PODSUMOWANIE MIKSOWE 1/2014
Tak jak obiecałem, na początku każdego miesiąca będę prezentował podmiksowanie, czyli podsumowanie miesiąca w postaci wyboru najlepszych zdjęć. Dodam, że mniej miksów automatycznie przekłada się na ich wyższą jakość. Jest to zauważalne już w zeszłorocznych miksach z drugiej połowy roku. Zaczynamy zatem: jedziemy ze styczniem. Do publikacji załapało się 70 zdjęć, co oznacza tylko, że byłem niezwykle liberalny w doborze i zamiast wybrać 1%, wybrałem 2%. Z jednej strony to demotywuje autorów, którzy nadsyłają dużo słabych fotek, z drugiej – niesie korzyść dla oglądających. Sam zresztą wiem, że uchwycenie ciekawego auta to czasem kwestia szczęścia.
Zaczynamy od tego, co na pewno już było. CXCXCX
EXKLUZIWNY ręcznie klepany mikrosamochód z lampami od Clio. Producenci mikrosamochodów mają problem od kiedy nie robią już lamp do 205.
Cześć Cytryn.
Jakie genialne blachy. BBC ONE. Dlaczego to nie jest na Humberze.
Ciekawe czy przerobiono go na B1, potem zmieniły się przepisy i nagle okazało się, że Cuore jest nic nie warte. Jest taki gość w Raszynie, sprzedaje 5-drzwiowe Cuore z 1997 r. “na B1” – tyle że na B1 nie wolno już nim jeździć. Najpierw chciał 4000 zł. Teraz chce 3000 zł. Dzwoniłem do niego i dawałem 1000 – nie chciał. Czekam aż zadzwoni.
Corolla ogrzewana kozą
Naprawdę bardzo stary i w idealnej stylówie.
Pierwsze dziś 343
Drugie dziś i ostatnie WOOLWO 343
Dwa Escorty.
Trzy Vivy. Jeśli dobrze rozpoznaję.
Prywatna kolekcja.
Pierwsza dziś Lancia kombi
Ostatnia dziś Lancia kombi
O, JEJ!
Ile czasu już ten samochód na zabytkowych blachach gnije, jest sprzedawany, zmienia miejsce… Jest to tak straszny, ostateczny grat, że powinno się go sprasować dla ostrzeżenia.
A tu youngtimer. Stan: nowy.
max wysoki
Z ograniczeniem do 80. Ciekawe, czy to jakieś przepisy?
Fascynująca kolekcja angielskich klasyków nie jest w stanie dorównać prestiżem Passacikowi.
Już było, ale coś mnie się robi jak widzę jadące sobie Innocenti Elba kombi.
Bielsko-Biała nie przestaje zadziwiać.
Fajne ujęcie.
Nigdzie się nie wybiera.
Naprawdę Bielsko-Biała, numer jeden jeśli chodzi o złomnik w Polsce. W każdym miksie znajduję jakieś cacka z tego miasta.
Shanghuan CEO.
Widzę UFO.
Nr 505, jakby kto pytał, bo ktoś chyba prowadzi ich rejestr.
Fajnie zgryzło. Chrup, chrup, chrup, skończyłam Mercedesa, idę po Saaba.
Rekord Łodzi!
UMM z lampami od czego popadnie w Poznaniu.
Po prostu Kadett.
Po prostu Prius.
Renault 16 z logo Qoros.
Angielski kit-car Ranger już kiedyś gościł na złomniku. Rickman Ranger.
Ktoś zezgnił 205 GTI, patrz Paul Paul
Wygląda jakby ktoś postawił tu auta 20 lat temu i tak zostawił. Wszystkie.
SD1 do widzenia
Więcej “W” nie było?
Syrena. Jestem tego pewien.
Uaha. Rowery dwa.
Koszmar, oczywiście z ulicy Wiązów.
Fantastyczny znaczek 4WD na środku grilla. Logo Toyoty wprowadzono dopiero w 1990 r.
Moskwicz się przekrzywił.
WUO – Żoliborz.
YEAH ALE GLEBA CZŁOWIEKU
Taką Corsę wciąż można sobie kupić, kolega sprzedaje, i to w dieslu jest!
Nie dziwię się decyzji o porzuceniu – MA70 nie nadaje się.
Fajne miejsce, mieszkałbym.
Nagle, na wysokości 800 m n.p.m. spotykamy rozszabrowaną karoserię od Malucha. Po co ktoś ją tu przyniósł?
Wybaczam tablice, fura naprawdę przednia! I napęd też przedni!
Pięciodrzwiowy Starlet z Bolesławca. Nadal szukam kontaktu do właścicielki.
Przyczepka do ogórków.
