zlomnik.pl

Home |

Złomnik zaprasza: Rajd po Ursynowie im. Stefana Karwowskiego

Published by on May 21, 2012

UWAGA, ACHTUNG, WNIMANJE!

ZŁOMNIK ORGANIZUJE RAJD!

Historia
Jeszcze ok. 30 lat temu warszawiacy nie jeździli na Ursynów, a do Ursynowa. Ta urokliwa wieś składała się głównie z budynków Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego oraz nielicznych gospodarstw rolnych, a kończyła się ścianą Lasu Kabackiego. Po wybrukowanych kocimi łbami ulicami bez nazw tłukł się autobus 104 dowożący warszawiaków z Warszawy do Ursynowa. Potem nastąpiła era intensywnej urbanizacji, czyniąca z Ursynowa największe blokowisko Warszawy. To oczywiście niezapomniane lata 80-te. Próżno szukać na Ursynowie zabytków czy architektonicznych perełek – inżynier Stefan Karwowski dbał o to, żeby bloki były proste, tanie w budowie i zapewniały mieszkania jak największej liczbie ludzi. Na wąskich uliczkach rzucano je czasem jak popadnie, a numeracja bywała, delikatnie mówiąc, mało spójna.

Co będzie się działo?
Złomnik zaprasza na rajd nawigacyjny po Ursynowie im. Stefana Karwowskiego. Rajd odbędzie się w sobotę 23 czerwca w godzinach popołudniowych i potrwa do wieczora (dokładne informacje zostaną jeszcze podane). Start i meta będą znajdowały się w tym samym miejscu, a formuła rajdu będzie podobna do tej, którą wprowadzono w zeszłym roku podczas Rajdu Praskiego organizowanego przez PSM Michałów i Stado Baranów. Do wykonania będzie pewna liczba zadań w danym limicie czasowym, przy czym nie wyobrażam sobie żeby ktoś zdążył zrobić wszystkie. Nie będzie natomiast stałej trasy – tę każdy wybierze sobie sam.
Rajd jest po południu, żeby nie było tak strasznie gorąco.
Uwaga! RAJD BĘDZIE TRUDNY I ŁATWO SIĘ BĘDZIE NA NIM POGUBIĆ!

Kto może wziąć udział?
Każdy, kto ma stary lub głupi samochód – dopuszczenie jest uznaniowe, ale dopóki ktoś nie przyjedzie Kią Cee’d albo Fordem Focusem kombi, to dopuszczam wszystkich. Im głupsza fura, tym lepiej.
Każdy, kto lubi wyszukiwać dziwne i ciekawe miejsca, kto znajduje przyjemność w kluczeniu i odnajdywaniu tak nietypowych adresów jak Boglarczyków róg Villardczyków albo Nugat.

Kto nie powinien brać udziału?
Ktoś, kto łatwo się gubi, słabo orientuje się w przestrzeni i nie lubi kluczenia po blokowiskach w sobotnie popołudnie. Zamiast tego można pójść do centrum handlowego lub pooglądać telewizję.

Dlaczego warto wziąć udział?
Po pierwsze: nigdy już nie zgubisz się na Ursynowie. Albo go znienawidzisz na resztę życia i nigdy tam nie pojedziesz, albo staniesz się koneserem ursynowskich blokowisk.
Po drugie: dostaniesz oryginalną rajdową naklejkę (niestety nie mam używanej opony do Stara)
Po trzecie: można będzie wygrać nagrody rzeczowe o nieskończonym poziomie prestiżu!

Co trzeba zrobić?
– wysłać maila ze zgłoszeniem załogi i pojazdu pod adres zlomnik@zlomnik.pl
– 23 czerwca stawić się w wyznaczonym miejscu i o wyznaczonej porze
– opłacić wpisowe w wysokości 20 złotych PLN (dla chętnych wystawiam faktury VAT)

Limit jest wysoki – 60 załóg, więc dla wszystkich starczy miejsc.
Koniecznie trzeba odwiedzić stronę: ursynow.org.pl




Comments
MSK Said:

No jak nie jak tak!?


