zlomnik.pl

Home |

Rajd Złomnika 2015 – wyniki i objaśnienia

Published by on June 21, 2015

Dziękuję wszystkim za udział w rajdzie i za wspólną zabawę. Nagrody zasponsorował Wam Auto Elektryk Niemczyk. A parking, na którym ogłoszono wyniki użyczyła na rajd firma Inter Cars.

Dominowały głosy zadowolenia, głosy zmęczenia zadaniem głównym, a także pojawiły się głosy niezadowolenia z powodu itinerera na etapie II.

Rzeczywiście po przeanalizowaniu sytuacji doszedłem do wniosku że niezamieszczenie jednej sytuacji mogło być mylące. Jednak tam, gdzie ok. 50% załóg się posypało, do głównej drogi asfaltowej dochodziła szutrowa. Gdyby chodziło o tę sytuację, to drogę szutrową zaznaczyłbym linią przerywaną, a na itinererze była linia ciągła. Rozumiem Was – nie wytrzymaliście napięcia. Kilometr dalej była taka sytuacja, ale z dwiema drogami asfaltowymi. Przepraszam tych którzy poczuli się rozczarowani i oszukani że się zgubili. Reszcie gratuluję ogarnięcia.

Prawidłowy wynik z karty drogowej z etapu I: 1240,2

Prawidłowe odpowiedzi na test youngtimery: 95, 164, 806, 900

Prawidłowe odpowiedzi na test SUV: Suzuki, Ssangyong, Hyundai, Mercedes

Prawidłowa odległość od Jeepa: 10 m

Wzorcowy czas przejazdu próby na regularność: 29 minut

Jeżeli chodzi o pytanie z barwnymi postaciami:

Jeśli zaś chodzi o wyniki —> SĄ TUTAJ

Pytania, protesty, itp.: zlomnik@zlomnik.pl

Można wrzucać linki do galerii!
Mam też prośbę, jeśli są jakieś sugestie względem przyszłorocznego rajdu to proszę o informację na maila. Chciałbym żeby był zupełnie inny.




Comments
brazer Said:

z tymi SUV-ami to był cios poniże pasa


exruda Said:

Czy ktoś ma zdjęcie ogłoszenia szkoły tańca Zumba w Małocicach z 15 barwnymi postaciami?


owiec Said:

Bo wszystkie wyglądały tak samo:P


Hans Said:

Było prawilnie i jeszcze trudniej niż rok temu. Dzięki za dobrą zabawę. Pozdrawia załoga 39 ( a przynajmniej jej 1/3).

Pozwolę sobie wrzucić link do relacji. Czujcie się zaproszeni do czytania:
http://motovarsovia.pl/zgubilem-sie-w-malocicach-czyli-iv-rajd-zlomnika/


bypietras Said:

Czy mógłby ktoś wstawić zaznaczoną trasę drugiego etapu lub chociaż lokalizację pokazanej w itinererze kapliczki? Od wczoraj kminie z użyciem zdjęć lotniczych i Street view i dalej mi się nie zgadza :/


SeraphPL Said:

Mistrzami i tak była ekipa poniarzy w, a jakże, Hyundaiu Pony.

I dalej uważam, że krasnale ogrodowe jak najbardziej są barwnymi postaciami 😉


bypietras Said:

Dziękuję za kapliczkę. Gdy wyjechałem na tę szosę byłem pewny, że zgubiliśmy trasę “bo przecież to nie możliwe bym musiał jechać tutaj 40 kmh” 😛


piszu Said:

W SUVach pomyliłem tylko Hyundaia z Kią, czy to znaczy, że nie jestem motoalternatywny?


lesor Said:

Próba na regularność to spisek i podstęp!
Było napisane “prędkość średnia” 38km/h i taką właśnie uzyskał nasz zespół, (pomimo wizyty w sklepie geesu na lody) tymczasem dostaliśmy moc punktów karnych.
Powołać komisję śledczą!

Dziękuję załodze szarego DFa za ten cud, że mieli kanister z benzyną! W ramach rewanżu dziś zakupiłem taki sam i za rok komuś mogę użyczyć.


Rafako Said:

W imieniu załogi nr 65 dziękuję za bardzo udany Rajd i proszę o więcej! Barwne Postacie to był majstersztyk :-)


lordessex Said:

Rajd wyśmienity, bardzo jesteśmy z żoną zadowoleni :-D. Nie możemy się doczekać przyszłorocznego :-D. Zadania jak zwykle z grubej rury (mam na myśli głównie test z SUVami) i za to kocham Rajd Złomnika i checkpoint Złomnik na Nitach!!


Michau Said:

A teraz niech mi ktoś objaśni, dlaczego ja nie dostałem do rozwiązania testu Youngtimery? I nawet nie chce słyszeć w odpowiedzi, że był po drugiej stronie testu z SUVami.


