Podsumowanie miksowe – czerwiec 2014 1/2
Jak zwykle:
1. Jeśli chcecie, żeby Wasze zdjęcie pojawiło się w miksie, wyślijcie je pod adres zlomnik@zlomnik.pl z jakimkolwiek tematem maila, który mówi mi, że chodzi o zdjęcie do miksu. Typu: zdjęcie, miks, zdjęcie samochodu, fotka, fotki, miks zdjęciowy itp. Tematy typu “takie tam”, “hehe”, “lol” i “zobacz” lądują… sami się domyślcie.
2. Nie pobieram zdjęć wysyłanych fejsbukiem. Brak możliwości technicznej.
3. Nie wiem gdzie stoi który samochód i nie odpisuję na takie pytania.
No to miksujmy, dziewczęta
Robur też wygląda jak z lat 50.
Staram się unikać zdjęć z zagranicy trzymając je na interkosmos. Ale to Rodeo…
A temu co się w lampy stało?
Jeden z tych samochodów to straszny złom, a drugi to niezawodne narzędzie do pracy.
Sprzedam, cena milion trylionów. Pan wie, po ile takie chodzo zagranico???
Coś tu rośnie.
Gargamel w turyście.
Grzyb nie będzie chodził. Nie po to ma auto, żeby chodzić!
Taki film był, że tam morderca, czy coś…
Nie obejrzałem całego. Nie cierpię takich filmów.
Ponoć w Anglii jest tego 5 czy 10 sztuk. A w Polsce się widuje.
Fajny tuning. Miałem kiedyś takiego i też był po tuningu!
Tablice tego Protona najlepiej określają mój stosunek do niego.
Jeepy i Fordy na parkingu pod Auschwitz KL.
Magirus albo Horch-Sachsenring. Zawsze ich mylę.
Tu o pomyłce nie ma mowy, wasza książęca wysokość.
Zmiany, zmiany, zmiany. Pamiętacie W116 z tej sceny?
Simson Schwalbe użytkowany na co dzień.
Wszystkie roczniki Malucha naraz.
Czy duroplast nasiąka?
Do przewozu psów. Oczywiście psów policyjnych.
Wtem: Chevrolet Niva. Chyba najdziwniejszy model Chevroleta w historii.
Wrastanie – wersja dosłowna.
A tu vice versa.
Euro -1 i nadal w służbie. Jak to się opłaca?
Autokomis “Prestiż”.
Kappa Coupe. Była takim hitem, że dziwię się brakowi Thesisa Coupe.
Tak smażył laka, aż koło odpadło. A nie, czekaj – to przedni napęd (LEXUS ES).
Można spokojnie z tyłu dać dowolny znaczek i NIKT nie będzie wiedział co to za auto. Oprócz Pana Misia, który przysłał mi to zdjęcie Fiata Palio w specyfikacji na Brazylię.
Muzeum Le Mans. Mają tam Trabanta i Tatrę, ale nie wiedzą dlaczego.
Prędkość przelotowa zestawu 55 km/h.
Skoro mowa już o Skodach: Felicia Fun Top Box Super Bed Cover WTF.
To wszystko nieprawda o tych Mercedesach.
No, chyba że mowa o W126.
Lepsze jest Yugo – to pojeździ jeszcze długo.
Ciekawe na czym jeździła tablica TAK 2107.
Ponoć daily-driver zimalatowiosnajesień.
#bekazłodzi
No nie widziałem adekwatniejszego podpisu i treści zdjęcia.
Teren wojskowy.
Dwa youngtimery. Probe było pierwszym autem, na który ogłosiłem jaktajmer alert.
Trzy youngtimery.
Dlaczego “tough” czyta się “TAF”, skoro “though” nie czyta się “THAF”?
Najfajniejszy z całej czwórki. Nooo, dobra… Croma z dieslem też była fajna!
Pojechałbym nią nad morze, nasze morze.
A to kto?
West Coast Customs i OKLA-homa.
Ten to się dopiero nie stał youngtimerem.
O, dwucylindrowe Cuore.
Daję pięćset (za oba).
Pracuje. Tak jak powinien.
Biznes ślubny upada. Teraz liczą się rozwody.
Po prostu ściąga się do Polski najtańsze “stretch limos”, poza ekonomicznym sensem naprawy.
Niby taka Cooltura, a foora wrasta.