Piotrkowy Said:

Chciałem przyjechać Passacikiem B5 kombi w TEDEIKU ale mnie skutecznie zniechęciłeś :( W takim razie nie ruszam się ze swojego Podkarpacia! Phi…nowobogaccy koneserzy z Warszaffki :( Tylko im zabytki w głowie…


Wiesiek Said:

Mówiłeś że fabią kombi można się pojawić, a tu taki psikus. To celuje w moje dobre imię i (c)honor!


Wiesiek Said:

No i oczywiście też w tedeiku.


buckswizz Said:

YEEEEST !!!

Szanowna Komisjo Rekrutacyjna:
IBIZA TDI – to nie “Kią Cee’d albo Fordem Focusem kombi” dopuszczasz?
Proszę o pozytywne rozpatrzenie mojego wniosku 😉 inaczej mogę przyjechać – rowerem


Mack Said:

w kwestii używanej opony od Stara to ja ewentualnie mogę coś teges 😛
startującym życzę powodzenia na rajdzie


Harry Reems Said:

Jeszcze okolo 30 lat temu Warszawiacy* nie jezdzili ani na Ursynow, ani do Ursynowa. Bo po co? W moim wypadku bylo tez tak rowniez i okolo 20 lat temu, jak i okolo 15 lat temu. Dopiero wtedy zaczalem odwiedzac ta dzielnice. Wczesniej bylem tam slownie raz w zyciu. Bo po co?

*w/g ostatnio obowiazujacej np w telewizji WOT formie – “Warszawianie”. Brrrr


Camillo Said:

faaak… akurat jak sprzedałem swoje cudo w sobotę… mam nadzieję, że do tego czasu kupię coś równie głupiego! 😀


hmmm Said:

Uno 60S italian job A.D. 1992 się liczy?


notlauf Said:

buckswizz: niestety Ibizą TDI nie da rady, ponieważ nienawidzę tego auta jak psa! Pożycz cokolwiek od żony/brata/sąsiada, kup Uno za 500 zł, albo motorower za 300, Ibizie TDI mówię stanowcze nie!


notlauf Said:

hmmmmm: tak, Uno jest bardzo dobrze widziane, zapraszam wszystkich z Fiatami Uno, również Golfy II, Renault 19, Opel Astra I (z gazem lub diesel), Daewoo Nexia i Tico, itp.


JK Said:

A o której to tak Pi*drzwi się zaczyna? Żebym ze Szczęśliwic zdążył dojechać, po drodze brata zabierając… po cichu mam nadzieję, że escort ’98 1.3 “siedzenia&kierownica edition” się załapie. Już rdzewieje.


notlauf Said:

Tak, tak, Escort też. Escort jest wspaniały. Może zdążysz nakleić na nim “posadzki mixokretem”? To dodaje 3 KM.
Rajd pi razy drzwi zaczyna się średnim popołudniem, z pewnością później niż o 15.00.


JK Said:

y, a tak dokładnie punkt i godzina zbiórki? http://allegro.pl/ford-escort-1-3-srebny-98-i2361802539.html o to ta sztuka


notlauf Said:

Dokładnie będzie podane na 2 tygodnie przed.


JK Said:

a, czerwca…. 😀 myślałem że pojutrze… ;D


M4111 Said:

oby nie za późno, tak żeby zainteresowani zdążyli na mecz wrócić;-)


notlauf Said:

Do Doniecka mogą nie zdążyć.


buckswizz Said:

Złomiku i Ty Toyoto starlet- nie idzcie tą drogą :

notlauf Said:
Maj 9th, 2012 at 12:05

Żadnego hajsu nie przekazywać mi proszę przez internet. Jak będzie rajd, to będą wszelkie informacje. Można przyjechać byle czym, ale będą punkty za złomnikowość przyznawane przez zasłużone w krzewieniu korozji żyri.

