zlomnik.pl

Home |

To, co tygryski lubią najbardziej, czyli bezładna kolekcja rdzy

Published by on May 14, 2014

WIĘCEJ ZŁOMU DAWAJ!

NIE O POLITYCE PISZ TYLKO DAWAJ ZŁOM!!!

ETAM NOWE SAMOCHODY CHCEMY ZŁOM ZŁOM ZŁOM!!!

I temu podobne nawoływania przewijają się stale w komentarzach. No to dziś będzie złom, taki piękny i tłuściutki, wygrzany we francuskim słońcu, obrośnięty mchem, dziurawy i przegniły złom, tak jak lubicie najbardziej. Zdjęcia nadesłał Kunegunda Goryl, który podróżując z i do Vichy natknął się na to podwórko gdzieś w zupełnie przypadkowym miejscu Francji. Napisane było – nie wchodzić, więc wszedł. Właściciel nawet go nie wygonił, bo myślał że jest bogatym Niemcem, który przyjechał odkupić całe to padło za milion euro. Kiedy się okazało że nie, to kazał niczego nie dotykać, pozwolił porobić zdjęcia i na tym się zakończyło. Wcale się nie zakończyło, bo zdjęcia zostały wysłane na złomnik i ja je tu publikuję zupełnie bez zgody tegoż właściciela. Zatem za jakiś czas będę potrzebował radcy prawnego (w osobie Szymona lub Daniela) i tłumacza z francuskiego (w osobie Bartka), więc moi drodzy koledzy, którzy to czytacie, szykujcie się na wyciąganie złomnika z tarapatów. A tymczasem popatrzmy, co francuski le grib zebrał na swoim podwórku. Starałem się rozpoznać wszystkie samochody.

Rovery P3500 jak na mój gust.

C’est la Vedette.

Bez wahania powiem Aronde.

Bez wątpienia jest to 124 Coupe.

Le 130 Coupe et le 126 Personal.

Auto Union, to się chyba nazywało F103.

Tych przedstawiać nie trzeba

Właściciel prowadzi ich sukcesywny demontaż.

To są Peugeoty 816.

Triumph Jeleń

This Stag has some swag!

Simca 1501 i oczywiście XJS. Nie wiem czy kiedyś zwróciliście na to uwagę, że był Fiat 1400, Simca 1501 i BMW 1602 – wystarczy do każdego auta dodać Syrenę 101 i wychodzi coś fajnego. To samo z Peugeotem: 403, 504, 605.

The XJ III-Series. Chyba.

Duże ilości naraz Peugeotów 504 Coupe.

Gość chyba lubi Fiaty. Tu 125 Special.

8 Gordini. W tle to będzie Munga.

A tu w tle to będzie Manta, Manta.

I ponownie 1301/1501

Trzeba było być świrem, żeby we Francji kupić sobie K70.

Antropoidalny samochód – w skrócie apecar

Grrrubo oj bardzo. Nawet nie wiem które to numerki. Obstawiam 1800 Familiale.

Rekord i kawałek Estafette

403 Pickup! Patrz, kol. Wrotki

I dalsza część kolekcji za domem – kolejne 403, Aronde…

Jezus Maria, dwa razy Ariane czy tam Chambord!

Zawsze zapominam jak to się nazywało. J9? D9A?

A, to jest chyba D9A

Który miałeś numerek? Siedemnaście. A ja piętnaście, tylko w kiblu byłem.

Uch, ten srebrny to chyba Puch

Po prostu CX.

Za Asconą stoi coś ciekawego, ale to pewnie tylko 404 w bostonie.

I na tym pojeździe poległem. Zapewne jest to samochód angielski, może nawet jakiś Rover P4

Tu uwagę zwraca zwłaszcza Gallion z lewej strony.

Taka panoramka.

Na koniec zostawiłem pojazd, który pobrałbym z tej kolekcji najbardziej. To oczywiście Suzuki LJ80.

A jeśli jeszcze Wam mało złomu, ktoś ściągnął do Polski Fiata 600 M i prawdopodobnie sądzi, że ktokolwiek u nas to doceni. EHEHEHEHEHE cóż za huraoptymista.

LINEK.