A tego 142 w Holandii nie widziałem.
Z Wartburgiem jest wart 1200, bez Wartburga 1500.
Zadziwiająco dużo tego gdzieś stoi i gnije po jakichś szopach i podwórkach. Najczęściej przerobionych na coś dziwnego.
Jak się doda Mercedesa W140 do Volvo 340, to wychodzi Volvo 480. Dziwne.
sunny.waw.pl
Wiem, był. I co? I tak go uwielbiam.
Jest Isuzu. Jest miks!
Sytuacji nie ratuje nawet, że to Toyota z lat 80.
MA DWIE RURY BO TO V6
Wakacje za pasem.
LiteAce to brzmi jak pseudonim jakiegoś rapera.
Tata Snorkel.
Bis w Bomblu?
Wygląda, że można byłoby go odpalić i pojechać.
Najładniejsza wersja, czyli 1600-2.
Niektórzy to umieją zgnić. Zazdroszczę takich umiejętności.
Do poprawek.
Mięsko.
I co tam pani paczy. Tam nic nie ma.
Skoda w zieloności brodzi, czy jak to tam szło
Nagle ze sterty PRL-owskiego żelastwa wynurza się Simca 1308, samotny jeździec z Zachodu.
Polewaczka?
Towarzyszu pierwszy sekretarzu, to nie ta flaga!
Najpiękniejsza Alpine – jak z książki “Pan Samochodzik i Fantomas”.
Dobry pomysł, zgnić Adenauera na złomie.
Stara japońszczyzna, jakaż ona jest cudowna.
Cedric Diggory Diesel.
Proszę bardzo, fani Citroenów. Mało Wam Holandii, to macie tu…
Jedna z najstarszych Toyot w Polsce, która latami stała przy ul. Hanki Czaki w Warszawie. Stan aktualny. Corona RT40 – lata 60. Co ciekawe, samochód był wzorowany na Fiacie 124.
Lista autorów do pierwszej części:
Marcin Kozdrój, Wojciech Kluczewski, Bartosz Banaszuk, Jooras, Maciej DM, Adam Nowak, Mail Dmochowski, Sebastian Strebski, Max, Wojciech Biba, Bartek Kaszyński, Marcin Piwocha, Adam Dowgird, Jacek Zalewski, Piotr Macura, Kacper Stepanian, Bartek, piotrkorycki, Pan Misio, Paweł Szafrański, Mateusz Stawiarski, Albatrossss, Łukasz Stolarski, Radosław Korona, Władysław Rondo, Jacek Nowak, Piotr Chlewicki, Tomasz Jastrzębski, Springfield Sandrail, Piotr Piecuch, Daniel Wolny, Jacek Sawa, Morszczuk, Michał Pawlik, Stanisław Gumiennik, Michał, Jarek Turski, Jakub Koliński, Mat, Soler45, grimlock, Rafał Kość, Pigoku, Mateusz Aleksiejuk, Maciej Majcherczyk, Mariusz Kłos, Baki94, Franek, roweras, Robert, Katarzyna DM, Rafał, Michał Czyżewski, Adrian Wieczorek, Radosław Pszczółkowski, Łukasz Jazdowski, Slavoy.
To na pewno był Alpine? Zawsze w wyobraźni, czytając pana samochodzika widziałem Alpine z lat 50 a nie współczesne
Bosze ile skód 742, a jak bym takim zestawem zajechał p0d dom to by sąsiadkom mózgi na asfalz balkonu powypadały i ze sekundnikiem w ręce bym czekał na straż miejską … to nie ludzie to wilki ! prześladują mą podokienną kolekcję skód …
Alpine cudne. Co było czwarte razem z 9000, Cromą i Themą?
Volvo 340 na szczecińskich blachach stoi już bardzo długo pod blokiem wojskowych grzybów, jest też na zdjęciu GSV z maja 2013 r. – wpisać Aleja Wyzwolenia 40, Szczecin i się pokaże Zdjęcie w miksie chyba z zimy, sądząc po braku liści na drzewie. W środę przechodziłem koło niego i sporo trawy urosło między płytkami przed maską
Kiedyś na tym parkingu długo stał też trabant, ale z dwa lata temu zniknął. A starodresiarskie czerwone bmw 3 chyba już było kiedyś…
Ten Fiat (chyba? bo nigdy nie przyuważyłem) z Tarnowa to jest daily driver, rdzy tam nie widać i całkiem to sobie radzi w ruchu. Rejestracja wskazuje na 2003 rok ale na ulicach to buszuje dopiero od tego roku więc podejrzewam, że był łatany, niestety nie znam właśiciela ale stoi codziennie w tym samym miejscu koło przychodni więc to raczej jakiś Pan Doktór
Bardzo dziękuje za zapodanie mojego zdjęcia. Czuję się zaszczycony i wyróżniony!
