Podsumowanie miksowe listopad 2014 cz. 2/2
DZIEŃ DOBRY
Jeśli zamówiliście naklejki i zapłaciliście – NIE LĘKAJCIE SIĘ. Mamy do wykonania ponad 600 naklejek i do wysłania ponad 230 listów. Produkcja‚ pakowanie i adresowanie muszą chwilę potrwać. Proces jest już na ukończeniu i wkrótce otrzymacie towar. Na pewno nikt‚ kto zapłacił‚ nie zostanie pominięty.
A teraz miks.
Jest ostatnio w radiu taka reklama że jacyś dwaj goście‚ Polak i Anglik‚ jedzą taksówkę. “Do you want more of that fender?” – pyta jeden z nich i potem razem chrupią. Hasło reklamowe to „apetyt rośnie w miarę jeżdżenia”. Tę już zeżarli.
BEKA Z BECZKI
Jakiemuś starszemu człowiekowi zepsuło się Sulky. Próby naprawy spełzły na niczym. Próby odkupienia za 800 zł – także.
Miło widzieć ten pojazd w innym miejscu niż w Warszawie przy pl. Konstytucji‚ gdzie parkuje prawie zawsze.
Kol. Buckel na pewno zaraz nam powie‚ skąd są tablice KTU.
EKOmbi
Bez kitu‚ ten Ligier ma tylne lampy od Golfa jedynki!
I niby taka paskudna Dacia jest unikatowa i ważna dla historii motoryzacji? (ten komentarz to trolling)
Ktoś inny sobie taką Dacię po prostu wyrzucił.
Grzyb-modyfikator
Doskonałe auto do wożenia dzieci do przedszkola. Można wieźć ze 40 sztuk naraz.
Niestety znany mieszkańcom warszawskich Bielan Peugeot wygląda coraz gorzej.
Czasem wydaje mi się‚ że tych Skód w stanie „perła grzyba” zachowało się więcej niż 125p czy 126p‚ a na pewno więcej niż Polonezów.
Mercedes 170 – samochód sprowadzony z Argentyny. Ale trzeba mieć samozaparcie żeby targać żelastwo z Argentyny. Ja bym stamtąd przyciągnął Forda Falcona Rural.
Arka Noego.
City-El z rajdowym fotelem‚ który pozwala nie wypaść z auta‚ gdy ono już się przewróci.
Gdzie są takie budynki? Kojarzy mi się z Fortem Czerniaków…
Jak się nakryje auto stojące pod chmurką‚ to może stać następne 15 lat‚ przecież jest przykryte.
Jest przykryte, znaczy się, właściwie to, garażowane.
To powszechnie wiadoma rzecz.
Waldemar nie przykrył swojego Renault 4F i jest ono na najlepszej drodze do ostatecznego zdekomponowania.
Roman nie przykrył swojej Skody S100 i zobaczcie co się stało.
Jerzy nie przykrył swojego Pontiaca Trans Sport‚ bo ten wóz jest z tworzywa sztucznego i nie zardzewieje.
Chyba widzę Janosika.
Przyszedłeś do złej dzielnicy‚ frajerze.
SIX WHEELS!
Zasadniczo takie współczesne Acadiane to jest fajny pomysł. Z wykonaniem można się trochę kłócić.
Skoro już jesteśmy przy front-swapach – tutaj aktualizacja do wyższej generacji. Przyznam‚ że długo zajęło mi rozszyfrowanie co jest nie tak z tym autem.
Jaguar ma minę „WTF‚ dlaczego zostawiliście mnie tu na zgnicie?”. Łada ma to w dupie. Wiedziała‚ że tak skończy.
Ktoś porzucił Mazdę 323. Nie byłoby w tym nic dziwnego‚ ale w samochodzie zostały 3 torty. Tak jakby ktoś wysiadł tylko na chwilkę i już nigdy nie wrócił.
Klasyki w służbie reklamy
Widuję często to auto. Jaktajmer – nie ma wątpliwości.
GAG to po angielsku „dławić się”
Niby nuda. Ale zobaczcie profil przedniej i tylnej opony. To chyba największa różnica jaką widziałem.
W mailu przyszła podpisana jako Bosto. To nie jest Bosto‚ tylko R20.