a wypowiedź z dziś :
notlauf Said:
Maj 21st, 2012 at 15:34

buckswizz: niestety Ibizą TDI nie da rady, ponieważ nienawidzę tego auta jak psa! Pożycz cokolwiek od żony/brata/sąsiada, kup Uno za 500 zł, albo motorower za 300, Ibizie TDI mówię stanowcze nie!

na dzień rajdu nic innego mieć nie będę ! więdz bez sensu i przestaje Cie lubić


tigre Said:

A ’94 Mazda 323F BA Z5 “wypaczające się ścianki cylindrów edyszyn” da radę? :)


notlauf Said:

Niestety, zgodziłbym się nawet na Polo 6N z wolnossącym dieslem

ALE JAK WIDZĘ IBIZĘ TDI TO CZUJĘ AGRESJĘ I DOPŁYW NIENAWIŚCI A KREW ZALEWA MI OCZY

więc przykro mi bardzo.


tigre Said:

Dodam, że powinna dostać dodatkowe punkty za rdzę, brak niebitego elementu karoserii, wymianę silnika i wiezienie mnie do ślubu:)


Radosław Said:

Też się ucieszyłem na deklarację z 9 maja…
a teraz nie wiem czy sama naklejka złomnika na moim Saabie 9000 uprawnia do występu?


WB Said:

Mam nadzieję że czwórki są wystarczająco głupie? Czy mam miesiąc na znalezienie fury/uruchomienie Malucha? 😉


Hooligan Said:

Bzdura. Stefan Karwowski nie budowal blokow – byl inzynierem drog i mostow, o czym przypomnial tesciowi przy okazji sprawdzania na warszawskiej gieldzie Chevroleta, ktorego potem kupil szwagier Antek. Wiec juz sie pan mija z prawda :) Poza tym Karwowscy nie mieszkali na Ursynowie. Zatem rajd powinien byc raczej imienia doktora z Alternatyw 4, ktory mieszkal na Ursynowie i poruszal sie maluchem, albo imienia Petki, co to spadla z dzwigu i rozstraskala sie o ursynowski beton


miwo Said:

jak już kiedyś pisałem mój niedawno sprowadzony CX jeszcze jakiś czas “będzie się robił”, aby w ogóle mógł przejechać choćby kilometr. Rozumiem, że Ave Wagon D4D z 2012 roku, ani Up! nie przejdą. Ale mam jeszcze 3 letnią C6 – czy to jest złomnik? potencjał chyba ma…


notlauf Said:

odpowiadam po kolei:
Hooligan: istotnie, skandaliczne niedopatrzenie, ale to tym lepiej, bo rajd odbywać się będzie po drogach i estakadach, które być może budował inż. Karwowski

Zapraszam Saaba 9000, natomiast up, Avensis i C6 są jednak trochę za nowe.


brazer Said:

oj tam, oj tam. zgłoszenie wysłane. :)


miwo Said:

spox. co do Up-a i Ae to jest jasne, ale taki C6 jest jednak trochę z dupy. jeszcze kilka lat i…;-)


Grimm Reaper Said:

C6 to przecież taki CX po lifcie 😉


Bodo Said:

Notlauf a seicento z 1999 na czarnych blachach przejdzie ? ;D rdzy nie ma :/


TaTo Said:

Zdecydowanie pochwalam formułę- ta na Rajdzie Praskim była według mnie genialna i sprawiła, że każdy jechał swój rajd. Choć o ile Pragę znam dość dobrze to Ursynów jest dla mnie wielką niewiadomą poza kręgosłupem KEN. Ale będzie wesoło.


notlauf Said:

Seicento, Cinquecento, Siena, Palio oraz Punto I też się łapią.


Harry Reems Said:

Nawet nowy C6 jest z nie z tej epoki. IMHO ten model musial powstac przez niedopatrzenie. Zreszta jak mozna wrzucac C6 i Avensisa do jednego worka? Inaczej mowiac – jak to ujal miwo – C6 jest z dupy. I to nie troche, a bardzo. Dla jasnosci – to komplement


Ardian Said:

notlauf wysłałem Ci zgłoszenie. e30 może być? Jak nie to pożyczę R21 1.7i.