A tymi merolkami to tak mi rozjaśniłeś poranek Złomniku, że nawet radiowy warkot Mana nie był w stanie mi tego odebrać
Pozdrawiam serdecznie!
Jak dobrze widzę, to Robur na początku, to ten białostocki – był w jednym z moich miksów (tym z autami użytkowymi). A reszta zdjęć:
Cudnie, tyle wrostów, tyle dziwnych aut!
Takie natężenie złomnika, że aż Garbus wytrzeszcza oczy. Co to to czarne mięsko?
Alpine i DS oczywiście miażdżą. Adenauer do odratowania. A tawarisz daje pińcet do respektu!
Kappę w kupecie lubię, choć zad ma przeobrzydliwy.
Rovera Cross-Civic posiadał mój nauczyciel angielskiego, rodowity hamerykanin mieszkający podówczas w Cieszynie. Zakupił go, gdy zdechła jego ROOT Megane Coupe 😀
Aha, już wiem dlaczegóż to moje foty się ostatnio do miksów nie łapią. Ach te tematy maili…
Ma ktoś namiar na właściciela Cuore? Chciałbym takie znowu mieć 😉
…………Co było czwarte razem z 9000, Cromą i Themą?…………….
czwarta byla AR164, cudowny mix, autokomis prestiz mistrzem swiata
Jeej, jaki pientkny Citroenik! Fajnie, że ktoś dba o niego. I założę się, że głaszcze go czasem i przemawia doń czule, a jak coś przy nim robi, to rozmawia z nim.
To kremowe BMW też fajne BMW jest dobrą ilustracją krzywej dzwonowej: współczynnik drecholstwa vs wiek samochodu.
Adenauer – serce się kraje, na plasterki… Może by to ktoś przygarnął?
przecież widać, że lampy w garbusie inspirowane rozwiązaniem stosowanym w ST44
ZIŁ ma napęd odrzutowy. Porusza się na zasadzie wytrysku benzyny w kierunku przeciwnym do kierunku jazdy.
Może w tym egzemplarzu ktoś zamontował silnik?
Ten błękitny W110 (6te zdjęcie od góry) zapuszcza korzenie na stacji benzynowej w Skrzeszewie Wcześniej stało tam nieco więcej starych aut, teraz został już tylko Merc
Poniżej znajdziecie więcej zdjęć Pozdrawiam!
drive.google.com/folderview?id=0B6q8MorjieShQzA3LTk0bkhVM00&usp=drive_web
Dla mnie wygrywa brazylijskie Palio (pamiętam rysunki i pierwsze zdjęcia tego projektu światowego w AŚ, jeszcze nie było mowy o żadnej Sienie), a także Samara Baltic, Tata Tempo oraz Ził/Zis Tawariszcz.
Ależ dziś grubo. Jak bardziej jeszcze grubo może być w vol.II…
😉
Garbus ma nadczynność tarczycy.
A czy to aby nie Moskwicz Aleko, a nie Simca? 😉
Alleluja, notlauf napisał coś pozytywnego o Saabie, choćby w miksie 😀
O wreszcie pojawił się ten wrocławski Baltic z Piastowskiej; wygląda na regularnie używany i parkuje w tych okolicach od dobrych 10 lat.
Właściciel (konstruktor?) Żuka-kampera bardzo chlubi się posiadaniem diesla w swoim pojeździe (“4C90” na laminacie)
Dla mnie zwycięzcą jest RODEO.
Uwielbiam taka stylistykę.
nr 2 – maluch pick-up
Ja bym Palio Brasil nie rozpoznał???
Palio na Brazylię jest też w Poznaniu, postaram się upolować
UAZ z WCC już był tylko z innej perspektywy Właściciel mógłby opowiedziec o dobrym, Radzieckim złomie :-))
A to nie GAZ 14 przypadkiem? No i był taki jeden film: http://www.youtube.com/watch?v=8Xjr2hnOHiM
– Co Wy się tak tym Adenauerem podniecacie? W Szczecinie gnije sobie pośród zielska w hurtowni ogrodniczej. Z resztą, był u mnie
– Po obejrzeniu pierwszych trzech zdjęć, musiałem zrobić sobie przerwę, takie mocne!