Fascynujące są takie dzikie pola zarzucone bez sensu samochodami‚ często nawet nie tanimi.
Jesteś Niemcem i zamiast kupić Garbusa jak każdy uczciwy Niemiec‚ kupujesz Ami 8. Dlaczego?
Z tyłu ma dojazdówki‚ żeby lepiej dryfować!
505 Turbo SVR – ładna nazwa. Ale i tak nie przebija aktualnie produkowanych aut‚ np. Toyota Avensis Wagon Premium Plus Valvematic Multidrive-S.
Kierunkowskazy w funkcji czujników parkowania.
Wrzuciłem to auto do miksu ogólnego‚ uznając że to polskie‚ czarne blachy‚ tylko samoróbki.
Jednak tu już mnie tknęło‚ że nie. To Malezja. Zdjęcia powinny być w Interkosmosie. Ale są tu – bywa!
Patrol dostał zgłoszenie o opuszczonym Mini. Przyjechali sprawdzić‚ czy małemu stworku nie dzieje się krzywda.
Niech jeździ milion lat!
Zawsze jak przychodzi do dosłownych tłumaczeń nazw samochodów i ludzie się prześcigają żeby wymyślić coś śmiesznego‚ to ja wtedy mówię „Orzeł Szczyt” albo „Orzeł Kupon”.
Wypożyczalnia niedziałających limuzyn. Pies gratis.
Żuk w tym anturażu wygląda idiotycznie.
Rzeszów mocno reprezentowany w tym miksie.
To chyba daleko na południe za Rzeszowem… (nie wiem jaka to marka‚ MAN?)
Dawno już nie było w miksie jeżdżącego i działającego Transita Turka.
Nie wspominając o Hiace w kamperze na szwajcarskich blaszkach.
Kiedyś Będę Malował
LANOS^3
Przesłodki zestaw, chciałbym zobaczyć go na stromym wzniesieniu
Fajny, ale coś koślawe te halogeny.
Na POHybel!
Ależ on ma fantastyczne kierunkowskazy!
XISTING IS NOT LIVING
THAT’S WHY I PUT A TON OF PLASTIC SPOILERS ON MY KOREAN SHITBOX
Właściciel nie widzi zbyt dobrze, dlatego założył znaczek do góry nogami. To nie przeszkadza mu jeździć jego Fiatem 125p.
Szlachta jeździ Ładą!
OSI-Ford 20M w Polsce. Rzecz zupełnie zapomniana‚ zasługująca na oddzielny wpis.
Ładny. To już drugie 4F w tym miksie. Ten samochód także widuję jeżdżący po Warszawie. Mamy podejrzenia‚ że to ten sam gość‚ co ma Renault 15 na Białołęce.
Cacko. Tak należało zrobić od razu‚ a nie ten koślawy nysi nos‚ który pokazano w latach 60.
GNiecie Worek
Miło widzieć Bellę dalej przy pracy.
To były czasy, kiedy normalne kompakty występowały jako coupe…
They see me rollin’‚ they hatin’.
CZWARTE Carry ST90 z płaskim przodem jakie odnotowałem w Polsce. Jedyne z wysokim dachem.
Autorzy
Kamil Pawlak, Tomek, Paweł Rubaj, Marcin Snopek, Sova, Klakier, Mateusz Aleksiejuk, Jakub Wielicki, Artur Ciechomski, David East, hellride, Ostry, Radek Rutkowski, Tytus, Paweł G., Mat, Marek Mordarski, Patryk Mokrzycki, Rafał Ludera, Michał Sommer, Łukasz Manthey, Grzegorz Winiarski, Krzysztof Wolny, Marek Smoliński, Michał Beq, Andrzej Szumański, faf123f, Misiek, Czajka, Tomasz Glowienke, Marek Smoliński, Wojciech Kowalczuk, Paweł Tyszko, KARIM, polonez_borewicz, lachoniasty, Max Ruksztełło, Maciek Majewski, Jan Barbasiewicz, rafalroch, Michał Sznycer, Władysław Kowalski, Jacek Sawa, Michał Piwowar, Adam Fitzner, Paweł Adamowicz, mateusz_mazurek, kubapilch, szybkiemyslenie, lordessex, michal_140, Jarek Michalski, Kacper Lewicki, Wiktor D.