Comments
Marecki Said:

Nie rozumiem tego poziomu konesuarstwa.


cychu Said:

Ja bym docenił, 633KM piechota nie chodzi


prizes Said:

Wodzu daj namiary ruszymy tam całą hordą !


radosuaf Said:

To już chyba jakaś choroba jest, nie? Ósemkę Gordini brałbym, bo o DS-ie to nawet nie muszę wspominać :).


AdiN Said:

Oh la la! Bon ferraille, monsieur!


Tytus Said:

bebok Said:

Analogia z cyframi bardzo ciekawa!

A na placu jest absolutnie wszystko z każdego zakątka świata.
Amerykanski van, japonska terenowka, gruby pakiet z europy, zdobywcy afrykanskich i wschodnich rynkow. Do wyboru, do koloru :-)


benny_pl Said:

no nie sa takie przegnile ani wrosniete Notlaufie, z tego co widze wiekszoscia bym spokojnie odjechal po max kilkunastu minutach zabawy od sztuki jesli trafily w swoje miejsca o wlasnych silach i nie zostalo wymontowane nic kluczowego 😉 widac we Francji zupelnie inna kultura niz u naz, nawet wrasta sie duzo ladniej niz u nas 😉

a za niebieska ascona jest po prostu ten Apecar 😉


syreniarz Said:

złomnik się sprzedał, spełnia zachcianki internautów 😉


prostychlop Said:

Bralbym wszystkie, czemu moje podwórko tak nie wygląda :(


Beddie Said:

Nie Ascona a Kadett C i Jag nie SIII tylko SII, XJ12 najprawdopodobniej.


Wojtek Said:

CHCEM POLITYKI NIE PISZE O TYM ZEZLOMIE!1


Buckel Said:

To, na czym poległeś to Lancia Appia. Nie ma środkowego słupka i tylne drzwi pod wiatr. Cudo!


benny_pl Said:

wojtek: nie nie, zlom jest najlepszy !
jak bym mial tyle miejsca tez bym pewnie tyle nazbieral :) tyle ze nie tak okazalych egzemplarzy…


pr Said:

Co za europedalstfo. Zadnego mitsubishi.


Yossarian Said:

Eee, co to za złom… niepolski taki, bez cebuli. Francuzy som bogate, to ich stać na gnicie. A o polskich bohaterach wrastania, którzy mają mało, a gniją dużo nic nie napisane… 😉
A na poważnie: po co temu gościowi to wszystko!? Ja chyba nigdy nie zrozumiem atrakcyjności zbierania aut, tylko po to by rdzewiały.


Al Said:

No niemogie ! poprawnie nazwane LJ80 a nie jak zawsze “daihatsu wildcat” :)


RoccoXXX Said:

Skala kolekcji imponująca.
Renault 8S (z całą pewnością nie Gordini)


mic Said:

Ja pierdyle! Zbieractwo straszna rzecz, ale w tej formie to szaleństwo ma swój urok.


benny_pl Said:

Yossarian: nie rozumiesz po prostu graciarza. graciarz po prostu bierze cos czym sie interesuje jesli jest wyjatkowa okazja, czesto za darmo lub ew za bardzo drobne pieniadze, zeby nie poszlo na zlom itd. to nie jest szybki proces ale jako ze to sie lubi to sie po prostu przez lata kolekcja powieksza, poza tym graciarz niefanatyczny bez problemu sprzeda komus dany egzemplarz jesli tylko ten ktos da sensowne pieniadze (nie absurdalne ale nie cena zlomu) jesli tylko chce z tego zrobic uzytek. sam jestem podobnym typem czlowieka wiec moge ze swojego doswiadczenia powiedziec tylko ze ja bardziej w branzy RTV :) zdarza sie ze i za darmo daje rozne rzeczy tym ktorym sie to ma przydac czy to do naprawienia czy na czesci, po prostu nie lubie jak sie cos marnuje, a oddanie na zlom to calkowita marnacja bo wszystko przepada, poza tym co ciekawsze egzemplarze sam naprawiam dla siebie a wielka ilosc sprzetu “na czesci” pozwala na naprawy w zasadzie bez odwiedzania sklepu z czesciami, gdyz zawsze znajdzie sie cos co pasuje! jest wiec w zasadzie osiagnieta samowystarczalnosc w danej kategorii – to tak w skrocie :)


sova Said:

apropo MANTA MANTA, oglądął ktoś?


radosuaf Said:

@benny_pl:
Dlaczego ja nie mogę znaleźć takiego złomiarza, co by się transaxlami parał? Tyle ich niepotrzebnie na przemiał poszło, a ci złodzieje z eBay-a chyba na głowy poupadali… 😉


phillass Said:

A mi się wydaje, że jak by to skupić i lekko podremontować to za 10 lat udało by się to na sztuki sprzedać z zyskiem. Faktycznie auta w dobrym stanie, a są mniej czy bardziej poszukiwane.