Ardian Said:

ew Golf II 1.6 diesel no turbo


notlauf Said:

Ardian: zgłoszenie przyjęte, dziękuję, może być Golf, Renault czy E30.
Kto się zlituje nad “buckswizz” i pożyczy mu Uno, Cinquecento lub choćby Daewoo Nexię (rdza + czarne szyldy)?


Grimm Reaper Said:

Na rajd się nie załapię, bo z Krakowa to trochę jest kaemów. Z reszta Daytona mogła by nie dać rady, a Octavią podjechać to byłby obciach, a żony Vitarą i to z silnikiem F9K jeszcze większy. Ale mam pytanie, notlauf jest szansa na zdobycie złomnikowej naklejki? Dziś zobaczyłem taką na żywo, jak pięknie prezentowała się zadzie Omegi A i zapragnąłem posiąść taką…


miwo Said:

@ Harry Reems:
dziękuję! :)
Ave to, wiadomo, służbowy, Up! to auto (bardzo, IMO, udane) Piękniejszej Połowy, a C6 to operacja garaż, awarie, hobby, wakacje, wielkie wydatki (“po co wydajesz pieniądze na to głupie francuskie gówno?!”) i (prawie) miłość. Docelowo chciałbym zastąpić go CX, kiedy już będzie gotowy (“wydajesz pieniądze na kolejny, jeszcze brzydszy i starszy, francuski złom!”). Tu jednak moje podejście nie jest zbyt złomnik, bo zarówno C6, jak i w przyszłości CX to auta na czas wolny, relaks, hobby, takie tam męskie przyjemności. Może, może kiedyś się przełamię i pojadę CXem do pracy…


Jonasz Said:

Focus kombi ojca to nie jednego mógłby zawstydzić swoją złomnikowością…


Dżej Said:

Ej, ale taki srebrny focus II kombi, pierwsza seria, w podstawowej wersji wyposażenia, z najsłabszym dieselkiem i na fabrycznych stalówkach z oryginalnymi fordowskimi kołpakami, to już właściwie też jangtajmer, więc chyba mogę co nie?
Oldsa z garażu nie wyciągnę, bo to tak głupi samochód, że nie stać mnie na to żeby nim jeździć :]


paulus77 Said:

Niech Wam Stanisław Anioł błogosławi… Od razu możnaby zadać przedwstępne pytanie – czy na załączonym foto znajduje się blok Alternatywy 4? (ciekawe czy zapowiedź tego typu pytań zwiększyłaby frekwencję?:)) Ja – tak jak niektórzy szanowni poprzednicy – znam Ursynów na poziomie “o borze tylko nie zjeżdżać z KEN!”, więc życzę sukcesów.
Przy okazji – czy ktoś z czytelników/fanów Złomnika, będzie tego rajdowego dnia/wieczoru na pewnym spotkaniu w okolicach Chotomowa? Tak wiem, “motyw rozdartej sosny” ale rajd jest pierwszy raz a tam… wiadomo 😉 (i nie to żebym obsadę chciał zmniejszać tu czy tu – bo pełnosprytny da radę obsłużyć obydwa iwenty :D)


krepak Said:

a amerykańsko-niemiecko-japoński samochód z francuskim silnikiem i półautomatem wyprodukowany w hiszpanii kwalifikuje się? Niestety ma tylko 7 lat więc patynę dopiero zbiera.


krepak Said:

Domagam się także wyjaśnienia zaskakującego podobieństwa Csepela D 705 do Żubra II !


[…] RAJD ZŁOMNIKA JUŻ 23 CZERWCA! ZAPISZ SIĘ I WYGRAJ! […]


Harry Reems Said:

miwo, ale co sie psuje w tym C6? Serio jestem ciekaw. Przeciez on ma dopiero 3 lata. W ogole powinien byc na gwarancji, nie?