Są samochody widocznie mało awaryjne że właściciele tyle lat nimi jeżdżą. Czasami w Wawie widać też A8 na czarnych.
Aż nie wiem co powiedzieć. Przyczepka express z Mercem demoluje system.
Ale najbardziej cieszy, że tuning jest “xisting” i “living” w narodzie 😉
To co przypomina Fort Czerniaków, to Bielany – okolice pl. Konfederacji. Zresztą foch, bo wysyłałem zdjęcie tego czegoś i się nie pojawiło! Co to w ogóle jest?
Ta nysa jest z amelinium, ma andorię pod maską, mieszka tam od miliona lat i nadal jeździ. Nie wiem tylko co to za zabudowa.
Grubo.
BTW: przecież w mailu napisałem, że to WuZeJot (WJ /ZJ;)
Niby MAN to Bucegi SR 114 lub Carpati 131
IFA L60 model z końca produkcji zyskał długo oczekiwaną modyfikację – stopnie do kabiny. Aby wejść do wcześniejszych W50 trzeba było postawić nogę na piaście.
Jot dziewięć zyskał przyczepkę.
2C15V konkretnie daje w czerep.
Ami 8 i 505 poproszę będę upalał naprzemiennie
WAJ – sprowadził pewexa i nie przerejestrował.
Merol na niemieckich czarnych – delicje
OSI-Ford 20M – ożesz…
Jak mnie tu wywołali, to się odzywam. Niestety KTU od 9 nie znam, seria KTU podzielona na wiele urzędów. Skoda KTH to Chorzów, garbus KXA z Katowic.
Poprawka do niby MANa – z takim przodem to już będzie późniejszy model niż Bucegi – DAC 6135
OSI-Ford 20M – cudo, chcę to * 200!
Transitu Turku coś wycieka – starcze nietrzymanie płynów ustrojowych?
Yaay! Udało się załapać z Mercem 170D – porozmawiałem sobie z właścicielem – bardzo miły gość. A w tle za nim widać AR 166 3.0 V6, którą żem był zajechał w celu zrobienia geometrii. I nie udało się niestety, bo kilka wahaczy trzeba wymienić 😛
Polonez WAD jeździ na co dzień. Pracuje obok mojego domu w przychodni, a mieszka na pl. Konstytucji. I tak codziennie. Zawsze parkował jak wariat. Teraz go widuje rzadziej – możliwe, że przeniósł się do przychodni przy Mickiewicza, gdzie zrobiono zdjęcie.
Podpis “przyszedłeś do złej dzielnicy, frajerze” – rozbawił mnie do łez.
Peugeot 504 combi jest na olx jak by ktoś szukał.
1. Znowu się spóźniłem z wysłaniem zdjęć – tym razem ta beka z Kędzierzyna-Koźla
2. Tak jak napisał @frik: takie budynki stoją też w Warszawie na Starych Bielanach (okolice ul. Schroegera). Tam się wychowywałem i szwendałem się dużo po tamtych okolicach i stało tam zawsze sporo Żelaza. Wg mnie Taunus stoi w okolicach ul. Kleczewskiej/Płatniczej.
3. Buick Regal zajebiaszczy. Doprowadzić do stanu używalności i nak…wiać aż odpadną koła!
A z tym Żukiem w garażu to nie jest tak, że wspólnota w trosce o ęstętykę oraz ppoż nakazała wek szpargały z hali garażowej i właściciel ich strolował zakupując Żuka w charakterze regału na takowe?
R21 phase I na czarnej blaszce, bez rudej na progach, tylnych nadkolach i dołach drzwi … Cud Panie, cud !
Niech żyję 100 lat !
Renault 21 RZS- Reumatoidalne Zapalenie Stawów.
Charadę z przyczepką sfotografowano zza kierownicy Malucha ze starym typem prędkościomierza.
Poproszę, żółte Fiero raz!
Nie wiem czy wiecie ale Fiero ma fierownicę dla fierowcy do fierowania. 😀
Bubu: zdjęcie Poloneza WAD dr Marcinca zrobiono pod przychodnią na Szajnochy nie na Mickiewicza.
Nie zna życia ten kto nie odwiedzał dr Marcinca w przychodni na Felińskiego
To taki “close starożoliborski” dowcip.