Albo pośmiertnie na aukcji RM czy Bonhams jako kolekcja znanego konesera A. Śrubaka. Tam zawsze sprzedają jakieś kolekcje kolekcjonerów co pewnie zna 10 osób w kalifornii to pewnie by poszło.


benny_pl Said:

niemam pojecia, ja raczej unikam nietypowych rozwiazan zeby nie miec problemu pozniej (miedzy innymi dla tego nigdy nie kupilem hydrocytryny choc bym chcial miec) :) ale napewno istnieje taki graciarz, tylko im nietypowsze rozwiazanie tym ludzi ktorzy moga tego miec spora ilosc bedzie mniej, dodatkowo tacy ludzie rzadko gdzies sie z tym oglaszaja… ale ja osobiscie staram sie miec drugi taki samochod ktorym jezdze na czesci jesli nie caly to w miare mozliwosci wszystkie czesci z porozbieranego na zlomie :) (w tym celu czasem wolne z roboty biore) bez karoserii ktorej sprzedawac nie chcą. inna sprawa ze niektore czesci i tak lepiej kupowac nowe np zawieszeniowe, czy uszczelki itp


Demon75 Said:

JEZUSIE ŚWIEBODZIŃSKI!!!
Przecież ta “kolekcja” jest tak mocna, że ta Munga + DS + CX + Ape (nadal produkowany, anyway) to normalnie pikuś. Nawet nie Pan Pikuś…


Tomasz Said:

@sova – ja mam na VHS w germańskim języku. Te fryzury…nawet Schweiger chyba teraz sie wstydzi.


Martysien Said:

To nie Rover P4, to Syrena ….. e, nieważne która.


krzyss vel Qkill Said:

A wszystkich i tak najbardziej ciekawi gdzie to sie znajduje i czy wlasciciel cos sprzeda. RZONDAM PODANIA ADRESU !


Bonifacy Said:

Ta 600 Multipla to jakaś rzadka wersja ciężarowa, niestety nie udało mi się jej kupić(jakaś podejrzana oferta). Na szczęście jestem już posiadaczem multipli, która się robi.
Ps. zacna kolekcja złomu nie powiem.


Cham w Audi Said:

Faktycznie, robi wrażenie. Nie mniej jednak skromna reprezentacja japończyków dowodzi jasnej dyskryminacji właściciela. Myślę że pod tym zarzutem można mu odebrać kolekcję.


Cham w Audi Said:

130 Coupe jest przepiekne. Fiat jednak kiedyś potrafił robić fajne auta. Chyba sobie zrobię z niego tapetę na pulpit.


Pokrop Said:

Ten bordowy jaguar xj to tqk nq prawdę Daimler Sovereign, jego bardziej tłusty brat


De Said:

@Sova – oglądałem. Kicz, ale przyjemnie się ogląda, muzyka też niezła.


tadzik128 Said:

Ten skłąd jest doskonale znany. gość sie ogłasza na niemieckim ebayu. Wszystko jest do sprzedania, ale ceny niemałe. Ale te zdjęcia to jeszcze nic, bo gość ma podstarzałą zone/partnerkę/konkubine/narzeczoną (niepotrzebne skreślić) i ona pozuje w skąpych strojach przy autach do zdjęć na ebay.
Link:

http://www.ebay.de/sch/goldies-boutique/m.html?item=191171182724&hash=item2c82b0c084&pt=Automobile&rt=nc&_trksid=p2047675.l2562

Dodatkowo oferują jakieś agrowakacje wśród tych złomów i mają swój kanał na youtube, gdzie Ona także lubi sie próbować giąć…


lessmore Said:

Wielkie dzięki Kunegundzie Goryl za determinację i odwagę! Taki żabojad na swojej “propriete privee” to potrafi psem poszczuć. Ale efekt znakomity! D9A to mój faworyt – wygląda jak miniatura warszawskiego chaussona z pięćdziesiątych lat XX w.


radosuaf Said:

@tadzik128:
Ja jego! Dokąd zmierza ten świat?!


tadzik128 Said:

byłem tam oglądać to 130 coupe i 124 sport, ale nie były warte cen które za nie wołano. No i daleko bardzo jesli chodzi o transport…


Cham w Audi Said:

O matko, akurat jadłem jak zobaczyłem ten link do ebay… Omal nie zwróciłem na klawiaturę… Moze to jakaś agencja towarzyska jest?


notlauf Said:

TO JEST TEN SAM ŚWIR???