– Rover Cross faktycznie często widywany!
– “Zmiany…” PAMIĘTAM!
– Dużo radzieckiego żelaza…przypadek?
– nawet dwie stodziesiątki się trafiły!
– Poproszę Trzy Cytryny! I DS, na wynos!
– To jest Force Tempo Trax, nadal produkowany, a nie Tata!
– Najpiękniejsze BWM ever!
– Ach te Liazy, z tym ich wspomaganiem powietrznym!
– Słabe te zdjęcia ze Szczecina, moje lepsze 😉
Palio na Brazylię w Polsce. Jest MOC! Oprócz tego bardzo ładny zestaw Cytrynek, smażalnia “Złota Wydma” i kilka pomniejszych ciekawostek.
Jak ktos czytal Fantomasa, to tam nawet jest narysowany Alpine taki jak tu. Tak wiec z lat 50tych nie byl. Ciotka poza tym nowym smigala.
Miks wypala oczy jak zwykle :-D, po jaką cholerę komu brazylijskie Palio!!???
Garbus to nie ma przypadkiem reflektorów od Nysy N59?
Tak, to Czajka GAZ 14 Panie Filipinetttti :-D. Jeśli to ta o której myślę, to ona stoi w Zamku Topacz, i według zapewnienień kustosza była własnością Juszczenki.
9000CD nadal mnie pociąga, za to wersja CS zupełnie nie… Jestem jednak wielbicielem sedanów.
Kusi mnie żeby sobie takiego kupić, na dojazdy do paracy
@lessmore – dzięki, tak nie mogłem definitywnie rozpoznać po zadku.
A z Palio też nie miałem najmniejszych problemów, zuuooomniku.
A z czworaczków brałbym 164 Q4, albo dowolną inną wersję, byle tylko w bicolore – koniecznie czerwoną z czarnym dołem.
W ogóle 164 się ładnie zestarzała – bardzo ich mało, ale łamią mi kręgi szyjne. Nie mogę tego np powiedzieć o 156, która “klasykiem” na pewno nie będzie (nie licząc może GTA).
Ten Mercedes W116 w scenie, “zmiany, zmiany…” był koloru seledynowego metallic, wersja 280SE o ile dobrze pamiętam :-D. Zwracał uwagę z pewnością w cały tym morzu Fiatów 125p, Skód, Ład, Wartburgów i innych “demoludowych” wynalazków.
@wuner:
Będzie, będzie, tak jak z E30, jeszcze kilka lat :).
Mocne, trzeba zapić 😉
Ujmujący jest sposób gnicia tych drzwi w Borewiczu.
@laskos – to był ten Alpine. W starym wydaniu Pana Samochodzika znajdowały się ilustracje Szymona Kobylińskiego i na dwóch z nich był właśnie ten Alpine. O ile mnie pamięć nie myli. Bo właśnie od dzisiaj nie jestem już młodym dwudziestoletnim
Bóg jednak istnieje. W końcu doczekałem swojej fotki w miksie
W Panu Samochodziku bylo nieco inne Alpine. Czyli starszevczterocylindrowe – od 6-cyl roznilo sie przodem (dziwnym) – zamiast 4 lamp mial 6, co sprawialo, ze oba zespoly reflektorow byly odpowiednio szersze i prawie stykaly sie ze soba
Słodki Jezusie, moje zdjęcia i Moja Dziewczyna w miksie Złomnika, doszedłem! Palio pierwsza klasa, widziałem na własne żywe oczy jedną sztukę, bodajże w Łodzi. Na flakach stała pewien czas.
Takie Palio widywałem -nie pamietam- w Tunezji albo Turcji. A Uazy mnie nie dziwią bo sam pomykam od czasu do czasu. Liazy 706 za to wypas, pamietam polewaczki i śmieciarki bom niemłody już…
Ja chyba wiem, kto to, ale nie wiem, czy mogę publikować tzw. “wizerunek”
W razie czego proszę o usunięcie linku do zdjęcia.
Adenauer, z tego co wiem, stoi pod warsztatem blacharskim i czeka na swoją kolei.