Mateusz G. Said:

Tavria (załoga numer 32) nie wytrzymała szaleńczego tempa tego rajdu (20 km/h po asfalcie i 10km/h po szutrze)i na drugim rondzie za Achuanem, po przejechaniu mniej więcej 1/4 drogi pierwszego etapu, urwała nam się linka od sprzęgła. Awaria była nienaprawialna na miejscu. Bliskość biedronki zapewniła nam zaopatrzenie na czas próby rozwiązywania problemu. Do domu w końcu dotarliśmy autobusem.

Był to nasz pierwszy rajd, moja pilotka nie ma prawa jazdy, myli prawą stronę z lewą, nigdy na oczy nie widziała klasycznego itinera, już nie wspominając o choince. Mimo wszystkich tych trudności, do momentu awarii, jechaliśmy bezbłędnie!
Atmosfera na tyle przyjazna, że sąsiednia załoga pożyczyła nam długopis :)
Z pewnością pojawimy się za rok!


St. Druciarz w firmie C&G Said:

stary motór piękny , czy ktoś wie co to za model?


emzet Said:

Dziękujemy i my.
Trasa fajna, do ogarnięcia przez debiutującą “umysłową”.
Barwne postacie były zbyt szare, my policzyliśmy kolorowe reklamy z imionami :/
Jazda na regularność to świetny pomysł – może i faktycznie coś było nie tak z itinererem, ale intuicja i błogosławiony żółty LTek pozwoliły nam uzyskać jedyne 0 😉
[pomijam charakter naszego bolidu w sposób naturalny premiujący nas w takiej niespiesznej przejażdżce]

Co do do załogi kucyków – mocna ekipa, z parciem na wynik 😉 No ale kiedy się wygrywa rowerowy Złomnik to nie może być inaczej :)

PS. Moja marna pamięć do cyferek i wstyd mi było kartkę Leniwcowi oddawać, za to SUVy bez żenady ciepłym strumieniem potraktowaliśmy


morszczuk Said:

Mimo, że nie zsumowalismy znaków z wszystkich notatek (choinka i dojazd do majowej spisane osobno na swistku- ciągle jeszcze pod fotelem),
kompletu karniakow za wszystkie zadania (ej no przynajmniej 806 mieliśmy dobrze a odległość od jeepa ocenilismy na 7) ukończyłem swój pierwszy rajd turystyczny a auto za 1pln od ccm, zrobiło > 600 km dojazdów i rajd bez zajakniecia chociaż w piątek było jeszcze na podstawkach bez zawieszenia.
Komentarz mojej Kierowcy:
– To który to był złomnik?
– Ten w parce
– Nie ten co nas startował? Szkoda, ten co nas startował był sympatyczny.
😀

Dziękujemy za rajd, było warto ruszyć dupsko.


@Michau – a byłeś na parkingu przy zachodniej bramie cmentarza? Pierwszy checkpoint. Nawet na itinererze był zaznaczony zjazd na parking. Stałem tam białą Mazdą 323 i machałem papierami. Ztcp dwa wehikuły się nie zatrzymały.

A tak poza tym – bardzo dobry event, byłem niezwykle szczęśliw, że mogę troszkę pomóc. Chętnie powtórzę to za rok. Tymczasem relacja jest i u mnie, zapraszam.


Marecki Said:

A my Leniwca nawet nie zauważyliśmy… :(


Rafako Said:

@Hans a moja Lancia Delta od oryginału różni się jedynie kolorem i felgami od poprzedniej generacji Ypsilona, wszystkie pozostałe elementy są oryginalne i były dostępne w salonie Lancii (jako wyposażenie standardowe – jak nakładki progów, lub opcjonalne – jak fotele Recaro czy dedykowany wydech Supersprint). Nie zrobiła by zatem furory na żadnym zlocie pojazdów tunningowych ani w Pile ani w Pcimiu Dolnym 😉


szparek Said:

Exruda, my Poniarze posiadamy takie zdjęcie :)
Jeśli chodzi o sam rajd, dziękujemy, było naprawdę zacnie, spodobało się nam bardzo i juz szukamy nowych wyzwań, a z tego co wiem na pewno na następnej edycji pojawimy się na pewno :)


zwolak Said:

Czy ktoś mógłby gdzieś wrzucić zdjęcia itinererów i opisów rajdu i zapodać linkę?


Leave a Reply

Subscribe Via Email

Subscribe to RSS via Email

Translate zlomnik with Google

 
oldtimery.com

Polecamy

Kontakt


Warning: implode(): Invalid arguments passed in /archiwum/wp-content/themes/magonline/footer.php on line 1