To ja odpoczywam moją walizkę, jak mówi Leniwiec


Cham w Audi Said:

No i nie pomyliłem się, jakiś klub sado-maso :) http://www.marina-clublibertin.eu/index2.php


dr_kamil Said:

Może to kiedyś był komis tylko interes nie wypalił? Za 30 lat odkryją coś takiego pod Gnieznem, będą Paski B5, Astry G, Betoniarki e39…


Kiler Said:

Alfy Romeo, Lancie i Fiaty to wszystkie do mnie dawać.
Wezmę też Peugeoty i CX-y.


BORZE TUCHOLSKI.

Tak bardzo najsrożej.

DS-y i CX, Jezusie Świebodziński, poproszę natentychmiast już. Moja miłość do hydrocytryn jest powszechnie znana a DS to dla mnie nr 1 w historii motoryzacji, koniec, kropka, nie proradzę. Kocham. TA też kocham.

I Fiat 130 Coupe, wspaniałość. Najlepszy okres Fiata. Tak naprawdę mógłbym przytulić dowolnego Fiaciora z tamtych lat a 130 to po prostu mistrzostwo.

I te Dekawki zidentyfikowane przez Notlaufa jako Auto Uniony, wielbię! Właśnie, gwoli wyjaśnienia – to są DKW F11/F12/Junior, w zależności od roku produkcji, niestety aktualnie nie rozpoznaję różnic, ale to kwestia przypomnienia sobie. DKW F103 ukazało się jakoAudi – tzn. najpierw było produkowane jako DKW F102 z dwusuwem i okrągłymi reflektorami, zaś czterosuwowe F103 miało być następcą, ale marka została zgładzona przez VW i samochód wyszedł jako Audi 60. Tak czy inaczej to, co widzimy, to śliczne Dekawki, które kocham. Dwusuw, rama, wajcha przy kierownicy i NIE JEST to Syrena – do ideału brakuje tylko kurołapów (co oznacza, że ideałem jest DKW 3=6 znane też jako Sonderklasse).

Ile dobra tam wrasta. Ratowałbym.

A zdjęcia z aukcji pozwolę sobie przemilczeć, gdyż doznałem traumy wizualnej.


marekrzy Said:

Z pozoru wyglądają nieźle, ale jeśli długo stoją nieruszane w jednym miejscu, to wilgoć z gleby już zrobiła swoją krecią robotę.
Chrup chrup i autko trup.


krzyss vel Qkill Said:

Dlugo myslalem, i wymyslilem ! to sa auta klientow tego przybytku ktorzy w poplochu uciekli, albo oddali je za drogie szampany ! ZŁOMNIK wykryl afere z COCOMO II ! tylko we francji :-)


benny_pl Said:

hehehe malzenstwo wielobranzowe 😉 kazdy robi to co lubi 😉


lordessex Said:

O Jezusie przenajświętszy!! To jest koneser najwyższych lotów!! 403 pickupa i sedana poproszę z dostawą do domu i to priorytetem!! 😀 Skąd on tyle tego zgromadził? Żal patrzeć ile dobrego towaru się marnuje.


monogramus Said:

WIĘCEJ O POLITYCE, w końcu wybry idom!

Złomnik budowlany jakby kogoś interesowało:
http://penetratorscavengerteam.blogspot.com/
bardzo przyjemna stronka, chociaż większość interesujących się już zna.


benny_pl Said:

lordessex: nic sie nie marnuje, po prostu sobie czekaja… mozesz pojechac i cos kupic, marnuje to sie tu:

http://www.umweltbundesamt.de/sites/default/files/medien/bilder/Abfall_Altautos_Schrott_piccaya_Fotolia_1203661.jpg

to gdzie im jednak lepiej?