Radosław Said:

Akurat C6 byłby świetny, jako ostatnia rzecz na jaką polak byłby skłonny wydać 200 tysięcy.


bosakbosakbosak Said:

ok, fiesta 1997 b+g podchodzi? troche podgniwa, ale dumnie prezentowała się na rozpoczęciu sezonu CA :)


Harry Reems Said:

Dziwnym nie jest. Tez jestem rozsadnie kalkulujacym Polakiem. Za to mozna miec ze 40 CXów.
No chyba ze ktos ma firme…


notlauf Said:

Tak, Fiestę zapraszam, jeśli ma trochę widocznej korozji.


Buckel Said:

Zastanawiam się nad wyborem grata na tą daleką trasę.
A czy MOJE Audi A4 TDI może być? Albo Arosa na czarnych blachach? Jeśli, to nie ma problemu, wezmę jakiś zabytek.


miwo Said:

@ Harry Reems:
są małe problemy z korozją podwozia – fakt, że auto po pół roku użytkowania (wszystko było ok), przez następny prawie rok stało pod chmurką u mojego Dziadka na podwórku pod Warszawą, bo nie było mnie przez jakiś czas w kraju, a miałem tylko jedno miejsce w podziemnym garażu w Wawie. C6 miało stać w garażu, a okazało się później, że przezimowało na zewnątrz. po tej zimie trzeba było gruntownie sprawdzić gruszki, wymienić płyn i coś tam jeszcze, bo auto odmawiało jazdy. tylna szyba jest fabrycznie wklęsła – była zdejmowana, bo leżący parę miesięcy na niej ciężki śnieg stopił się i dostał do takich małych rynienek i przeciekał do kabiny – wszystko było czyszczone i zabezpieczane na nowo. szyby, wg ASO, nie trzeba było wymieniać. pewnego razu złożone lusterko zewnętrzne nie chciało się rozłożyć (dość frustrujące). zupełnie niezależnie ode mnie raz poszedł mi reflektor ksenonowy (gwarancja na szczęście), zaciął się elektrycznie sterowany fotel (przepraszam, ale nie znam się na technice za bardzo – podobno byłem traktowany w ASO priorytetowo – wiem tylko, że prawie miesiąc czekałem na nietypowy element sterowania fotelem, przy okazji wymieniono przepaloną matę ogrzewającą fotel – po gwarancji, jakiś jedyny i nietypowy element – buliłem, podobno mogło mi dupę spalić), komputer kilka razy zwariował i był w ASO resetowany. system kluczyka handsfree czasem otwierał drzwi, a czasem nie (zależy, gdzie się machało rękami, po wymianie jest już ok). przy okazji, cały ten system infotainmentu na pokładzie też poszedł się dwa razy j…ć, czujniki ciśnienia w oponach mam odłączone, radar cofania reagował nawet na źdźbło trawy za autem, dopiero trzykrotna kalibracja coś dała. od mniej więcej pół roku jest spokój. ale jak pisałem, auto nadal nie jeździ regularnie (poza wakacjami), acz jest sprawne. jak CX będzie gotów, pewnie odsprzedam go dilerowi, bo kto kupi takie auto, nawet HDI nie ma, tylko zwykłą benzynę V6 z automatem (ani razu nie było problemów z tymi elementami – w skrzyni po zimie wymieniono cały olej, nie wiem dlaczego, ale wszystko działa). nie żałuję, że je kupiłem, po prostu, nie do końca z własnej winy, zaniedbywałem je, a Cytryny, może nie tak jak Alfy, ale jednak lubią, jak się nimi troszkę bardziej opiekujesz. a może trzeb by nim regularnie jeździć. podobało mi się i podoba nadal, bo jest inny, właśnie z dupy. i może to tylko u mnie były takie problemy. jednak nie ma tej atmosfery, co CX, a jest o wiele droższy w obsłudze. 3,5 roku temu myślałem tak: nie znam się na technice – nie będę dłubał w starszym aucie. lepiej kupię, skoro mogę, auto nowiutkie, nawiązujące do starego i będzie lans, a że kocham CX, to wezmę C6. Od mniej więcej 1,5 roku czytam regularnie złomnik.pl i w tej kwestii zdanie zmieniłem. nie wiem, czy z CX miałbym więcej ewentualnych problemów, a byłoby taniej, auto jest tym wymarzonym, a nie substytutem, do tego nie ma problemu z profesjonalnym serwisem, bo ja ani nie mam głowy, ani czasu, by się babrać z tym wszystkim. lubię za to jeździć :)