Gdzies w 2002 roku na od dawna zapomniany krakowski midnajt kruzin, {taki odpowiednik krak. klasyk noca czy youngtimer warsaw tylko dla dzieci stanu wojennego a nie neostrady:)} przyjechal srebrny OSI 20M z czerwonym wnetrzem,moze to ten sam? chyba nalezal do jakiegos goscia z capri.pl, a moze sie myle…. dawno to bylo, w kazdym razie stal nos w nos z fiatem dino, piekny widok Powtorke z takich widokow mialem 2 lata temu w Heilbronn w czasie wyprawy po inne dino, tym razem staly zadek w zadek, o tu: http://zapodaj.net/2af1737c8fb87.jpg.html
Bordowy R129 jest cudowny, mój drugi ulubiony dwuton po Blauschwarz.
I swoją drogą, nie pamiętam kiedy ostatnio widziałem jeżdżącego 127 – co się z nimi wszystkimi stało? Może właśnie wszystkie stoją pod pokrowcami gdzieś w lasach?
OSI 20M przekozak! #chcęto
Wysłane jedno zdjęcie w tym miesiącu i jedno w miksie – skuteczność 100%! 😀
Mercedes GNW mistrz parkowania dla mnie – przeszedłbym się po masce :).
Beżowe 127 często parkowało na zamkniętym odcinku Prostej podczas budowy metra ….
Taki Polo Caravan budzi we mnie wstręt i nawet jako istota umarła nie chciałbym być takowym targany w miejsce wiecznego spoczynku. Niech się złamie na wieki!
Audi TT, z pierwszych lat produkcji, jezdzące po Polsce. Ale to wtedy musiał być swag!
Fiacik WRA stoi na oko gdzieś na megaprestiżowej dzielnicy Biskupin we Wrocławiu – i ma najwcześniejszą blachę.
a ja nie dostałem odpowiedzi na zamówienie naklejek! wcale!
Czerwony Poldolot pełen WAD parkuje jak na moje bliżej Placu Tęczy niż Konstytucji. W każdym razie pomiędzy. A jak się wejdzie na podwórko, też jest grubo. Kilka lat temu złapałem tam dość wczesnego Saaba 99, a w zeszłym roku (albo w tym, tyle że na wiosnę , nie pomnę) dwa 3-drzwiowe Accordy Aerodecki z “nieśmiałkami” i VW T2. I dwóch typów akurat startowało tuningowaną Suprą.
Co do bielańskiego Taunusa – chyba tam byłem: http://bass-driver.blogspot.com/2013/10/smignawszy-lemonka.html (zdjęcia zielonej Xantii były robione w takim właśnie podwórku, jeśli nie dokładnie tam, to gdzieś zaraz obok). Taunusa niestety nie było.
Peugeota J7 też oczywiście znam (i też oczywiście był kiedyś “u mnie”). Jego numery można interpretować jako “Wyciągnięty Z Lasu”.
C15 stylizowanym na AZU (nie Acadiane – Acadiane miało przód Dyane, nie 2CV) jeździłbym na zmianę z Bosto reklamującą Elzłom, choć najbardziej jeździłbym Ami 8, które kupił Niemiec mający dość Garbusów i inszych. Natomiast ani mój dziadek ani mój syn nie mają TransSporta, wypraszam sobie insynuacje. Mój dziadek już raczej nie kupi samochodu (choć zamiłowanie do plastiku by się zgadzało – miał ongiś Trabanta którego upalał przez 17 lat od nowości), a mój syn jest za mały. Ale jeśli kiedyś kupi TransSporta 1. generacji, będę wiedział, że dobrze go wychowałem.
*Przepraszam, J9 nie J7. Mea maxima wina, tylko jedna kawa dziś. Jak na razie.
alez fajny mix sie trafil, az niewiem co wybral bym ale 2c15v (ktorego kiedys widzialem na ogloszeniu) i wypozyczalnia martwych limuzym swietne
ale najbardziej chyba szkoda tego wrastajacego 127 ktory nawet nie wydaje sie byc zgnily….