Chyba mnie coś ominęło. Od kiedy Xantia jest youngtimerem? Zresztą mniejsza z tym. Wypada się cieszyć, że z minuty na minutę stałem się konesuarem i jeżdżę klasykiem 😀
@Bobbik:
W Maroku są też brazylijskie Palio, Uno na taryfach i VW Gol 😀
Miks w pełnym tłuszczu, lubię.
1600-2! I R4F (to ten, mówiłem Ci o nim gdy zdjęciowałeś Madzię do artykułu)! I 124 Coupe! I DS19 NA CZARNYCH!!!
Biere wszystkie. A jak się nie da to wystarczy sam DS.
Dzięki za piękny miks. Ale za mało sensacyjnych zdjęć grasujących po mieście Fiatów z pierwszych stron dzienników – aktualnie zdjęcie ilustrujące top nius TVN24 :
http://r-scale-7f.dcs.redcdn.pl/scale/o2/tvn/web-content/m/p1/i/970af30e481057c48f87e101b61e6994/26a78472-0370-11e4-bffe-0025b511229e.jpg?type=1&srcmode=3&srcx=0/1&srcy=0/1&srcw=970&srch=425&dstw=970&dsth=425
@radosuaf
Obawiam się, że jednak nie. 156 odejdzie w zapomnienie jako onegdaj ładny model. Ale szczerze, ona już dziś nie wygląda specjalnie świeżo.
Panie Złomnik,
Proszę usunąć tablice z mojego samochodu czy jakoś tam! Nie ważne, że zdjęcie bokiem ale ja każę, nie zgadzam się i w ogóle!
Z podważaniem,
DZ
Autokomis PRESTIŻ mijam codziennie dwukrotnie w drodze do i z.
Mieści się na skraweczku byłego trawnika między jezdnią z chodnikiem a ogrodzeniem posesji MechanikaPojazdowa.
Zaiste, miejsce to zacne i z prestiżem wielemajace.
A tyn Datsun/Nissan dyzel na nadmorskich numerach to pewnie własność marynarza, nawet czapki wozi na tylnej szybie żeby mandaty negocjować… wiadomo, służby mundurowe muszą się trzymać razem, nie panie władzo?
Palio na WB to samochód ojca mojego kolegi. Odkupione za śmieszne pieniądze od firmy Moto-Transus dilera fiata.
Co do Łady 2107- jakieś 20 lat temu sama odpaliła u mechanika:D a jakież to było wygodne auto, niestety rodzice kupili CC 700 i komfort jazdy z tyłu przeminął:(
Policja w Oplu = Opelicja.
Tam się literówka wkradła przy Crappie, jest “była takim hitem” a powinno być “… shitem”.
A i coś mi się z oczami robi, przeczytałem “Smażalnia Złota Wydyma”. Głodnemu chleb, czy co 😉
Czerwona trójka ze Szczecina to 323, rzędowa 6. Dwie rury orydżinal. Jeszcze niedawno zmieniała miejsce postoju.
Wołacz OOO! Ileż to mchu i zarostu w tym!
@ hoologan: Alpine były cztero i sześcioreflektorowe. Jaki był tego powód nie pamiętam, ale chyba wcześniejsze miały więcej świateł, a potem coraz mniej.
Maluch pickup przedłużony grasuje od lat po Świnoujściu i często widywany jest w marinie jachtowej. Jest z nim coraz gorzej i gorzej, zaraz się złamie.
Ził za to grasuje po Poznaniu i nie jest to ten z miksu, tylko nietuningowany, malowany wałkiem Ził na czarnej blaszce. Parkuje przy głównej ulicy… normalnie Użytek Własny.
@wuner:
Chyba żadna Alfa nie poszła w zapomnienie, nawet o Arnie od 2 dni wisi artykuł na głównej stronie gazeta.pl… 156 się całkiem trzyma jeszcze moim zdaniem, a design ma jakieś 15 lat… 147 przed liftem podobnie jeszcze wygląda nieźle. Nie żeby to były jakieś niebotyczne osiągnięcia Alfy Romeo, ale czy wśród rówieśników mają szczególną konkurencję? Nie somdzem…
Ależ pojechałbym takim DSem do ślubu… nawet luba moja stwierdziła, że jej się taki podoba!