Pierwsza w tym miksie Skoda S100.
Druga w tym miksie Skoda S100.
I jedyna w tym miksie 1203.
Pierwszy w tym miksie Daihatsu Cab Van.
Ostatnie …… Cab Van.
Prosto z giełdy – taki jaktajmer, i to na czarnych!
Żegnamy Robury.
Fajnie sobie zgniły razem: Lincoln Continental i Audi V8.
Pierwszy dziś pojazd z tablicami WRU.
I drugi dziś pojazd z tablicami WRU.
Wtem!
WXM 380S. Pamiętam jak jeździł. Szkoda że tak skończył.
Tak se po prostu stoi w Pradze.
I nie jest jedyna.
I również z Pragi, Tudor Vladimirescu ROCAR. Wielka dzika bomba.
I na koniec: jeden z najpopularniejszych samochodów świata, nr 1 w Chinach, Wuling Hongguang, ktoś go sobie kupił, sprowadził do Polski i jeździ. Jest bardzo zadowolony. Silnik to konstrukcja zbliżona do GM 1.4 Twinport z osprzętem Boscha. Napęd na tylne koła skopiowany od Suzuki (dzięki czemu pasuje do gratów GM). Bardzo ładny wóz!
Marta Nabrdalik, Magic, Paweł Sachwanowicz, Piotrek_B, Baki94, Sebastian Strębski, Dawid Plicko, józek, Jakub Tujaka, jacek kil, Andrzej Franczok, Tomek Nowak, Tomasz Laczynski, Krzysztof Baran, polonez_borewicz, Rafał Chyliński, Dominik, Marcin Moćko, Dariusz Liszewski, Witold Słowik, Szymon Pilecki, emill82, Kacper, Jakub Koliński, Adrian Borawski, Adam Łyczek, Jerzy Korczak, Kuba, Adam Fitzner, Wawrzyniec Koszak, m, Miłosz Kamiński, Bartek Kiełtyka, Piotr Kielewicz, Brett Sinclair, Lech Kaczmarek, HERDZIK, Filip Załóg, Przemysław Cieśla, yac, Łukasz Wyżgowski, Karol Grochowalski, Paweł Wąsala, Świstak, Jarek Michalski, ADiN.
O, mocny miks. Treściwy. Oczywiście CX-y na dzień dobry wygrywają wszystko, ale dalej też jest ładnie.
Tudor Vladimirescu to od lat moje auto marzeń. Jest co prawda paliwożerny, ale ma taką fajną nazwę i dizajn.
To mój numer jeden miksów ever, głównie dzięki taunusom i z rekordem aA Car-A-van, który był rok temu do sprzedania na allegro i nie ukrywam, że żałuję, że go wtedy nie kupiłem.
Ktoś wie, gdzie on teraz stoi?
Super MIXXX! Ale z jednym się nie zgadzam. Najbardziej złomiastym miastem w Polsce jest zdecydowanie Kraków, a nie BB:)
Cała okolica, od Krakowa do Bielska, obfituje w złom. Niezły jest Oświęcim z okolicą. Niestety w Krakowie zarządy osiedli zaczęły wywierać presję na właścicieli wroślaków, by je usunęli. Jest tego coraz mniej.
Ten miks Kredensów, Maluchów i VAZ-ów to z jakiego miasta jest ?
Nie wiem czy to ta sama Prelude co na zdjęciach, ale w miejscu gdzie od niedawna mieszkam też się taka kręci. Czarna, na czarnej blaszce, używana na co dzień i bardzo często ciągnąca przyczepkę. W tej ze zdjęcia też jest hak więc podejrzewam, że to ta sama. pozdrawiam właściciela.
A za tym rekordem w Łodzi to jak byłem mały to się na sanki chodziło…
Delorean wygląda tak jakby go gdzieś Doc w krzakach postawił żeby go ukryć
oczywiście że BB rulez. Ale ten czerwony Taunus to już chyba dziesiąty raz tu się pojawia. Sam mam jakieś 5 zdjęć. A nie wysłałem…
Dobry miks! Duuużo korozji i dziwnych aut, czyli tak jak lubimy. 205 GTi tylko szkoda
Może i Krk jest złomiasty, ale złomy w Krakowie głównie wkomponowują się w asfalt i krzaki. A w BB jeżdżą takie cuda, że głowa mała.
CX na pierwszym zdjęciu są 4, jako posiadacz CXa kombi nie mogę się mylić
Jak można mieć RR na czarnych blaszkach? ! kto to miał ?
DeLorean jeździ, czasami stoi w tym samym miejscu, gdzie AMC Pacer i Chevrolet Caprice 😉
Webasto z kozy genialne !!!