ligier tez fajny, nawiazuje do starej Pandy
a taka przyczepke jak z Expressa zrobie sobie z C15stki 😉 tylko ta wrastajaca ktora jest na czesci stala sie juz magazynem wiec przyczepki z niej nie bedzie 😉 ale sie jeszcze trafi jakas zgnila na zlomie to sie tyl obetnie swietnie bedzie wygladac taki zestaw C15stka + przyczepka z c15stki 😉
Czy tylko mnie niepokoją tablice indywidualne w tej E-Klasse na zdjęciu “na POHybel”? N7 SS88… jakieś takie neonazistowskie…
http://www.automobileromanesti.ro/Roman/SR_132/
Ten niby MAN to prawdopodobnie rumuńska ciężarówka SR 131 Carpati, ale nie dam głowy uciąć 😀
Ten 505 kombi to nie SVR, tylko SW8. Wicie, rozumicie – amerykańskie oznaczenie na stejszyn łegon takie.
@pete379:
Kolega boleckolec już wyżej wspomniał. Skoro wystawili takie tablice, to chyba nikt nie widział problemu… Nie wiem, nie znam się.
Rodzinny anglista podpowiedział, nie siląc się na śmieszność, że poprawne językowo byłoby:
Konferencja Orłów Biznesu.
Fajnie że ten czerwony Polonez z okolic pl. Zbawiciela jeszcze “żyje”, już się martwiłem że dawno zniknął :-D. Widzę że dzisiaj wyjątkowo polpularne są zestawy z przyczepkami. Mercedes W115 z zadem Renault Expressa zrył mi mózg doszczętnie.
@Wuner:
Płyny tam już były, nie wiem czy akurat od Turka 😀
Bardzo klimatyczny grzybowy 126p WRA, swego czasu jeździło trochę malców utrzymanych w podobnym stylu. Po prostu w wykonaniu fabrycznym samochód posiadał Absolutny Brak Czegokolwiek to ludzie wpadali na tego typu mniej lub bardziej udane pomysły racjonalizatorskie.
EKOmbi to oczywiście Ford Taurus z lat 92-95. Były generalnie bardziej odporne na korozję od wersji z lat 86-91 która rozpuszczała się pokonując większą kałużę.
Nyska LGJ stylizowana na amerykański autobus szkolny to bardzo rzadki okaz, wydłużona wersja z krótkim ryjem. Widać to po krótkiej szybie.
Malezyjczycy ukradli nam pomysła na tablice rejestracyjne!!!
Moskwicz na białych to ciekawy widok, chociaż osobiście bardziej wolę Iże z kasetowymi klamkami w połowie wysokości drzwi
Syrena robiąca za reklamę szrotu to w sumie dosyć częsty widok, szkoda tylko, że wzięli egzemplarz w tak dobrym stanie.
ALE internet na dyskietce w tym tygodniu wygrywa czerwona Skoda Romana!!! Zuomnik pełnom gembom. W taki właśnie sposób chciałbym sobie zgnić na działce jakieś żelastwo.
A tak na poważnie to aż strach patrzeć co się dzieje z nieużywanym samochodem stojącym bez przykrycia. Takie skodzianki produkowano w latach 70-76. Przez 20-25 pewnie jeździła ===stoi tam więc prawdopodobnie ok. 18 lat…
Oczy mnie wypadli
Aż włączyłem allegro, żeby zobaczyć, czy R129 przypadkiem nie potaniały (w końcu idzie zima), ale… nie potaniały.
Zdjęcie zgniłej S100, tudzież S110 wygrywa miksa.
Ta cieżarówka to ewentualnie może być model SR 132 bądź SR 113/114. Przód musiał być przerobiony, wloty powietrza na masce mi się przynajmniej zgadzają 😀
WTF?! Opel wypuszcza nowy samochód, który będzie się nazywał… Karl:
http://europe.autonews.com/article/20141203/ANE/141209930/opel-says-karl-will-cost-less-than-10000-euros
W GM chyba faktycznie pracują jakieś niedorozwoje… Aż dziwne, że nie było tego w bajaderce :).
@Gniewomir, to jest dokładnie to podwórko, tego Taunusa widziałem tam latem w stanie podobnym – przykryty, niesprawiający wrażenia ruchliwego. A jednak się rusza.
@Dżej, to jest dokładnie podwórko budynku, który stoi przy Schroegera między Kleczewską i Płatniczą.