I wiem, że zuomnik Hond nie lubi, ale tej mi nawet trochę szkoda, zwyczajnie ładne były. A Cross-Rovera to nawet dziś widziałem nieopodal Nasielska czy innego Pułtuska:)
Dziś tylko Alfa Romeo i Lancia się liczy. Oczywiście nie w dieslu. Reszta graczy to shit plastikowy i wuja warty.
Ten rozbabrany cadillac już był i w dodatku ja wysłałem zdjęcia.
Co do Alfy Romeo 156, wygląda nawet nieźle, ale po prawdzie, to jednak inna liga od 159, a i znacznie bardziej popularny Peugeot 406 jest jak dla mnie pod względem stylistyki odległy od 156 (to znaczy, 406 wygląda według mnie znacznie lepiej)
A więc tak: Garbus ma lampy nasze polskie od stara, jelcza, żuka starego typu itp. A ten Ził to jest jakiś lepszy wynalazek, bo z tyłu widzę zupełnie inny most, bo oryginał nie miał zwolnic w piastach. Do Horcha jest jeszcze podobna stara Ifa H6, ale nie bardzo się znam, czy to to samo. Jakby ktoś potrzebował kierunków do Schwalbe, to robią one za lampki ostrzegawcze we wtryskarkach Kuasy produkcji NRD.
Palio pozna ten, kto na ten przykład był w Tunezji. Tam jest tego zatrzęsienie.
Mercem lawetą spokojnie można 90km/h trzymać 😉
Przyznać się. Kto się lansi w błekitnej Celice II Tropic na zgierskich szyldach? Bo Sunchaser to raczej nie jest ;P Choć pi razy oko to to samo
To nie Magirus-Deutz to Horch
http://trucks.phototrans.eu/14,675,0,Horch_Sachsenring_S4000_1_.html
Granatowe Palio z nadwoziem hatchback ma ktoś w okolicach Piły. Ale jak ostatnio je widziałem wydawało mi się, że jest w wersji 5d.
“Niby taka Cooltura, a foora wrasta” – przecudowny paradoks !! PO prawo widzimy klub dla normalnych inaczej a na wprost jest oddział ZUS!! zbieg okoliczności ??
Ten fim to chyba Upír z Feratu i Skoda Super Sport 1100 o tutaj
https://www.youtube.com/watch?v=vk8wbtfEAII
Niech mnie ktoś trzyma !
Na drugim zdjęciu, na lawecie stoi … Packard Clipper Deluxe Club Sedan ’54 w kolorze / bodajże / 1520 Polaris Blue. Pod machą 5,4 L R8 Flat-Head z serii Thunderblot 165 kucy.
Ktoś coś powie, zdradzi wie …
Ja rozumiem przywozić z ameryki jakieś fajne fury, ale ściągać aż z Brazylii Fiata Palio? Swoja drogą szkoda że go w europie nie sprzedawali.
Tego Adenauera szkoda tak zgnić.
Tomzki – upuść ciśnienia, to taki złomniczy dowcip dla wtajemniczonych (nie lubię tego określenia), w korpomowie określany insajd dżołkiem zauważyłeś wielkie litery przy opisie? Kumasz już?
Ponawiam pytanie o passata b1 na blachach BLG.
Ktoś coś wie?
Ten Ził 130, to nie ma nawet EURO-1, tylko EURO-0. W orginale benzyniak, teraz na pewno dizel z Jelcza albo prędzej z Autosana(częsta przeróbka), tylny most od Jelcza, paka też chyba i do przodu. To bardzo wytrzymały wóz, gdyby nie różne EURA-500 i 1/2, to jeździłoby ich jeszcze sporo. Do tej pory jedna firma z Pruszkowa ma takie dwa i są nie zastąpione i innych nie chcą. A taki Liaz, co do niego pani zagląda, to stał w stodole 10 lat koło Mszczonowa, ktoś uznał, że będzie nim woził piach i… odpalił od pierwszego, jeździ i ma się dobrze.
W tym komisie, to przynajmniej ceny w miarę realne, chociaż i tak bym tyle nie dał. Teraz za dużego fiata więcej trzeba dac, a kiedyś wszystkie swoje df-y nie kupowałem za więcej niż 1000 złych.
Niedaleko Baltici z Wrocławia stoją jeszcze: Peugeot 205 GTI oraz Ascona w sedanie.
Wszystkim trzem wspomnianym kiedyś zdjęcia porobiłem, wysłać zapomniałem…