Czy ten Rołwer ma lampy od BX-a?
“MA70 nie nadaje się” – ale do czego się nie nadaje? to całkiem fajne fury są!
ha a ja wiem gdzie stoi takich volvo z lat od 70 do 93 kilka albo kilkanaście sztuk jeszcze i to w calkiem ładnym stanie facet miał ich ze 40szt wszystko ze szwecji ale jak zamarł to rodzina połowę zezłomowała bo cały plac zastawiały ale ostanio tam przejeżdzałem i stało ich jeszcze trochę pod wiatą jak co to piszta dam namiary
O, właśnie, Wuling. Zupełnie fajnie się to prezentuje. I RWD w vanie to nie jest teraz najczęściej spotykane rozwiązanie, co tylko dodaje fajności. To jemu skrobałeś szybę dowodem?
Tymczasem po otarciu śliny z pyska po ujrzeniu CX-ów (i łzy z oka po zadumaniu się nad ich stanem) stwierdzam co następuje:
– poproszę 2CV z Prywatnej Kolekcji, Amazona też poproszę;
– trzy Vivy to prawdziwe power trio;
– Prelude WSW mocna, ależ by mnie w niej WSW ścigało Alejami;
– Trabim i Rekordem Caravanem (kombi 3d!!! <3) bardzo robiłbym WRU.
I jeszcze tylko pytanie: Notlaufu, ta Supra MA70 naprawdę jest tak zła, dramatycznie nieudana i w ogóle paskuda, mniam ble?
Wszystkie zdjęcia powinny trafiać do ludu!
Chociażby jako plik .rar do pobrania, aby sb poprzeglądać 😀
Widzę, że wymiksowanie miksów na jeden kończący miesiąc wyszło im (mu) na dobre. Trochę zamotałem, ale znawcy wiedzą o co chodzi!
Z Hondy Prelude najmięsniejsze są zegary: http://img17.tablica.pl/images_tablicapl/83359703_8_1000x700_niska-cena-honda-prelude-1983r-1-generacja-16-b-lpg-alufelgi-sprawna-.jpg
Dlaczemu w Iveco pozdrawiasz tylko Cytryna?
To ony jusz razem nie jeżdżo?
O tak, zegary z pierwszej Preludy są genialne.
A ja zapomniałem jeszcze poślinić się do 127 na blachach BB. Uwielbiam 127 pierwszej serii. Ślinię się niniejszym.
Zgnić Audi V8?? Taki super prestiż tak porzucony?? Niech zgadnę, pewnie nie starczyło już na naprawy i części :-P. Lincolna za to szkoda
Nie wiedziałem, że jest jakiś DeLorean nad Wisłą. A skoro jest to Notlauf ma rację – u nas pewnie jest wszystko. Nawet Stratos Stradale pewnie by się znalazł.
a to czarne, z czerwonym znaczkiem, w Pradze, to rozumiem, ze Tatra, ale jaki model? jeździł bym 😀
Kappa SW turbo na czarnych… i inna, na fabrycznych kołpakach stojąca obok gnijącego Audi V8… Czekam tylko na k Coupe na czarnych. Świetny miks, Innocenti Elba, Rekord, CXy i SD1… Graulacje dla aitorów i oby tak dalej.
wczoraj w tvn turbo powiedzieli że Citroen miała model DS i potem same porażki aż przyszło C5 i sie naprawiło.
Nooooooo spoko jaka dla kogoś C5 I jest lepsze od CX, SM, BX, Xantii Activa to luzik szacuneczek.
Miks radykalny – egzotyczne nowe fury, gnicie na całego, stare dziwne fury i gnicie na bogato. Kappa SW – bardzo bym jeździł, ale rzadko, bo jaktajmer będzie z niej wspaniały.
@Daozi – owszem jest DeLorean, widywany bywa okazjonalnie na trasie Grójec-Końskie. Niestety z właścicielem w środku nie został jeszcze przypałany, więc i nie wiadomo kto zacz.
@popo – te komentarze w “Zakupie kontrolowanym” bywają różnej jakości, chociaż i tak dobrze, że w odróżnieniu od początkowych serii nie ma już kolesia, który mówił tylko, czy do danej fory pasuje czapka z daszkiem czy nie.
mocny miks.
Amazon na WW jest chyba z Wilanowa. WW to warszawski warszawiak 😀 Najlepsze blachy na wycieczkę do Krakowa/Poznania/3city.
W Kraku tak nienawidzą wszystkiego z W na blachach, że wywalili na bok malucha z Radomia 😉
E, kto mi wszedł na rewir? (autosalon policyjny przy Podhalańskiej w SJZ)
Maryjko, ile tu się dzieje.