Harry Reems Said:

Nie chce Cie urazic, ale twoja opowiesc tylko zwiekszyla moja sympatie dla C6tki. Nie dosc ze wyglada jak samochod z innej epoki, to jeszcze jego posiadanie jest conajmniej rownie ciekawe i fajne, jak posiadanie zabytka. Gdyby nie to, ile ten samochod jest wart, to chetnie bym go od Ciebie kupil, zwlaszcza ze to benzyna. Przeciez twoja historia jest wspaniala.


JK Said:

c6 ma duży potencjał na klasyka w przyszłości. do dzisiaj wyprodukowano niecałe 20 tys. sztuk. Jak elektronika nie odmówi w nich wszystkich posłuszeństwa, to za 10-15 lat nasi synowe będą się podniecać “ty patrz, jaki c6 z dupy na blachach z PL” (w odróżnieniu od tych euro, które chyba od 6-7 lat rozdają).

Poczekaj jeszcze ze 2-3 lata, niech straci jeszcze trochę na wartości, to może go od Ciebie kupię 😀


buckswizz Said:

Kto się zlituje nad „buckswizz” i pożyczy mu Uno, Cinquecento lub choćby Daewoo Nexię (rdza + czarne szyldy)?

Dzięki Oprawco ! to ja we własnym imieniu :
Czy pożyczy ktoś złomnik na czas rajdu ? cokolwiek aby spełniało ostre kryteria rekrutacyjne ?


limp Said:

Czy biały suzuki swift 2001r z silnikiem od GTi 92r, rdza+zielone alu z sapporo zostaną dopuszczone przez szanowne Jury do rajdu ?


notlauf Said:

Chyba kojarzę to Suzuki. Zapraszam. Ładna rdza.


Maciek Placek Said:

Passat By 5 Variat ale niestety nie w TDI – ku? Łapie się? :))))


notlauf Said:

Passat B5 tylko z przebiegiem 300 tys.+!


Bonifacy Said:

[…] RAJD ZŁOMNIKA JUŻ 23 CZERWCA! ZAPISZ SIĘ I WYGRAJ! […]


KajaK Said:

Wysłałem zgłoszenie na email ale nic nie odpisałeś złomniku także zadeklaruje się jeszcze tu:
peugeot 106 czarna blaszka może być? Bez korozji niestety:/
prelude II gen żółta blaszka z korozją :) ??


laisar Said:

Bardziej z ciekawości niż z prawdziwej chęci zgłoszenia się: a logan? (;

(One są przecież tak “soooo 90s”, że właściwie nawet nówka prosto z fabryki powinna mieć wstęp…).


notlauf Said:

Logan tak, zwłaszcza pikap.


kuba Said:

A czarna Micra K11 z dziurawym faltdachem (i bez poszycia wewnątrz tylnej klapy:)) może być?


pomaranczowa-strzala Said:

boglardczyków róg villardczyków? nie mogę… jutro tam akurat meble składam! i pewnie pytanie będzie dotyczyć ciemnozielonej…


realesg Said:

no to biorę Seicento VAN w gazie okraszone gdzieniegdzie rdzą i łuszczącym się lakierem…


Kaspar Said:

Przyjezdzaj C6! Tylko wypozycz lawete i zaladuj CXa. A jak cie Zlomnik nie wpusci to i tak przyjezdzaj. W koncu mozna jezdzic po Ursynowie w Wolnym Kraju. Ja sie postaram przywiezc BX TD bez i z przebiegiem 370 tys i z rdza na plastiku. Tylko ze akurat planowalem byc ponad 1000km na zachód tego dnia….


notlauf Said:

pomaranczowa-strzala – to ona tam jeszcze stoi?!


pomaranczowa-strzala Said:

tak jest! koła napompowane, nawet czysta, no wygląda nieźle


Zielak Said:

tak sie sklada ze bylem tam dzisiaj po masmix i ja widzialem obok malucha na czarnych


laisar Said:

notlauf: “Logan tak, zwłaszcza pikap”.
 