@radosuaf – no jak nie było, jak było?
http://www.zlomnik.pl/index.php/2014/09/13/sobotnia-bajaderka-wladimir-putin-trollsterdeluxe/
Taunus stoi na zapleczu domów przy ul. Krajewskiego przy Cytadeli.
Taka Praga Północ na Żoliborzu
Ten peżo to nie SVR, tylko SW8 – amerykańska wersja 505tki z dodatkowym rzędem siedzeń (na szczęście przodem do kierunku jazdy) Station Wagon 8 seats.
Jeździłbym
Masz rację kolego Art, to rzeczywiście bardziej przypomina DACa 6135, na to nie wpadłem :-D. Ale trop był dobry, od razu pomyślałem o jakiejś rumuńskiej ciężarówce.
W sumie MAN to też częściowo poprawna odpowiedź gdyż zarówno ROMAN jak i DAC były na jego licencji produkowane.
@hurgot sztancy:
No faktycznie, nawet kojarzę, że to czytałem. Jakoś zapomniałem przyswoić sobie tej informacji, bo jak widzę “Opel”, to zazwyczaj czytam pobieżnie ;).
Ta przyczepka z Renault Express jest ciągnięta przez Mercedesa W115. I UWAGA! Mercedes ten ma żółte szyldy! Praktycznie każdego dnia ten zestaw dostarcza towar do sklepu w Dobrzechowie k. Strzyżowa. Gość ma też W123 na żółtych, ale chyba bez haka, bo nie widziałem, żeby tym półrenówkę ciągnął.
A ten 127 to nie jest czasem z Magdalenki? Widzialem tam kiedyś podobnego wrosta na żółtych blachach..ehh
Owszem, z Magdalenki, sam zachodni kraniec ulicy Brzozowej. Stoi przed działką z małym drewnianym domkiem, już mocno opustoszałą i zaniedbaną. Następnym razem jak będę tam przechodził spacerem to zadzwonię do ludzi obok i się zapytam czy wiedzą coś o właścicielu i sąsiedniej działce. Sama Magdalenka jest trochę złomnikowa, trzeba tylko dobrze poszperać.
@radosuaf Do kompletu dodadzą Loki, Ziu, Wotan, Ewa… I reaktywują “ciężarową” linię Blitz… A potem Bundeswehra zmieni nazwę na zaczynającą się na W. Boss będzie szył mundury i produkował perfumy dla żołnierzy… i wtedy Niemcy wzdychną i powiedzą “no jak za dawnych lat, nawet sojusz z Turkami przetrwał…”
@benny_pl ” swietnie bedzie wygladac taki zestaw C15stka + przyczepka z c15stki”
Lepszy byłby przegubowiec z harmonijką a’la Ikarus
A ja jednak uronię nad tym baleronem w budyniu i pilz-pakiecie. 200D… d- jak Dojczland panie, niemiecki !
Obejrzałem tego Karla, wypisz wymaluj jak jakiś Hyundai/Kia. Mix i20 z tyłem z Picanto.
Ten maluszek z koślawymi halogenami ma chyba najniższy zachowany “w ruchu” numer z poprzedniej generacji tablic. WRA to była całkowicie pierwsza seria numeracyjna we Wrocławiu.
A przy okazji zapożyczonych tylnych lamp Ligiera przypomniało mi się to, co widziałem ostatnio w Brnie: jeden z tamtejszych modeli tramwajów miał przednie lampy od przedliftingowego Ducato II, a tylne od Astry F hatchbacka.
To żółte coś na dojazdówkach to “replika ferrari” (serio – cytat z kartki przyklejonej za szybą) czyli zepsuty pontiak fiero z przyklejonymi wszędzie znaczkami ferrari (na bokach, z przodu i z tyłu a nawet na kierownicy). Stoi w Zabrzu, z kartką, od kilku lat, jak na razie klienta brak.
Czerwona Renault 4F z pewnością należy do tej samej osoby która ma niebieskie R15. Oba auta regularnie na wymianę pojawiają się pod moim miejscem pracy. Jakiś jegomość odbiera kogoś na zakończenie pracy.
Rejestracja KTU tej Skody to druga połowa lat 80 ubiegłego wieku Będzin województwo śląskie (wtedy katowickie)
Ładę 2105 jasny orzech, z dziarskim starszym Panem widziałem dzisiaj na obrzeżach Rzeszowa, obok jednego ze sklepów. Pan nie był w szlacheckim kontuszu.