UMMMMM, Innocenti, DeL, Taunusiarstwo, Two-door…
Oraz Wołga BBC, którą ktoś mi “podfocił”. 😉
Natomiast kartoflane medale i laury za klimat zbiera foto z Ogórkiem (tym bez przyczepy) i Trabantem. Przepiękna obskura.
“Naprawdę Bielsko-Biała, numer jeden jeśli chodzi o złomnik w Polsce.” No proste.
Jestem kontent, bo aż dwie Skody 100. Ta pierwsza to podobnie do tej białej Łady 2101 sprzedaje się już dosyć długo. Poza tym Preluda w pierwszym wypuście – mniam.
Dużo znanych zgniluchów z Wrocławia – to też dobrze.
Ale miks, jak dla mnie, wygrywa ta kolekcja zgniłych Poldonów, Dużych i Małych F..ów i Ład. Skąd to tak w ogóle jest?
Ja, oh ja, jaaaa, ah jaaaaa…, mach weiter! Bitte, jaa, jaaaa… ah, ah, ah, jaaaaaaa, mmmm.
70 fur przedmiotowych i międzynarodowe mistrzostwa drugiego planu. Razem koło 100 załóg. Jaaa.
To dokładam jeszcze jeden makaron z rozbrajającym opisem:
http://tablica.pl/oferta/lancia-fulvia-stan-beznadziejny-zamienie-na-dostawczy-skrzyniowy-inny-CID5-ID2uBwN.html#58aa6a4716
Prelude 1G ma fajne całe wnętrze. Zobaczcie jakieś prospektum:
http://www.flickr.com/photos/92150852@N04/8373641919/in/set-72157632507119882
Wnętrze 2G też urywa dupsko:
http://www.flickr.com/photos/92150852@N04/8374715976/in/set-72157632507119882
Choć i tak najfajniejsza jest 3ka, jako całość.
Obie tatry to T613 ( Obie jeżdżące). Ta ładniejsza parkuje jakieś 100 metrów od miejsca gdzie mieszkam. Notlauf, jakby co przedwczoraj trafiłem tą styraną w sąsiedztwie jak akurat szedłem z porządnym aparatem. Więc mogę podesłać lepsze zdjęcia. A Tudor stoi sobie na bardzo blisko rynku głównego w Pradze w okolicach metra Staromestska. Chyba służy za magazyn.
Miks znakomity! BBC 1, Maluch w górach (może jednak spadł, a nie został przyniesiony?) oraz iście epicki parking, gdzie czas się zatrzymał.
Nie a propos. Było już?
http://allegro.pl/oni-juz-ogladac-byli-a-ty-audi-a3-i3912061987.html
A – tę czerwoną Skodę kojarzę (nie tylko stąd, choć coś mi się zdaje, że i tu już była). Nawet kiedyś sfotografowałem telefonem, ale zdjęcie wyszło umiarkowanie dobrze. Wyglądała podówczas (kilka miesięcy) temu na jeżdżoną na co dzień.
Tatry są kapitalne. Z pewnością lepsze od Beskidów.
Wojteksend, podrzuć proszę te namiary na skład Volvo – mój mail domin – (pawian/lemur/goryl) – sevenstring – pe el.
Kupiłbym takiego Wulinga i patrzyłbym jak panie z wydziału komunikacji tudzież PZU cierpią próbując to znaleźć ew. zapisać… Ahhh
no no jakos mixow faktycznie rosnie! DeLorean wygrywa, w polsce jest ponoc kilka sztuk, ale niestety nie widzialem zadnego na zywo
niebardzo wiem jaki sens w mixie maja lancie kombi? to taki unikat? znajomy ma taka Lancie bodajze Dedra cos kolo 94r prod. po dyrektorze zakladow azotowych 😉 bardzo ladny samochod ale czy jakis wyjatkowy… nawet sie mnie pytal czy kupic nie chce, ceni cos kolo 1600zl
–
a co jest z przepisami na B1? w sumie nigdy sie tym za bardzo nie interesowalem ale jak bylo a jak jest?
A ten Wuling wygląda jak nowy (3-4 letni) van Suzuki (Maruti India) – APV czy jakoś tak.
http://otomoto.pl/nysa-seria-500-r-rolnik-C31967730.html
Na następne “Nity” w sam raz 😀
Droższa Thema SW to byłby saab 9000 kombi, gdyby tylko tym leniwym wikingom chciało się
To prawda, że hamulce w toyocie starlet są bardzo słabe? Przeglądałem forum tego modelu i sporo osób narzekało na to.
O jaaaa, ktoś zrobił identyczne zdjęcie CX-ów jak ja. Tylko że ów jegomość przysłał Złomnikowi a ja nie 😉
A tak BTW stoją w dość mało uczęszczanym miejscu na Bielanach.