No prawie – MCV (:
 
Dzięki!
 
(Chociaż teraz mam zagwozdkę…).


maciek_dm Said:

a czy taki popularny onegdaj serial “cztery strony świata” czy jakoś tak, rozgrywał się właśnie tam?


QArtur Said:

Czy Corsa C z korozja nadkoli i drzwi w LPG z przebiegiem (licznik wskazuje) 218 KKM lapie sie na ten rajd?


notlauf Said:

Micra tak. Poszycie leży i czeka.
Corsa C nie. Bez przesady.


[…] RAJD ZŁOMNIKA JUŻ 23 CZERWCA! ZAPISZ SIĘ I WYGRAJ! […]


boczus Said:

A co powiesz na Volvo 460GLE ? Lekko rdzewiejące, trzeszczące jak cholera w środku, ale kochane jak stado misiów?


Ołtarz Said:

Odpisujecie na zgłoszenia? :) Poszło 2 dni temu a odpowiedzi nie widac :)

Pozdr
Wojtek


notlauf Said:

Mogłem na któreś nie odpisać. Jesteś zapisany. Zostało 10 miejsc.


Buczek Said:

To ja też proszę o potwierdzenie zgłoszenia.
Mailem poszło 21.05.
Pozdrawiam
Buczek


notlauf Said:

Potwierdzam. Złomnik


ossi Said:

Czy kwalifikuje się Civic heczbek Vgen 1992 B18C4 z lekkimi modami (alusy, lampy clear black, kierunki amber i lotka spoon stajl)? Wyraźnie widoczna korozja na wielu panelach :)


notlauf Said:

Kwalifikuje się na ROOT. Proszę poczekać na oficjalną tabelę przeliczników już w przyszłym tygodniu. Dziękuję.


kurnaflak Said:

Wysłałam zgłoszenie, ale nie mam odpowiedzi:-( mini cooper (rover) w rozsypce


notlauf Said:

kurnaflak: to dlatego że nie mam dostępu do listy startowej z tego komputera, ale tak, jesteś zapisana. Zostały 3 miejsca.


[…] ZOSTAŁY 3 MIEJSCA NA LIŚCIE STARTOWEJ DO RAJDU ZŁOMNIKA […]


kacper Said:

jest jeszcze wolne miejsce na 911 z 76 roku taką z odpadającym lakierem :)
wysłałem też zgłosznie na maila
pozdro kacper


[…] w tę piękną niedzielę. Jako że przygotowuję Rajd po Ursynowie (lista startowa jest już pełna), wybrałem się dziś przespacerować po paru miejscach, które […]


Leniwiec Gniewomir Said:

Fuuuck! Dopiero teraz znalazłem info :-( Właśnie zacząłem żałować, że sprzedałem Chaimka, czyli Citroena ZX ’94, silnik 1.8, automat, z falującymi obrotami, cieknącą nagrzewnicą i poobijanym przodem… Załapałbym się z nim bez wątpienia 😉 A Mazda 323P, rocznik ’97, kolor “ice cream white”, specjalna wersja z modułem fitness (oferowany bezpłatnie zamiast wspomagania kierownicy) weszłaby na listę rezerwową?…


notlauf Said:

Niestety lista zapisów została już zamknięta.


Leniwiec Gniewomir Said:

Leave a Reply

Subscribe Via Email

Subscribe to RSS via Email

Translate zlomnik with Google

 
oldtimery.com

Polecamy

Kontakt


Warning: implode(): Invalid arguments passed in /archiwum/wp-content/themes/magonline/footer.php on line 1