Ups… To oczywiście 1500tka 2103 i to w dobrym stanie.
Identyczną kupił ojciec kolegi w 1978, za dulary, jak wrócił z hameryki.
Do pakowania i wysyłki można zatrudnić fachowców z wrocławskiego Amazona. Wystarczy dać im 1 parówkę więcej dziennie i przyjdą wszyscy.
Renault 21 – i to jest samochód, i podpisuje się – milion lat.
Zdjęcie z mini to chyba w Kielcach robione… jest w Kielcach blok w takim samym kolorze… więc to muszą być Kielce ;).
Taurus…. moje marzenie, no może nie w tym stanie, ale auto zacne.
Opel Karl – z boku przypomina trochę i10 ale to nie jest najważniejsze… ważniejsze jest to, że przód jakoś przypomina mi hełm niemiecki M16 z 1916 roku… nie wiem czy to dobrze czy źle… to chyba ten powrót do tradycji u Opla.
Wasyl czytałem o tych “złych warunkach” – chłopaki pracują AŻ 4 dni w tygodniu po 10h – ale ponoć przez 3 dni muszą odpoczywać, bo tak ich wypompowują… . Ogólnie mam dobrą radę dla tych co narzekają – składamy WYPOWIEDZENIE, a więcej nie piszę, by nie wszczynać zamieszek ;].
Oooo! Mój Taunus w miksie! Fejm! Zastanawiałem się, ile musi postać, żeby się tu znaleźć…:/
I faktycznie jest to okolica Kleczewskiej i Płatniczej na Starych Bielanach.
jeździłem nową (sic!) R21 w dokładnie takim kolorze. 2 litry diesel. poniżej -10C nie zapalała nigdy i była ciągana prywatną… mazda i w ten sposób nawiązałem do innych fot z miksu, bardzo mi miło, dziękuję.
To prawda, że Skód, PF 125p, maluchów w dobrym stanie zachowało się całkiem sporo w odróżnieniu od Polonezów(zwłaszcza tych z okrągłymi lampami ale i też modeli Caro MR’91). Są miasta gdzie już w ogóle ich nie ma.
O, mam taką Corollę AE92, tylko w kolorze niebieskim. Fantastyczny wóz, ale kompaktem by jej nie nazwał.
Moim zdaniem wygrywa “Przyszedłeś do złej dzielnicy‚ frajerze” – to zdjęcie ma coś w sobie.
Nie wiem czy to ten ale OSI-Ford 20M, też srebrny, wystawiany był dość długa na allegro (chyba za ca’ 50 tys zł).
Jak patrzę na niektóre auta na żółtych tablicach to aż strach się bać co to będzie jak wejdą jedne blachy na kolekcję. Najprawdopodobniej nastąpi drastyczny wzrost liczby kolekcjonerów w Polsce (np. taka kolekcja Żuk+zajechana Ascona+zdezelowane w124 syna = jedno tanie OC+brak obowiązku przeglądów)
Zdjęcie z Taunusem rewelacyjne, takie klimatyczne. Ascona też się fajnie wyróżnia spośród wszystkich samochodów w miksie, szkoda że tak mało ich jeździ. Natomiast czy ja dobrze widzę, czy Bella zaczyna się łamać w pół?
Żuk może faktycznie wygląda zabawnie w takim miejscu ale szczerze mówiąc z chęcią bym się nim przejechał. Ta tapicerka wewnątrz i niezapominany zapach… bezcenne. 😀
Tymczasem w równoległym świecie pisze pan Kublik: http://wyborcza.biz/biznes/1,106928,17073269,Zlomowanie_samochodow_wciaz_odbywa_sie_na_szaro.html
@Cookie – to prawda, tylko trochę te naklejki z firmy ochroniarskiej je szpecą.
Ta ciężarówka to nie Man tylko rumuński Carpati. Pewna partia tych aut trafiła do Polski w latach 70-tych prawdopodobnie w ramach jakiś rozliczeń z rumunami.
Jak się uważniej przyglądnąć to w 40-latku się takie 2-3 sztuki przewijają.
KTU z 9 z przodu to najprawdopodobniej Mysłowice. Mój ojciec miał KTU z 9 z przodu. W… Skodawce Stopiątce!