W nawiązaniu do wczorajszych dinozaurów można jeszcze nabyć Mirafiori w Etiopii, pachnące nowością – dla chętnych katalog
http://www.holland-car.com/Downloads/Catalog/Docc.pdf
miałem to napisać wcześniej, kiedyś tam… ale wypadło mi z głowy… U mnie w pracy jest kolo, który jeździ passacikiem b5 w tdeiku, w kombiku i ma… uwaga!! model passata b5 (resorak) z niemieckimi blachami!! postawiony na biurku przy monitorze…. To tak a propos tego mixu
Notlauf:
slabsze niz w tavrii? (niema serwa?)
i jak tam wogole Carry? jezdzi w koncu?
–
Rocco: fajnie.. tylko w polsce nic fajnego juz nie mozna kupic nowego a przeciez polsce “blizej” do takiej brazylii czy holandii niz do szwabow, a to glownie oni wpychaja nam na sile ten ich zasrany prestiz
troche zle zapytalem, bo w Tavrii hamulce sa “mocne” tylko trzeba mocno cisnac, ale mozna i z piskiem zahamowac.
slabe natomiast to np we Frontierze mialem – jest serwo, cisnac mozna ile sie chce, a samochod zwalnia a nie hamuje (odpowietrzone hamulce, niewiele pomoglo)
Nie no, w Starlecie hamulce są normalne, tylko średnio mocne. W odniesieniu do dzisiejszych realiów, słabe.
Carry jeździ. Nie ma przeglądu.
@egon – prestyż! Po Szczecinie jeździła Previa, z modelem Previi w identycznym kolorze na…środku przedniego podszybia!
Nie wiedziałem, że kiedykolwiek będę czegokolwiek zazdrościł etiopczykom.
http://otomoto.pl/fiat-132-1600-gls-dohc-C32028160.html
Też niczego sobie, nawet cena nie jest jakoś przesadnie wygórowana :-D. Wydaje mi się że kierownica jest od wczesnego Fiata 125p.
@lordessex
Fiat ładny, tylko zastanawiające dlaczego ktoś chce sprzedać świeżo polakierowane auto za 6 KPLN…
Fajnie zgryzło. Chrup, chrup, chrup, skończyłam Mercedesa, idę po Saaba. – Jak nie dostanę sraczki po machalaczu 😛
Tak sobie czasem myślę, czy taki DeLorean w Polsce w ogóle jest możliwy… Czy to w ogóle jest takie coś…
DeLoreanów w Polsce to akurat jest wiele, tyle że takie auto w takim miejscu… Nie widzimy całości tego podwórza, do końca nie wiadomo osssochodziii…..
@lordessex – bardzo lubię, jeszcze bardziej bym jeździł!
@lessmore – z tego, co wiem, jest więcej, niż jeden. Ale mogę się mylić.
Jeden sprawny DeLorean z rodzimego podwórka był pokazywany w TVN Turbo https://www.youtube.com/watch?v=j3VjLh5eQfs.
@notlauf
W tym Fiacie 132 to na pewno nie jest kierownica od Łady 2103, bo one miały taką samą jak Fiaty 125p np. przejściówki. Miałem ze 4 Łajdaczki 03 i żadna nie miała takiej kierki, jak tu na zdjęciu. Różnią się tymi wypustkami koło klaksonu.
@lordessex
Wczesny 125p ma kierownice zupełnie inna, z chromowanym ringiem.
W telewizji to często pokazują DeLoreana, jak tam się jacyś wożą albo mówią. Czy coś.
o, takie miksy to ja rozumiem. zatem od nowa zacznę wysyłać swoje minimixy na złomnik i niech notlauf wybiera, przebiera… tak, tak, selekcja większa, tak, tak spoko
a i dobra on popular demand wyślę foto DeLorean na żółtej blaszce, ale nie tego co był w CA i nie tego co jest tu w miksie. wiem gdzie parkuje na co dzień… 😉
MIX jak zwykle bomba. Zastanawia mnie czy UMM to juz UMM czy jeszcze Cournil…
@Ja Podobne ale nie od BX-a
@popo Serio, ktoś powiedział że po DS nie było nic godnego aż do czasu C5?
Odważne.
@ popo – .TVN Turbo ….i wszystko jasne 😉 , jesli chodzi o cytryny to dla mnie akurat najfajniesze sa te które byly pomiedzy DS-em a C5 -> XM i CX (koniecznie w kombinezonach) i na dokladke jeszcze mehari
DeLorean wymiata A Vivy to jakaś późna produkcja, w sumie z ex-moją mają identyczną chyba tylko przednią szybę 😉
Chrysler Cirrus jest ciekawy? Właśnie dziś za nim jechałem, pojawił się u mnie na wsi.