WR7 Said:

O kurcze. Kolekcja lepsza niż w Grodzisku.
A konkubina ma zachęcać, czy zniechęcać do kupienia tych złomków?


SMKA Said:

Swoją drogą, dawno temu, czytałem o podobnym małżeństwie wielobranżowym, tylko że w Niemczech. Nie dość że to małżeństwo handlarzy (choć nie pamiętam czy były to pojazdy złomnikowe, czy może zwykłe współczesne), to jeszcze dość otwarte seksualnie. Czy ktoś może wie o co chodzi

A swoją drogą, według mnie przesadzacie, ta pani widoczna w linkach wcale nie jest taka tragiczna 😉


Cooger Said:

Klub Konkubę-Libertę rozniósł system. Ale jaja. A co do towaru, czyli samochodów ma się rozumieć 😉 to w sumie pięknie :) Nawiasem mówiąc porównajcie sobie żądane 1200EUR za F125 Special pierwszej serii z cenami żądanymi u nas z PF125 z pierwszych roczników.

Natomiast Multipla z linka… ojojojoj jakbym ot remontował :)


PePeline Said:

Dżisassss… aukcjami z e-baya zrobiłem dziś w biurze furorę i szał -:)))))

no ale musiałem od razu zakroplić oczy solą fizjologiczną bo mnie chciały wypaść….


Cham w Audi Said:

Ta pani idealnie tam pasuje, jest w takim samym stanie jak auta.


SMKA Said:

Oj tam oj tam, figurę ta pani ma niezłą :)


lordessex Said:

@Benny.pl:
No tak, racja :-D. Mercedesa Balerona nawet ktoś wyrzucił na szrot, a mógłby dożyć spokojnie końca swych dni w Maroku albo Albanii jeszcze :-(
Ciekawi mnie jeszcze u tego konesera ile jest fur dających sie realnie wyremontować.


Sebastian Said:

pierwsze Audi były F103, potem nazwa się zmieniła na 60, 72, 80, później 75. Na tabliczkach jest nadal Auto-Union w tych pierwszych Audi. Ale zamotałem, pozdrawiam! :)


Ebo Said:

504 coupe i k70. Kupie.
A w zasadzie to nie wiem po co kiedys moj tata sprzedal nasze k70. Chyba po to, zeby taunus doprowadzil go do zawalu.


cubino Said:

A tymczasem, w innym zakątku Francji, u innego konesera: bratnia dusza Tajemniczego Brodacza. Oferta “pour collectionneur débutant”

http://www.leboncoin.fr/voitures/660740593.htm?ca=12_s


RoccoXXX Said:

Jak to ten gość z ebay to ja zapisuję się do jego fanklubu


marekrzy Said:

A kogo obchodzi samochód?
Wszak mamy tu prawdziwy koci gang bang


SMKA Said:

Wpadłem na pewien pomysł. Może ta Pani też jest na sprzedaż, stąd pozuje przy tych złomnikowozach 😉

W końcu skoro są “koneserzy” na złomnikowozy, to i pewnie są na takie panie :)


wuner Said:

@tadzik128, @Cham w Audi
Jeżusie świebodziński. Człowiek do obiadu czyta komentsy, a Wy, konfratrzy, z takim czymś…
I młoda kapustka opuszcza układ pokarmowy nie tą stroną, którą powinna…


KIEROWCA Said:

Tera to żonka powinna być z brodo normalnie 😉 Rozgłos gwarantowany.
Oczywiście żabojady ukradli pomysł od ś.p. pana Tabenckiego i jeszcze chcą zbić na tym kokosy. Polak potrafi 😀
Bardzo klimatyczna miejscówa chociaż oczywiście wolałbym takie wrakowisko złożone z klasyków PRL jedynych takich zobacz ===Syreny po dach wypełnione łubiankami, Żuk w charakterze altanki coś w tym stylu 😉
Kiedyś było to dosyć popularne zjawisko na wioskach, że skupowało się polskie wozy na części a budy pod płot. Np. tylne mosty wycinało się palnikiem z Warszaw przewracanych na bok…

Pozdrawiam


leh81 Said:

Rozumiem gdyby te auta staly na ranczo w Texasie albo chociaz pod jakas wiata / w hangarze. Ale w takich warunkach korozja je wpierdziela az przykro. Niejedno z nich mozna by uratowac i dac im kolejne zycie. A tak – dogorywaja. Smutne


miwo Said:

oglądam zdjęcia, potem zaglądam w linki z ebaya.
hmm, taki pornozłomnik. softporno i do tego mocno postMILF (mature?).
ale co się dziwić – jeśli lubisz auta w wieku “mature”, to i taką panią dostajesz na zdjęciu 😉

dla mnie dwie kupety: Fiat 130 i Pug 504. I któryś z DS-ów. Brałbym. Nawet z tą panią. A co!


atr Said:

Cóż za wspaniałe miejsce – idealne na spędzenie kilku dni urlopu :)
124 i 504 coupe, pragnę oba. Fiata 130 z żółtymi lampami również.
Dostawcze Peugeoty to na J7 wyglądają.


oldskul Said:

Jeden koleś tyle sprzętu nazbierał? Nieźle. Chociaż to jednak trochę powyżej granicy absurdu przyprawionego nonsensem. Kilka z różnych bajek, ale około-jeżdżących i spatynowanych, to jest powiedzmy złoty środek :)
Pocieszający jest fakt, że tych fur nie czeka jednak sprasowanie, ale chyba raz na jakiś czas któraś zmienia właściciela i żywmy nadzieję, że doznaje właściwego upalania 😉


Kud Said:

Le złom manifik! (czy jakoś tak)


loboze Said:

Czy wy tego nie widzicie:

laska jest wabikiem.
Majetny koneser sadomaso przyjezdza.
Daje sie zwiazac w nadziei na rozkosze a potem ginie bez wiesci. Samochod zostaje na podworku.

sorry za brak polskich znakow


hurgot sztancy Said:

a ja właśnie wróciłem z Rumunii i muszę stwierdzić, że było słabo – żadnych mercedresów w123, prawie w ogóle w124, żadnych ałdi b4, jakieś 2 pastuchy w tedeiku… ale za to pełno prawdziwych pastuchów, takich z owieczkami…


SMKA Said:

@loboze, ale ta pani to raczej pasuje do koneserów tego typu pań, a jak dla mnie raczej niewielkie są szanse że koneser tego typu pań będzie jednocześnie koneserem starych samochodów. No chyba że to chodzi w parze i jak ktoś lubi wynalazki z lat 50. czy 60., to też lubi panie z tego okresu 😉


Stefan Kawalec Said:

Przepraszam za wyrażenie, ale jedyne, co przychodzi mi do głowy na temat tego grzyba-łowcy-zbieracza to:
Jeb.ny!
Oczywiście jestem pełen podziwu i zazdrości.


volumetrico Said:

Piekna kolekcja wrastaczy! 130 coupe z zoltymi telewizorami wyglada ciekawie, szkoda go i innych aut na takie “koneserstwo z lolita w tle”. Lola z rocznika stosownego do zawartosci kolekcji:) W miedzynarodowym rejestrze posiadaczy fiatow 130 jest nieco ponad 960 aut{ sedan plus coupe}, wiadomo, ze to nie wszystkie zdatne jeszcze do czegokolwiek, ale nawet jesli to np: polowa wszystkich jezdnych i nieruchomych, ale zdatnych do dalszej eksploatacji to i tak to marnie wyglada przy liczbie okolo 20000 wszystkich wyprodukowanych{ sedan plus coupe}.


Upal Wrotki Said:

@złomnik. ja go już obserwowałem od dwóch zdjęć wcześniej!


bartekbp01 Said:

czy nikt nie zauważył że Kunegunda to żeńskie imię??
ZŁOM ZŁOM WIĘCEJ ZŁOMU


radosuaf Said:

Tymczasem! Kolega Kaczy rwie włosy z głowy, Mercedes pakuje silniki Renault do C klasy, bez gwiazdy nie ma jazdy:
http://europe.autonews.com/article/20140515/ANE/140519953/0/SEARCH

😀


marekrzy Said:

Ale, dla równowagi, uruchamia produkcję gwiazdy w Alabamie. Pozostaje mieć nadzieję, że na amerycki rynek nie będzie to wersja 1.6D?
Sweet home, Alabama!


twingo Said:

@DrOzda
Suzuki Liana przed Swiftem, a te małe to chyba Ford Puma, DeTomaso Pantera i Sunbeam Tiger


patmobil Said:

Oby wasze żony w jej wieku miały takie figury!! Narzekacze internetowi :) Zapatrzyli się na panie *jpg, to narzekają :)

A sposób na biznes, powalający :)


Nat Said:

Już miałem kwęknąć, że do absolutnej pełni szczęścia brak mi tylko jakiegoś Panharda, ale jak zobaczyłem tę Lancię Appię, to zrezygnowałem z tego typu pisarstwa, bo zająłem się poszukiwaniem szczęki pod stołem.
Jako że Buckel już ją rozpoznał, dodam tylko, ze to trzecia seria.
Patrząc na ceny, które osiągają Lancie z tamtych lat, może warto byłoby ja ratować?
http://tnij.com/lanciedlazlomnika
Wpis 100% złomnik, dziękuję.


SMKA Said:

Właściwie mi w tej kolekcji brakuje jakiegoś Forda Taunusa czy innej Granady. Choć to Francja, tak więc jeszcze fajniejszy był by jakiś francuski Ford (przykładowo Vedette, znany później jaki Simca Vedette, która zresztą była na złomniku)


stvari Said:

Eee tam… Jak dla mnie to ta kobieta jest całkiem, całkiem. A koneser: wielkie brawa ode mnie. Za całokształt. :-)


#Ned Said:

Panie i Panowie, z tegoż przybytku przyjechało do mnie BMW E23 pod koniec marca. Kupiłem w ciemno, po zdjęciach i kulkudziesięciu mailach, przelałem euro, poszukałem na własną rękę transportu i w tej chwili moje 728i z 1981 roku czeka na powstanie popiołów w garażu, aczkolwiek popioły są umowne, bo auto jest bardzo ładne i zdrowe. Właściciel Goldies- Boutique (tak to się zwie to “muzeum”) nazywa się Roland Wolter, a Marina jest jego muzą. Oprócz handlu tym zacnym złomem zajmują się ubarwianiem swojego i innych – życia intymnego. Przywiezienie auta stamtąd w okolice Warszawy kosztowało mnie 1800pln i ocean stresu. Wszystko skończyło się happy endem. Gdyby ktoś potrzebował namiarów – polecam się. Roland jest oschły, nerwowy i bezpośredni, ale uczciwy i rzetelny. Jak się okazało – nie ma się czego bać. Gdyby ktoś chciał stamtąd przywieźć – polecam. Zostało tam jeszcze kilka fajnych kąsków…..


Cooger Said:

@ #Ned – a jak z papierami?


cubino Said:

#Ned
A mógłbyś mi napisać (tu albo na priv, cubino małpeczka o dwa pe el) jak załatwiałeś transport i jakie masz z tym doświadczenia?


#Ned Said:

Dostałem umowę, przywiózł mi ją człowiek, który zabrał stamtąd samochód. Cyrk był z tą umową – został wpisany inny nabywca (przelew zrobił dla mnie kolega ze swojego konta, więc Roland jako właściciela wpisał kolegę…) oraz 328i zamiast 728i.

Roland choć wkurzony ( Uns reicht das aus! – napisał w mailu), poprawił umowę i przesłał mi poprawioną tradycyjną pocztą na adres domowy.

Oprócz umowy dostałem stary, francuski dowód rejestracyjny – szarą kartę. Zrobiłem już tłumaczenia i opłaciłem akcyzę. Następnym krokiem będzie rzeczoznawca za 500pln, aby dostąpić zaszczytu żółtych tablic.

Transport był najtrudniejszy. Człowiekowi, który chce przywieźć prywatnie jeden samochód, w dodatku z tak nieuczęszczanej okolicy i dalekiej jest nielekko. Oczywiście można, ale na przykład za 3500 – 4000 pln. W tej kwocie problemy robią się mniejsze. moja skromna osoba chciała to przywieźć taniej. Udało się – zamieściłem w akcie desperacji ogłoszenie na forum transportowym – człowiek znalazł się sam. Mam kontakt gdyby ktoś potrzebował. Sprawdził się – mogę polecić.


