontowac chyba


Martysien Said:

Czy jest portal, który prowadzi kalendarz takich imprez ?
Znów ciekawa impreza pod nosem o której dowiaduję się po fakcie …


premek Said:

Sporo jest na veteran.pl


i love classic cars.. Said:

Notlauf, powątpiewam iż nie wyłapałeś tego, że sarkam:) Fajny żart na te dzisiejsze czasy z tą “lamperią” Nie ma to jak dobre poczucie humoru. Pozdrawiam.
@miwo No właśnie mogli zostawić choć nazwę ale specjalnie to na pewno zrobili


notlauf Said:

Słusznie powątpiewasz, po prostu ciągnę konwencję dalej.

W przyszłym roku przebiorę Carry za Piaggio Lager.


marekrzy Said:

Mnie też ujęła pińćseta yellow cab. Woziłbym nią 3 japońskich turystów, albo 1 amerykana.


i love classic cars.. Said:

Hehe;) Powodzenia. Mało kto odróżni a Cytryn& Gumiak kupią i wpakują butlę z LPG.


bandit Said:

O tej pincecie jest artykulik na http://www.petrolhearts.pl Polecam.
Notlauf gratuluję udanego trollingu.


Martysien Said:

Próbuję wyobrazić sobie tego FREEMONT’a robiącego w terenie i brodzącego po końcówkę snorkela… ERROR !
YOU_ARE_DOING_IT_RIGHT : http://www.youtube.com/watch?v=rmqR_fjDI1s&feature=related


Smok Wawelski Said:

czy można przyjechać na Forza Italia Fiatem Seicento ?


lordessex Said:

Dobre pytanie, Smoku Wawelski :-D. Ja myślę że teoretycznie by się dało, ale większym “lansem” by było przyjechać hinduskim Premierem Padmini który jest albo był (mogą go juz nie produkować) licencją Fiata 1100, którego Polska miała również na licencji produkować zamiast Warszawy, gdyby nie osobista interwencja Towarzysza Stalina :-(


notlauf Said:

A dlaczego nie? Oczywiście że można.


lordessex Said:

zwierz Said:

Sprostowanie do odpowiedzi o Pandzie Van. Jest to seryjna zabudowa, ale nie była sprzedawana w Polsce. Ściągnięte zostały 3 do Polski, ja mam jedną a 2 pozostałe chyba poszły na żyletki… nie mam o nich żadnych wieści :(((


Harry Reems Said:

Ciekawe czy interwencja Stalina byla rownie osobista jak interwencja Gomulki
@mql – hak w Fiacie X1/9 sluzyl pewnie do holowania przyczepki. Jako ze nie znam osoby, ktora to montowala to trudno mi wyrokowac na temat intencji ktore jej przyswiecaly, ale na logike powodem moglo byc to, ze seryjnie X 1/9 nie ma ani zbyt duzo miejsca na bagaz, ani (chyba) nie jest najwygodniejszym samochodem zeby w nim spac. A to chyba dwa najczestsze powody holowania przyczep.


notlauf Said:

Niestety interwencja Stalina była raczej osobista, ponieważ czytałem biografię tego interesującego zwyrodnialca i w większość rzeczy tego typu wtrącał się osobiście, sam dopilnowywał, potrafił sam dzwonić do ludzi, żeby im powiedzieć że czeka ich wycieczka we wschodnie rejony ZSRR.


Seven Said:

Miałem się pojawić z swoją 30letnią Alfą Romeo i właśnie Piaggio Ciao PX równie starym ( początek lat 80tych ).
Alfina nawaliła i u mechanika stoi a od Ciała odpadł wydech przy próbie odpalenia. Ach ta Włoska fantazja….
Do zobaczenia za rok.


Marian Said:

Dr Kava-mistrz świata


k. Said:

Seven, Trzeba bylo przyjechać autobusem :)


mql Said:

@Harry Reems: Wiem do czego służy hak, ale nie ogarniam jego sensu w tym samochodzie. Nie pasuje mi tu ani kemping ani tym bardziej bagażowa. A przestrzeń na stosowny bagaż (szczoteczka do zębów i wypchany portfel) podróżującego właściela (z tzw. “klasą”) X 1/9 posiada odpowiednią :)


Harry Reems Said:

Widzisz, ale X1/9 nie byl raczej skierowany do bogaczy. To jednak nie jest grand turismo, wiec ten portfel niekoniecznie byl az tak pelen, zeby zastapic reszte bagazu.
Inaczej moglo to wygladac w Polsce, ale i tu byc moze nie dla kazdego poprzedniego wlasciciela ten samochod byl tylko kolejna zabawka, zaparkowana na podjezdzie z kostki bauma pomiedzy sluzbowym Espacem męża i prywatną Yariską żony.
Moze ktorys z poprzednich wlascicieli musial po prostu czyms ciagnac przyczepke, bez wzgledu na to czy to mu pasowalo do stylu samochodu, czy nie?


mql Said:

Chyba akurat ten był świeżo sprowadzony. Ale trochę straszne, “musieć ciągnąć” coś iksem… Mojej Nivy nie puściłbym z balastem większym niż 750 kg, choć w papierach ma dop. 1400 z hamulcem.
W latach 80 w A-TM był artykuł o Knausie. I obrazek: Golf Cabrio (oczywiście wtedy I, w sumie niewielki i delikatny) z kempingiem 1,5 x większym w każdą stronę. Nie wiadomo kto kogo.


Harry Reems Said:

Przesadzasz. Poza tym 750 to juz calkiem sporo.


2k2 Said:

@brazer: Bardzo jestes swiatowy. Bąba po prostu.


m781 Said:

“Interwencja Stalina” to wymysł gówniażerii, której się Warszawa nie podobała.


żydomason Said:

Omujborze, ile dobrego makaronu!


bobbik Said:

jescze dwie fajne nazwy modeli które pasują mi do Lancii to Lancia Tragedia i Lancia Tandetta


Leave a Reply

Subscribe Via Email

Subscribe to RSS via Email

Translate zlomnik with Google

 
oldtimery.com

Polecamy

Kontakt


Warning: implode(): Invalid arguments passed in /archiwum/wp-content/themes/magonline/footer.php on line 1