WOW!!! Tamto miejsce z autkami pozostawionymi 20 lat temu ===MASAKRA!
Syrena w glebie [jedyna taka zobacz] i nie trafiła do handlarzy z alle??? Oczywiście nie wykluczam możliwości, że władca skupu jest przy okazji jednym z nich…
Widać, że chyba była przenoszona za dach dźwigiem ;-(
Czerwone auto z Bielska wygląda jak prototyp Wołgi
Mix super, przyczepką od ogórasa na pewno bylby zainteresowany Pan od MUZEUM POLSKA NA KOŁACH
pozdrawiam
A ten Trabant, co robi WRU już tu był wcześniej. Macie tu dla porównania:
http://i1231.photobucket.com/albums/ee502/zlomnik/zdyrp/rm05_zps9e425141.jpg
Dzisiejsze zdjęcie jest trochę starawe już, chyba, że ktoś właśnie odnowił tablicę rejestracyjną.
No ale lewa lampa nadal świeci na czarno. Dobrze na śniegu widać przynajmniej.
w związku z tym Shanghuanem CEO mam pewną prośbę. otóż w pakiecie z tym autem wysłałem złomnikowi coś takiego:
http://www.tinypic.pl/2dyqpo28t19l
wiem, że to jest ZX Auto, ale cóż to za model? może ktoś wie?
z boku przypomina nieco Isuzu Trooper/Opla Monterey. z tyłu podobny do Range Rovera II/III generacji.
może to jakiś amatorski swap – te światła od X-traila T30…
o ile wiadomo, że do Europy trafiło trochę tych CEO, to ten ZX Auto Cośtam to nie wiem, jak i po co (tzn. wiem. że Pol-Mot do niedawna składał pickupa Grand Tiger tej firmy, ale to nie jest pickup; na stronie tej firmy nie ma takiego modelu)…
—
co do miksu, to zastanawiam się, o co chodzi z tym cytrynowym Daily? do czego to służy. ten tył, coś tam jeszcze na dachu. 😉
@ Zbyszek
Sadysto!
Umm, no ja tez bym tak robil, ehehe, yyy…
.
Ktos, kto bardziej powaza C5 od genialnych protoplastow jak XM i CX – nie, nie wierze, moze kazali tak powiedziec w telewizji, bo ludzie oglupione reklamami pewnie nie wiedza nawet co to za fury. Ale jezeli naprawde ktos tak mysli… uch, to szkoda gadac, F.U. i ogarnij sie.pl
Nie zeby CePiatka byla jakas zla czy cos – ja tam bym nie wzgardzil. Ale zamiesc pod dywan jej dziadka i pradziadka? Po prostu nie godzi sie.
SD1 MA70 oraz te zgnite kredensy z maluchami stają na jednym parkingu w Jastrzębiu-Zdrój
Miks bomba, wiadomo…
Ale doczytałem tylko parę pierwszych komentarzy, bo zauważyłem, że moje rejony (Oświęcim, okolice + miejsca gdzie lubię jeździć typu B-B) są cenione przez sektę złomnika za sporą ilość wytrawnego żelaza. Otóż dumny z tego jestem, ale absolutnie nie czuję przesytu, wręcz zamieram z głodu! I zaniepokojony w trosce o Wasze samopoczucie zastanawiam się jak źle u Was w tym temacie musi być. No nieważne…
A czerwony Taunus to chyba ten, co go w B-B na parkingu pod Klimczokiem widziałem, gdzie stał w pobliżu zakoneserowanych Lancii i Pagody (BTW, znalazłem oba na giełdzie klasyków). Piękny, treściwy i męski ten wóz jest. A ja go nawet dotykałem!
