INFORMACJE RAJDOWE + Bierz lawetę
Przypominam, że 23 czerwca tegoż roku widzimy się na Rajdzie Złomnika po Ursynowie, a rajd jest imienia Stefana Karwowskiego.
Dodatkowo, dla każdej załogi są przewidziane jeszcze prezenty od kogoś, kto sam dał mi je w prezencie, a jeśli nic z tego nie czaicie, to nie szkodzi, zaskoczenie będzie tym przyjemniejsze.
Oraz, oczywiście, nagrody.
Za 3. miejsce – samochód osobowy Fiat 126p EL w wersji Happy End i skali 1:34.
Za 2. miejsce – samochód osobowy VW Passat B5 Variant w skali 1:24
Za 1. miejsce – OGROMNY samochód dostawczy Peugeot D3A w skali 1:18, firma Norev
DODATKOWO! Każdy z samochodów będących nagrodą zostanie przeze mnie specjalnie skustomizowany/stuningowany/zindywiduadylizowany, tak aby stać się JEDYNYM TAKIM, dla KONESERA i PASJONISTY, który WIE O CO CHODZI. A więc, jak mówi nasz najlepszy polski sportowiec, nie ma lipy.
Jeśli jeszcze wahacie się czym przyjechać na rajd, podpowiem i przypomnę, że za American Malaise jest najlepszy przelicznik punktowy. A zatem sugeruję przyjrzenie się nadzwyczaj ciekawej ofercie z Warszawy w postaci Mercurego Colony Park na czarnych blachach, rok 1986, stan – złomnik. Widziałem ten samochód po wielokroć na żywo i przyznam, że ma w sobie tyle mięcha, że można by z niego zaopatrywać budę z hamburgerami w Dallas przez miesiąc. Fura wygląda jak wygląda, ale jest tania, jeździ i robi robotę. Jak pewnie niektórzy wiedzą, amerykański samochód z tamtych lat to taka konstrukcja, która ma w sobie jedną ciekawą cechę: zawsze dojeżdża na miejsce. Może zepsuć się tysiąc rzeczy, ale nie spotkałem się z akcją, żeby amerykańska fura stanęła nagle na drodze i ani metra dalej. Kiedyś Pontiakiem z 1978 r. ujechałem 8 km bez skrzynki bezpieczników. Nie było oczywiście ładowania i nie działały światła, ale auto, ogólnie rzecz biorąc, jechało. Tym optymistycznym akcentem mówię Wam dobranoc i do zobaczenia jutro, kiedy to porównamy Mercedesa MB100 z Nissanem Trade, odpowiadając na pytanie, dlaczego Hiszpanie robią najlepsze dostawczaki w Europie.
Przepraszam, czy Passat jest w TDI? Na benzynę mam alergię.
Piotrkowy – Napewno Toyota jest skręcana przez Kebabów w Turcji… tyle wiem.. a co do paska, to mam TSI 220 Koniachów
Tak, Passat jest w TDI, ma dwa pompowtryskiwacze na cylinder, dzięki czemu osiąga 260 KM i pali 3,0 l/100 km.
Wstawiłbym gaz i jeździł wszędzie 😀
Czy na złomniku będzie można zobaczyć efekty tej kustomizacji, itd.? o
Mercurego pragną za sposób otwierania tylnej klapy – pies mój byłby zachwycony: patrzeć w tył i wietrzyć pysk. Piękny. Chcę.
Nie moglem sie powstrzymac i wrzucam to: Zobaczcie jakie ma ladne 3 swiatlo stopu
http://allegro.pl/fiat-126p-1982-rok-polecam-i2408111754.html
trzeci stop – piękne diodowe rzemioslo! W swoim czasie musiał być stałym bywalcem na Wolumenie
szybe otwierana w 5-tych drzwiach ma takze Toyota 4Runner 89-95
Jesli ten Colony Park jest rzekomo w stanie zlomnik, jak nazwac zgnile szroty ktore pojawily sie dzisiaj na Wroblewskiego we Wroclawiu?
Mam taki modelik Passata Niestety to nie TDI tylko V6 4motion.
Większość starych fur wykazuje zadziwiająca odporność na awarie, po których współczesne samochody nie obejdą się bez lawety i sześciocyfrowego rachunku w ASO.
Udanego rajdu wszystkim uczestnikom
Pozdrawiam
Kurcze. Na szczęście nie startuję, bo nie daj boże zająłbym drugie miejsce…
Jakby ktoś nie wiedział gdzie leży Łódź polecam ogłoszenie z Fiatem 127
http://allegro.pl/fiat-127-5-cio-drzwiowy-1980r-i2398538120.html
gdzie jest Uć to już wiem, bo po 32 latach w końcu tam pojechałem nową autostradą, ale to aby na pewno jest 127?
Eee co Wy wiecie, to 127. Przecież sprzedający nigdy się nie myli 😀
“Pierwsze auto z logo Fiata z silnikiem umieszczonym z przodu.” buahahahaha
[…] NAGRODY RZECZOWE […]