Igor Said:

Pan tu Panie Złomnik o szrotach piszesz, a p. Kublik w GW gorze (chyba dobrze odmieniam) – polecam wszystkim


phillass Said:

Jak pisał ktoś na początku ten pan ma iście złomnikowy kanał na YT bijące produkcje notlaufa na głowę

http://www.youtube.com/user/negra1080

Do tego swoją stronę na której jest lista samochodów (na sprzedaż)

http://www.goldies-boutique.eu/


stvari Said:

Notlauf, Suzuki które chciałbyś podjąć można kupić za 800 euro! Więc bierz lawetę! Link: http://www.goldies-boutique.eu/oldtimerliste/sonstiges/index.php


Andziasss Said:

Nie robi, więc trzeba od początku: http://www.jancia.eu


gehazi Said:

Milion euro to moze nie ale niezły grosz to jest warte.


cubino Said:

#Ned to podeślij mi pls na priv (podałem adres wyżej) namiar na Twojego transportowca…


oldskul Said:

Ned, gratuluję siódemeczki, ta i 2 następne generacje to prawdziwe, rzetelne bawary, co do następnych to wątpię aby zostały kultowe 😉
E23 kupiona w ciemno to i tak mniejszy stres niż taka dowolna Lancia, a nie wiem co się tak tu przewija jej tyle nagle (nie szkoda prądu na pisanie o niej?), kupiona po oględzinach i jeździe próbnej 😀


radosuaf Said:

@#Ned:
Jakieś Alfy som?


hurgot sztancy Said:

@rozynant – masz na myśli to z czerwoniutkim ritmo?


Nat Said:

Wracając jeszcze do Appii i rdzy co swieci, taki oto rarytasik pojawił się na allegro:
http://allegro.pl/lancia-appia-2-seria-1961-kompletna-oryginalna-i4242307175.html


tadzik128 Said:

@Ned

mozesz mi podesłac namiar na transportowca tadzik128 at wp.pl


#Ned Said:

radosuaf: nie widać Alf w rozpisce Rolanda.

Cała lista jest na goldies-boutique.eu …..


wifoo Said:

Na street view widać przybytek w całej okazałości….

Co do pań w słusznym wieku pałających się tym zajęciem, to chyba francuska tradycja narodowa… Widywałem najczęściej znacznie gorzej zachowane egzemplarze – o dziwo cieszyły się sporym wzięciem :]


i love classic cars.. Said:

Oki mnie penkli. Jak ktoś mógł tyle zmagazynować. I Fszyskie bedzie robił.
Zapewne.


benny_pl Said:

ceny ma rozsadne… biorac pod uwage ze dla tych na zachodzie takie 1200E to jak dla nas 1200zl


radosuaf Said:

@#Ned:
No tak, dzięki za linka!


#Ned Said:

Jest tam na przykład Panda Allrad z 1985 za 1200E, wygląda na bardzo zdrowy eglezmplarz. Myślę, że fajne miejsce aby wybrać swój wymarzony skarb…..


pdm Said:

Ten fiat 600 poszedł za szybko zdecydowanie :(
jest to Fiat 6oo Multipla Coriasco Furgoncino. Biały Kruk w rzeczy samej.


Doktor217 Said:

Nie za Asconą tylko za Kadettem!


Qropatwa Said:

Tłusto. Widać jak na dłoni ciekawą cechę rozmontowanego DSa – centralnie zamontowany silnik.


SMKA Said:

@Qropatwa, jeśli samochód ma napęd na przód, a silnik wzdłużnie (kiedyś całkiem popularny układ), to z tego co kojarzę jest spora szansa że będzie miał silnik za przednią osią (chyba było spora samochodów z takim układem). Jak już kiedyś pisałem, jakimś wielkim znawcą motoryzacji nie jestem, mogę się mylić, ale chyba układ o którym piszesz to nie jest jakiś ewenement


PSz Said:

Rovery P6 na pierwszym zdjęciu.


Kiedyś granatowy 130 stał na Kwiatowej na Mokotowie. To był gdzieś ’98 rok. Do dziś żałuję że go nie strzeliłem analogowo.


dream28 Said:

SUZUKI.. było go widać na kilku fotach i jeb, bam srut pierdut ! oto grande finale!


Leave a Reply

Subscribe Via Email

Subscribe to RSS via Email

Translate zlomnik with Google

 
oldtimery.com

Polecamy

Kontakt


Warning: implode(): Invalid arguments passed in /archiwum/wp-content/themes/magonline/footer.php on line 1