Aha. Na co dzień często jeżdżę Golfem ’88 1.3 MH z wyprutym wnętrzem (są dwa fotele no!) w limitowanej konerskiej i kolekcjonerskiej edycji Memphis. Auto jest bezwypadkowe, jeszcze nigdy nie wywróciłem go na dach, a w drzewo (i płot tam też był) wjechałem tylko raz (przewód hamulcowy strzelił). Wóz jest serwisowany. Posiadam do niego stos wyjebanych za domem starych części na potwierdzenie tego faktu. Ostatnio wymieniłem klocki (stare wyglądały jak świat przed swoim powstaniem), naprawiłem ogrzewanie (klapa zimne/ciepłe straciła opierzenie, w ASO naprawa takiej usterki kosztuje 112 tys zł) i dolałem hajperformansowego Elfa Sporti 15W40 (pyszny, polecam). Zaznaczam, że silnik nie wcina oleju, bo to jednostka wyczynowa nowej generacji – nauczyłem jej pracy na maksymalnych obrotach dzień w dzień, co przyszło mi łatwo z uwagi na brak obrotomierza (i reszty zasadniczo też, bo nie działa) i układu wydechowego (kończy się rurką za kolektorem). Niestety dla estetów silnik jest pokryty ekologiczną powłoką antykorozyjną – olejem jest zarzygany od góry do dołu, wszędzie prócz dekla zaworów, bo tam zdejmowałem, wymieniłem i złożyłem na Dirko. Wymieniłem jeszcze: tylne amortyzatory (znalazłem u wujka, tak dobre że aż się wahał mi je dać), termostat, lewy przegub zewnętrzny (aż niewiarygodne jak to potrafi strzelać), komponenty układu zapłonowego i wiele innych.
Teraz nie chcę go sprzedać, bom w sentyment wpadł i chyba się z nim nie rozstanę, więc wymyśliłem że może ktoś chciałby go za pińcet (też za tyle go kupiłem) albo ma coś z dizelkiem na chodzie i OC w tej cenie.
Jeszcze w połowie lat 90-tych na wrocławskich ulicach spotkać można było dużo samochodów w wieku powyżej 20 – 25 lat – i wszystkie one miały tablice WRU. Warszawy, Syreny, starsze Fiaty 125p, niektóre Żuki, trochę starego zachodniego żelaza – wszystko WRU. Wyjaśnienie było proste – tablice WRU wydawano w okresie gdy minął termin , w którym można było jeździć na starych tablicach (tych sprzed 1975 r – dla Wrocławia było to XW). I wszyscy posiadacze samochodów zarejestrowanych przed 1975 chcąc nie chcąc musieli wymienić tablice.
części do DeLoreana kupuje się tak: zamawiasz, płacisz i ona przychodzi. Jesteś w szoku, wiem.
Z części dostępnych do DeLoreana śmiało można złożyć całego DMC 10, o akcesoriach tunningowych nie wspominając. Od zestawów Turbo po gadżety z wszystkich części Back To The Future.
Pasacik? U nas na B5 w TDIku mówi się po prostu DreamLiner 😉
Maluch na 800 m n.p.m. podchodząc do parkowania we mgle ściął brzozę. A na trzecim planie widać strzały. Albo nie widać.
Czy już nikt nie czyta CA.? Przecież tam ostatnio było o nich dosłownie wszystko. Wbrew pozorom jest ich trochę w Polsce.
Trabant WRU jest popularnym wrocławskim ruchomym pomnikiem . Też ostatnio byłem złożyć kwiaty i porobić zdjęciwa.
Pożądam namiarów na autora zdjęcia na którym widnieje żółte Porsche 924 – stoi obok Opla Rekorda WRU Ewentualnie pożądam namiarów na auto.
bslusarek944@gmail.com
To jeszcze trochę wiedzy niepotrzebnej i bezużytecznej – środkowa Viva to Hillman Avenger Tiger, elegancko zbiera kurz na mojej półce.
@Leniwiec -> TA Supra A70 nie jest taka zła, skoro od kilkunastu lat daje radę być atrakcją turystyczną miasta, nie kwitnąc przy tym na rudo (jeśli było toto ocynkowane czy cuś, to mnie oświećta). Mijam ją praktycznie codziennie, tak jak i resztę tej socreal-trupiarni.
Zacny mix. A tymczasem we Francji jest interes do zrobienia ;))). http://www.leboncoin.fr/voitures/615819012.htm?ca=12_s
Matko bosko, pamiatka! Pan wie, kto po nim stapal!!
inutile de justifier le prix et la rareté de cette voiture, tout le monde l’a connait.
@Zenek z puszczy – KAŻDY P504 wart jest zainteresowania, a ten…no cóż…dziwne, że w lewackiej Francji takie trofea cenią…
ten parking z wrostami to aby nie parking policyjny przypadkiem? one tak zazwyczaj wlasnie wygladaja…
@notlauf Jakby część do mnie sama przyszła zamiast być przysłana to też bym był w szoku 😉
@Qropatwa:
No tak, racja. Taka kierownica była w 125p przejściówkach, czyli 1974-75 rok mniej więcej.
Złośliwyś, @Yossarianie.
DeLorean wszak podróżuje w czasie. Skoro jest czas przyszły, to równie dobrze i części przyszły
Moje trzy fotki. Traktuję to jako duży sukces! 😀 Tylko ciekawi mnie, że Autor bloga, nie zwrócił uwagi na rozbebeszonego RR, którego posłałem. Ale może profil bloga (auta nieprestiżowe) 😀 jednak do czegoś zobowiązuje!
Teraz doczytałem o tym Taunusie. Mnie też się zdawało, że on już był, ale nie byłem pewien i posłałem.
Czerwonego Taunusa właśnie wczoraj mijałem – stał pod chińską knajpą przy ul. Karpackiej w BB
Łomatkoboskoicórko.
118 komentarzy i nikt nie widzi że Syrena to Warszawa?
Notlauf – to zrobię mu nowe fotki i wyślę jako nowy złom 😀 Mógł być Taunus 10x? Może być RR, którego nie było, jeszcze raz! W ogóle pomysł, który ktoś tu podał, żeby wstawiać te fotki w jakiś zip i dać do ściągnięcia, jest moim zdaniem dobry. DeLorean NAPRAWDĘWYRWAŁMIMÓZG! Dobrze, że nie widziałem go na żywo, bo coś by mi się stało.
Kurczaki, Marcus Gronholm nie czyta felietonów na złomniku. A może jeszcze gorszej – czyta i nie daje sie przekonać… 😉
Moi rodzice, gdy byli w 1980 r. maluchem we Włoszech, musieli ograniczać prędkość maksymalną, która uzależniona była wtedy od pojemności skokowej.
@Marcopolo ===ta czarna “Syrena” to nie Warszawa tylko jakieś stare amerykańskie żeljastwo, na oko Chevrolet/ Oldsmobile z lat 49-54 😉
Notlauf dlaczego uważasz to co uważasz o MA70? Ranisz mnie. Chcesz zobaczyć moją Suprę napędzaną silnikiem 1UZ z LS400 spiętą z manualem, zarządzaną Megasquirtem?
sufjaf: tak, bardzo chcę zobaczyć jak spiąłeś 1UZ z manualem. Ponieważ sam mam podobny plan, gdyby nie to, że przełożenie mostu mam pod 1KZ-TE (jak Land Cruiser Hiace Hilux zobacz).
Tavria była, może teraz czas na… Samarę: http://otomoto.pl/lada-samara-zadbana-lpg-od-dziadunia-C32045476.html !
sliczna ta Samara, nie wiedzialem ze takie kolory byly wogole. jesli zdrowa to warto, cena rozsadna, jesli bym potrzebowal to bym bral, szczegolnie ze mialem Samare i zeby nie to ze rozpadala sie w oczach (tak zgnila) to bym jezdzil i jezdzil. znajomy co ma serwis RTV jezdzil Samara z 15-20 lat i zrobil chyba 3 remonty blacharskie takie z wymiana progow i coraz wiekszej czesci podlogi a silnika/skrzyni nigdy nie trzeba bylo rozbierac
Jestem dumny z mego miasta nr1 w Polsce w temacie złomnika
Notlauf: Skrzynia biegów W58 siedziała w suprze oryginalnie i w związku z dobrym stanem technicznym została. Do silnika przykręciłem dzwon z automatu oryginalnie występującego w LS400, koło zamachowe z 3S-GTE, docisk z Hiluxa, tarcza sprzęgła została, ta która była (jedynie nabiłem wzmocnione okładziny u Radzikowskiego, bo zależało mi na płynnej jeździe po mieście). Wysprzęglik został oryginalny. Pomiędzy dzwon a skrzynię wykonano flanszę według projektu niejakiego Berkuta z RacingForum.
Leniwiec: Widziałeś oryginalną wiązkę z LS400? chyba 115 przewodów… To wszystko waży swoje. Poza tym wszyscy swapujący 1UZ mają problem z immo. No i jeszcze ten układ zapłonowy z dwoma kopułkami… MegaSquirt jest z prockiem w wersji II.
Samochód daje radę
Przeróbka była dość skomplikowana, silnik trudny do upchnięcia w komorze, no i trzeba było zrobić na prawdę porządną chłodnicę.
Jeśli ktoś jest poważniej zainteresowany to możemy gdzieś przenieść dyskusję lub kontynuować ją tutaj.
O to lipa bo ja mam R151F, do tego chyba ta flansza nie podejdzie. Australijczycy robią takie przeróbki że żenią Hiluxa i LC Prado z 1UZ-FE, ale jak oni to robią, to niech mnie kule biją, nie wiem.
Corolla 4wd piekna jezdzilbym. Sam niestety gnije taka na placu jako rezerwuar czesci, w nadziei ze dorwe jakas zdrowa sztuke. Przeganaim zlomiarzy naokraglo
Zaparkuj DeLoreanem pomiędzy Ferrari a Porszakiem – może po kilku minutach wprawne oczy dostrzegą coś poza DMC-12. Żelazo-marzenie.